Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor ons natuurlijk helemaal geen verrassing en waarschijnlijk velen met ons.
Het Duitse autoblad Auto-Motor-und-Sport publiceerde een selectie van 25 type auto's die, volgens hen, zeker de klassieker status zullen halen. In principe wordt iedere...
Aangezien de remklauwen van de nieuwe Avantime nog zo goed als nieuw zijn (er zit wel wat vliegroest op, maar dat is er op zich snel vanaf) ben ik begonnen om ze maar eens mooi te maken.
Normaal gesproken zouden ze uiteraard gedemonteerd worden,...
Een tip voor alle avantime en waarschijnlijk ook andere renault-eigenaars:
Dit is een link naar een website waar je als trefwoord avantime in kunt geven en dan krijg je de toegang tot de twee technische handboeken van de avantime
Volledig gratis,het...
De afgelopen week heb ik vijf auto's bekeken. Mijn shortlist heb ik teruggebracht tot 2. De aanbieders van beide auto's heb ik gevraagd een voorstel te doen. Maar eerst nog even mijn ervaringen over de proefrit met de Avantime. De proefrit maak ik...
Geheimen zijn er om ontrafeld te worden...het studiemodel R-Space is verschenen...opvolger van de Avantime?
...de R-Space is ruimtelijk ingesteld net als de Avantime...
...de R-Space is een MPV-achtige net als de Avantime...
...ik denk niet dat de...
Renault Avantime in originele display verpakking kunnen scoren op internet. Het is een miniatuur 1:43 van mijn eigen noir nocturne Avantime. In de originele verpakking en onbespeeld.
ff bij de anwb naar de waarde gekeken ook in verband met verzekeren van mn avantime , nu nog allrisk,
wat blijkt dat mn avantime nog maar € 5300,- waard is ik had zelf toch nog iets hoger ingeschat, let wel dit is de handelswaarde vlgs mij ....
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn Avantime te verkopen.
Een aantal gegevens:
Renault Avantime 2.0 T
Type: Dynamique
Bouwjaar: 24-10-2002
Kleur: Paars
Kilometerstand:116.000
Extra's: LPG3 installatie en set winterbanden op velg (1 band...
Beste Avantime liefhebbers,
het is zover, na vele maanden dit forum bezocht te hebben, alles uitgeplozen, voors en tegens te elkaar afgewogen, (weinig tegens) door het hele land in Avantimes gezeten, bekeken en bewonderd:
Hij staat in m'n garage,...
Beste forum users
Ik sta op het punt om een Avantime 2.0T privilege te kopen.
Wil deze laten ombouwen naar lpg/i. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij raad geven.
waarop letten, matcht de 2.0T met Lpg/i installatie.
hoe rijdt dit in vergelijking...
In het najaar wil ik mijn huidige Avantime inruilen/wegdoen. Zal straks na bijna 5 jaar wel wennen zijn. Want welke auto kan de Avantime nou overtreffen als het om het aparte fraaie uiterlijk gaat.
Ben nu al aan het orienteren, maar er komt geen...
Dit jaar voor het eerst modellen welke al even er zijn (vanaf 2002). Ik zou zeggen vul de enquete in en zorg dat deze de ranglijst haalt. Er dienen namelijk een behoorlijk aantal reviews te zijn, alvorens onze voiture in de lijst opgenomen wordt....
Hallo,
ik heb voor mijn vader's verjaardag dit t-shirt besteld. Zijn hiervoor meer geïnteresseerden? stuur me dan een PM met je maat. Deze kan ik dan verzamelen en als 1 bestelling plaatsen.
hierbij laat ik jullie weten dat ik mijn Avantime heb ingeruild op een Citroen C6.
Voor de liefhebbers: de Avantime staat te koop bij van Beers in Hilversum.
Bedankt voor alle reacties en hulp op dit forum en wellicht tot ziens....
Ik ben van plan om een avantime te kopen maar mijn vraag aan jullie liefhebbers is: waar moet je op letten? hebben ze bepaalde kwaaltjes of dergelijken? ik hoor graag van jullie!!
Vandaag heb ik mijn Avantime weer op kunnen halen bij de garage. Hij moest voor de APK drie weken geleden en de ochtend dat ik hem weg zou brengen maakte hij opeens vreemde geluiden bij het sturen. Een zingend geluid als van een hydrauliekpomp die...
te koop wegens overschakeling op leasebak :
Renault Avantime 3.0 V6 privilege
bj 2002
kmst. 145.000
gris acier
beige lederen interieur i
afneembare trekhaak
auto is perfecte staat, schadevrij
dak voorzien van speciale rubber ( rattlefree )
3 sets...
Hallo, mijn naam is C. Veltman en ik ben sinds vandaag de nieuwe eigenaar van de avantime nr 152 (noir nocturne V6 3.0 privilege)
Ik hoop er nog lang plezier van te beleven. Ondertussen ben ik al in bezit van het werkplaats handboek
Verder was ik...
Er bestaan een klein aantal Avantimes in deze mooie zwarte kleur. Maar waarom zou Matra/Renault deze lakkleur zo snel uit het leveringsgamma gehaald hebben?
Ik weet Matra in de tijd van de Murena veel moeite had een goede donkere lak aan te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum