Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb gehoord dat ik per 1 juli 2008 een auto van de zaak ga rijden. De Dus volledig dealeronderhouden - 130.000 km beurt gehad ( € 2800,00!!!) en van de week de 160.000 beurt met nieuwe remschijven achter. Nooit schade gereden. van binnen wel...
Eindelijk is de wagen gewassen. Afgezien van gebruikssporen in het interieur en een kras in de achterbank is hij weer fris. Die kras is slijtage van een kinderstoeltje, en die komt er nu weer bovenop. Dus als de kleine eruit gegroeit is wordt dat...
Een aantal keer is het al aangekaart bij diverse gelegenheden, door diverse mensen. Moet er een Nederlandse Avantime club komen? Bij deze dus de vraag. Vul de Poll in en motiveer je keuze ook als het effe kan. En geef tevens je ideëen over hoe zo'n...
Ik ben van plan om die dorpelstrippen van de wagen af te halen (die zitten toch gekit?) En het RVS gedeelte te vervangen voor mooie nieuwe strippen met een duidelijke text. De strippen die ik nu heb zijn ver versleten namelijk. Nu begreep ik dat de...
Voor degene die nog spullen cq onderdelen nodig hebben, er staat een Avantime 2,2 DCI op de sloop bij de firme Holtrop te Oudehaske vlakbij Heerenveen. (A6 uitrijden rotonde rechts, A7 richting Heerenveen, 1e afslag,
bovenaan weer rechts, 1e rechts...
Omdat het steeds duidelijker wordt dat invoeren uit bv Duitsland van een Avantime je veel geld kan besparen heb ik er hier nu maar een topic over geopend. Ik ben nu alle eisen en mogelijkheden aan het nalopen mbt de invoer van een (Duitse) Avantime...
Hallo allemaal. Aangezien dit mijn eerste post is hier zal ik me even voorstellen, ik ben Martijn, 30 jaar en in het bezit van 2 auto's. De eerste zal de meeste hier weinig aanspreken namelijk een Skoda Octavia Edition 100. Schitterende wagen voor...
Ik ben op zoek naar iemand die een Avantime bezit in de buurt van Terneuzen en die deze voor een proefritje af zou willen staan. Sinds we de auto van de zaak stil hebben gezet zijn wij namelijk op zoek naar een auto voor prive...
Ik ben 6 jaar een enthousiast avantimer geweest, nu is ie te koop. Hij wordt vervangen door een A5.
Het is een V6 privilege van januari 2002 /160.000km Fulloption en lmet LPI-viallesysteem.
wij hadden een avantime en hebben deze na 1 jaar en een half terug moeten afstaan snif snif
ooit had ik gezegd die krijg ik wel terug , wel nu is de tijd gekomen , maar ik sta voor een dilemma ofwel koop ik een nieuwe wagen ( mégane cabrio) ofwel...
De Tjechen gebruiken de term UFO, of zou dat daar iets anders betekenen? Zie de link voor foto's van enkele Tjechische Avantime's. Opvallende zijn de rode 'met zonder' panoramadak en de zwarte getunede :x :? :?
gag allemaal, Ik ben nu al een tijdjebezig om bij alle foto's van Renault op soort een mapje Avantime toe te voegen. Het lukt me niet, in de lieve vrede hoe doe je dat of moet dat door iemand aangemaakt worden???? Zou leuk zijn om hierin ook foto's...
Auto's zijn mooi, Franse auto's zijn over het algemeen mooier of bijzonderer dan anderen.
Zoals kunst is om naar te kijken zijn auto's om in te rijden en van te genieten.
Toch kan het raar lopen, de benzineslurpers van begin '70 waren na de...
Hallo ik ben Wim de Vries en we hebben vandaag een Avantime gekocht. Dat na jaren in R 5 gereden te hebben en daar na 4 Espace's, nu een droomauto. daarnaast hebben we een Renault 5 GTX EBS (cabrio). Dus het wordt erg mooi allemaal
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum