Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie op school het vak filosofie heeft gevolgd, kent wellicht het gerucht van het proefwerk met slechts één vraag. Die vraag luidde: wat is lef? . Een bijdehante student schreef midden op het antwoordvel dit en leverde het...
De site Avantime gallery is gericht op mooie foto's van de Avantime. Niet heel erg informatief, maar je kunt er dagenlang hele mooie foto's van de Avantime bekijken. En het mooiste is dat sinds gisteren het Nederlandse gedeelte ook serieuze omvang...
Hallo,
ik ben een enthousiaste Avantime rijder uit België en ben opzoek naar originele 'dakdragers'.
Heeft er iemand nog een setje over, of een link naar...?
Danku,
groeten, jeroen
jeroentvda@hotmail.com
Deze foto kon ik jullie niet onthouden! Aangezien je vanwege de Wet openbaarheid van bestuur (WOB) recht hebt op alle vermeende overtreding betrekking hebbende documenten, dacht ik laat ik maar eens zo'n verzoek indienen. Hier het resultaat:...
Aangezien ik een grotere maat velgen voor de zomerbanden heb gekocht, aria 18 , heb ik 4 z.g.a.n. zomerbanden ter verkoop. De banden hebben nog geen 5.000 km gelopen en zijn er in juli opgezet toen ik de auto heb gekocht. De maat van de banden is...
Het was er wel weer eens tijd voor. De winterbanden eraf met die saaie zwarte stalen velgen en het lichtmetaal er weer onder. Onder het mom jong geleerd is oud gedaan gelijk de kleine meid maar eens laten meehelpen.... Het smerig worden had ze in...
Vanochtend moesten we met de Avantime naar werk omdat we aansluitend voor een weekeindje naar Overijsel zouden gaan en we de Octavia voor prive stil hebben gezet (bijtelling) Op zich een mooi vooruitzicht! Ik had alleen niet gekeken welke dag het...
Sinds kort de trotse eigenaar van een Avantime!
Wie kan mij helpen aan de handleiding van de Carminat Navigatie.
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn en zijn eventuele kosten natuurlijk voor mijn rekening!
Alvast bedankt!
Vrijdag uit Duitsland het boekje Selected Views - Renault Avantime binnen gekregen.. Heel leuk boekje met schitterende art-foto's die gemaakt zijn tijdens de introductie van de Avantime in Duitsland.... Een aanrader voor de liefhebber!
In het voorstukje van de nieuwe serie Top Gear is een Avantime te zien op het circuit. Om hem extra goed te laten driften hebben de mannen van Top Gear er een grote spoiler op gezet en een mdf voorlip bevestigd.......
Hallo,
wij overwegen sterk om een Avantime aan te schaffen en wel een 2.0 Privilege.
De ervaringen met een Avantime op internet zijn echter nogal wisselend, van zeer enthousiast tot bijna failliet.
Kan iemand ons vertellen waar we zeker op moeten...
Komend weekeind is er weer een meeting van de Simca Matra Sports Club. Eigenlijk vallen Avantimes er natuurlijk eigenlijk ook onder, alleen gaat het hier om de oude modellen. 8) Ook Chryslers, Talbots en Sunbeams horen bij de club. Dus als je...
Hallo.
wie kan ons helpen aan een handleiding/instructieboekje van de radio/cd wisselaar (incl. stuur- en afstandbediening) en/of het navigatiesysteem? Alle tips zijn welkom.
Dank en groet.
Sinds ruim een half jaar ben ik in het bezit van een Renault Avantime. Dit
tot grote tevredenheid. Nu heb ik in het accessoire boek een aantal
accessoires op het oog welke ik in mijn bezit zou willen krijgen. Het gaat om de
volgende accesoires:...
en had zijn nieuwe Clio bij zich. In dezelfde kleur als mijn Avantime, Noir Nocturne. Is een speciale kleur geworden bij Renault die op enkele bijzondere modellen leverbaar is.
De Clio is echt een stuk groter geworden dan zijn vorganger. Is erg...
Weet iemand toevallig of er een stokje op het bolletje hoort dat op het achterste dakruitje gemonteerd zit? Ik heb enkel een soortement balletje op het dak ziten en heb wel eens een foto gezien van zo'n antenetje waar een stokje op stond. Mijn vraag...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum