Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Min Captur is een fijne auto maar waar is de zonnebrilhouder :twisted: ? Ik ben net aan het snuffelen geweest maar dat ding schijnt een onderdeel te zijn van het Premium pack. Dat is wel heel armzalig, je wilt tenslotte een zonnebril gemakkelijk bij...
ik heb sinds twee weken een renault captur gekocht en wel de tce 1.2 automaat het is de Dynamique uitvoering,automaat rijd heerlijk en verder is het een fantastische auto.
ik heb een vraag over het R-link systeem ,ik heb nu de...
Beste forumgenoten, hierbij wil ik jullie mijn ervaring delen betreft het rijden met mijn captur in de bergen.
Ik ben de afgelopen 2 weken, ( afgelopen zaterdag nacht thuis gekomen ) met onze Captur tce 120 edc dynamique naar Oostenrijk geweest om...
Net een aangetekende brief van Renault in ontvangst mogen nemen..
Ik moet mijn auto aanbieden aan de Renault dealer, er zal dan een afspraak worden gemaakt om de rekeneenheid inspuiting van de auto te herprogrammeren en de katalysator te...
Heeft iemand een idee wanneer de captur een facelift gaat krijgen? Die voor de Clio is aangekondigd en je zou verwachten dat de Captur nu na dik 3 jaar ook aangepast gaat worden aan de algemene lijn van Renault. Zeker gezien het feit dat alle...
Ik rij nu in een scenic 3. 2.0 aut bose uitvoering van 2011, wil deze nu inruilen voor een captur xmod 1.2 edc.
Wie heeft hier goede ervaringen mee, of juist niet, ben benieuwd naar jullie reactie.
Na elke contact met de Klantenservice van Renault krijgt de klant, van TNS een Enquête verzoek.
Wat vinden jullie hiervan, is het niet een beetje overdreven?
In mijn geval heb ik een vraag neergelegd bij de Klantenservice, waarop ik antwoord...
afgelopen week mijn Captur 0.9 Dynamique ingeruild voor nieuwe Captur Xmod 110 Dci. Iemand al ervaring met de Xmod met de 110 pk diesel? Zoja wat zijn de bevindingen hiermee.
Hieronder het artikel uit een Duits vakblad waarin ze melden dat Renault in Duitsland alle euro 6 diesels kosteloos ombouwen om de NOx uitstoot te halveren. Een goede zaak wat mij betreft.
Omdat deze motoren natuurlijk in vele modellen zitten geldt...
Ik heb er niet eerder bij stilgestaan, maar wie dekt de schade, ontstaan tijdens een proefrit door de monteur van de garage/dealer.
Is ergens geregeld dat je de monteur toestemming hebt gegeven voor een proefrit?
Heeft iemand van jullie dit al eens...
Eind juni komt onze Captur Dynamique.
We hebben als extra optie de skidplates (zoals op de Helly Hensen en Xmod) gekozen. Ik begrijp dat die er niet in de fabriek maar bij de dealer pas opgezet worden (net als een armsteun...
Goedendag ,
Ik ben de trotse bezitter van renault capture uitvoering HH, ik ben op zoek naar goed passende spiegels om met de caravan te rijden.
Tot op heden heb ik ze niet kunnen vinden, EMUK al contact mee gehad maar die hebben de capture niet in...
Misschien een leuk topic om elkaar te tippen wat je waar goedkoper kan krijgen.
Zelf heb ik HIER Bosch Aerotwin ruitenwisser besteld en dat was geen 45 euro zoals in NL, maar 25 inclusief verzendkosten vanuit Duitsland.
-
Het is soms moeilijk om een bepaald onderwerp (dat toch interessant of belangrijk kan zijn) ergens te plaatsen (voorbeeld de discussie over het al dan niet hebben van een reserve-wiel in het onderwerp de eerste kilometers ) dus open ik een chit-chat...
Regelmatig als ik in Frankrijk ben zie ik auto's met de stickers 'Motricite Renforcee' op de flanken en achterzijde. Nu ben ik erachter wat dit is; een gelimiteerd slip differentieel . Deze is via de dealers in Frankrijk als 'Pack Tous Chemins' te...
Op 27 maart 2016 loopt mijn garantie af. Ik krijg nu een aanbod van Renault om deze te verlengen. Bijvoorbeeld voor 2 jaar kosten bij 50.000km € 459. Het is een combinatie van garantie voor bepaalde onderdelen ( mechanisch en arbeidsloon reparatie)...
De huiszoekingen die bij Renault uitgevoerd werden zouden te maken hebben met een overschrijding door de Renault Captur van de NOx-uitstootlimieten. Een anomalie – en geen bedrog volgens de autoriteiten – die de constructeur zou moeten aanpassen....
kerstwensen-in-vele-talen.png Ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen en een heel goed, gezond, gelukkig en veel veilige kilometers in 2016 toewensen.
Wij hebben gekozen om onze captur, die enige problemen had, in te ruilen voor een nieuwe Captur.
Onze verkoper en dealer hebben hun uiterste best gedaan en we zijn het uiteindelijk eens geworden en in juni 2015 wordt de nieuwe verwacht.
Beste forum leden, ik zou graag uw mening horen over het volgend.
30-4 hebben we onze nieuwe captur op gehaald, ging heel leuk auto onder groot laken je weet wel.
Na de nodige uitleg en info op naar huis. De volgende ochtend ging ik de dode insecten...
Ik dacht dat het misschien interessant is om te weten welke auto je voor de Captur hebt ingeruild.
Om zelf te beginnen, wij verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we twee auto's hebben: een Golf variant (1.6 benz handbak) voor het gezinsvervoer...
Ik heb eergisteren een bericht van Renault ontvangen dat er bij mijn auto sprake kan zijn van contact tussen de brandstofleiding en een aircoleiding.
Mijn auto is een diesel van april 2104.
Zijn er meer die dit bericht hebben gekregen?
Renault gaat brandstofleiding controleren. Alhoewel het om de Clio gaat, vraag ik mij af of dit ook voor de Captur ook zal gaan gelden. In het artikel ( wordt namelijk ook melding gemaakt van de Controle op de Remleiding van de Clio. Deze controle...
Er komen nu natuurlijk weer een flink aantal Capturs op de weg. Omdat voor degenen die al lange tijd (dus 4 maanden of langer) met een Captur rondrijden sinds het afleveren ervan nog nooit een update van de Europa kaart is geweest komt nu de vraag...
Vanmorgen was ik bij mijn Dealer en die gaf aan dat er een terugroepactie is voor de Captur men wil graag de voorste rermslangen controleren.
Het schijnt dat dat door de kunststof spatborden de kans bestaat bij het draaien dat de remslangen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum