Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nou vanmiddag bij minus 10 (vannacht nog minus 15) even boodschappen doen met de Captur.
Lekker laagje ijs op de voorruit en (in tegenstelling tot wat ik dacht) geen krabber in de auto...
Auto gestart en met de verwarming maximaal op de voorruit...
Waar ik dan eigenlijk heel erg benieuwd naar ben, waar al die nieuwe Captuurtjes naar toe gaan. Welke provincie is nou het meest bereden met deze ontzettende mooie auto?
In de buurt van Eindhoven heb ik er (nog) niet veel zien rijden. Daar en...
Als eerste wil ik aangeven dat ik erg blij ben met mijn Captur. Fijne auto om in te rijden. Prima zit, voldoende pit, stuurt fijn, enz. Mijn vraag gaat over wat er voor jouw uitspringt. Bijvoorbeeld; ik zelf vind de begrenzer erg fijn werken en...
Hallo
26.09.13 is het zover. Na een vakantie ga ik eindelijk mijn Captur ophalen. :dance:
Nu hoor je de term inrijden nogal eens voorbij komen.
Hoe rijdt je de nieuwe Captur in? :?:
Beste mensen,
onderstaand een link naar de verkiezing auto van het jaar 2014.
We hopen allemaal dat de Renault Captur het wordt, toch?
Je kun een mening geven en meestemmen als je op onderstaande link klikt:
Ik heb de ervaring dat tussen het werkelijke leveren van de auto en de status van mijn Renault erg veel verschil zit.
Volgens de Dealer wordt mijn auto geleverd bij de Dealer op 17 december en in My Renault staat dat hij nog op transport moet.
Ik...
Op autoweek staat een melding dat Renault de productie aan het opvoeren is voor de captur.
Dit is mooi nieuws voor de mensen die aan het wachten zijn op hun bestelling.
Beste mensen,
om mijn Capturdocumentatie compleet te maken ben ik op zoek naar de originele Captur voorpremière-folder uitgegeven in maart 2013, zie bijgaand voorblad:
Afgelopen juli hebben we een nieuwe Captur besteld. Daarbij worden de volgende kosten voor het rijklaar maken in rekening gebracht:
Rijklaar maken + dealer pakket: € 900,--
Extra kosten overheid (Recyclingbijdrage, leges kentekenbewijs, afdracht...
Ben sedert twee weken de trotse bezitter van een Captur dCi 90 S&S met een CO2-uitstoot van 95 g/km, altans dat dacht ik want.....volgens de RDW heeft hij een uitstoot van 113 g/km waardoor ik 130 euro aan wegenbelasting p/kwartaal moet gaan...
:discuss: goede morgen ,
Nou ook ik wordt inderdaad moederloos van de toe gezegde levering captur 120 ivor compleet met alle opties.
Ten eerste sta ik op mijn Renault al sinds eind juni auto staat klaar voor productie.
Bij de dealer is de leertijd...
Ik rij vanaf 't begin hoofdzakelijk in de ECO-stand. Nou vraag ik me af , of dit wel juist is. Wordt de motor hierdoor niet lui , zoals men wel eens beweerd. Wat is jullie mening?
Eindelijk komen er nu wat Forum Capturs de weg op.
De eerste Eco-prestaties zijn dus ook van R-Link af te lezen.
Lijkt me leuk om hoogte en dieptepunten daarvan hier te melden.
Ik trap af.
Na plusminus 2200 km heb ik een Eco-score van 88 (op een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum