Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We moeten nog een maand wachten op onze HH Captur. Ik krijg net de vraag wat voor kleur de dashboardverlichting 's avonds is in de Captur. En ik heb werkelijk geen idee?
We hebben altijd overdag gereden. Wie kan mij dit vertellen?...
Ik zit me eigenlijk al vanaf de eerste dag dat ik mijn captur rijdt Af te vragen hoe het idee is ontstaan om de Eco schakelaar en de schakelaar voor Cruisecontrol en snelheidlimiet deze laag in het midden ergens onder je handrem en middenarmsteun te...
Al weer een tijdje geleden het topic hoe oud zijn we hier eigenlijk ? aangemaakt. Daar zijn tot nu toe aardig wat reacties op gekomen.
Nu ben ik ook wel benieuwd hoe oud die Capturs zelf hier nu zijn. En vooral wie het oudste barrel hier heeft....
Vanmorgen gebeld door de dealer dat, gelijk met andere werkzaamheden volgende week, er een terugroep actie van de Captur is.
Het gaat over nieuwe of aangepaste software voor de R-Link.
Is er bij de forumleden over het e.e.a. bekend?
Ik las in het Renault-blad Losange, dat de downloaden is op de website van Renault NL, dat er nu ook een miniatuur Renault Captur te koop is in diverse two-tone-combinaties bij de Renault-dealer.
Het merk is Norev, maar er lijkt ook een ander merk...
Net terug van Vakantie in Kroatië. Moet zeggen, R-Link heeft vanaf aanschaf goed gewerkt en ook tijdens de vakantie en nog steeds goed . Hele tijd muziek afgespeeld via USB stick, 16 GB Sandisk Cruzer Fit. Helemaal vol met mp3, wel in meerdere...
De aflevering van mijn Captur is netjes verlopen, maar ik zet er toch een paar kanttekeningen bij.
De fabrieksmonteur heeft aan de binnenzijde van het l.v.portier boven de bandenspanningstabel een sticker geplakt dat mijn auto voorzien is van een...
Beste mensen, deze ouwe gaat over 3 weken voor het eerst naar Duitsland met de auto (Bottrop). Nee echt nog niet eerder gedaan. Maar nu hoor ik allerlei zaken die in Duitsland niet mogen of waar je op moet letten. Software op je navigatie waar...
Beste mensen,
ik was bij mijn dealer even 'een bakkie doen' en keek ook even in de folderkast.
Toen zag ik een mooie accessoires-folder van de Renault Captur inclusief prijslijst met voor elk wat wils.
Dus nu allemaal met de Captur naar de dealer en...
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik erg geinteresserd ben in de Captur.
Ik rij totaal al 9 jaar Toyota Prius, en nu al weer 4 jaar in het model 3.
Op zich bevalt de Prius erg goed, met name z'n zuinigheid in de praktijk is...
Momenteel rijd ik, met ruim 30 jaar Renault ervaring en als 61 jarige, een Grand Scenic van maart 2010 (nieuw gekocht). Het betreft een 2 liter metallic zwarte 16V 140 CVT Privilège (automaat dus) met 5 stoelen. Een luxe uitvoering met alles er op...
Sinds kort is het mogelijk via de RDW ( je papieren kentekenbewijs om te wisselen voor een kentekencard, zoals deze sinds 1 januari 2014 standaard uitgegeven wordt.
De kosten bedragen ongeveer € 10,-.
In de draad Captur aanschaffen - tips welkom! heb ik al aangegeven tot aanschaf van deze stoere auto over te willen gaan. Maandag naar de dealer. Ik kreeg in ieder geval al te horen dat levering waarschijnlijk pas in november zal zijn. In het...
Ik hoop dat ik de forumleden nog lastig mag vallen met weer een Captur vraag :oops:
In de offerte die ik heb ontvangen wordt 595,- euro gerekend voor de two-tone kleur.
Uit de brochure en op de site van Renault haal ik dat de prijs van de...
In Frankrijk gaan de geruchten rond dat er een verbeterde 0.9 Tce aan zit te komen, de nieuwe ver zou een overboost van 5pk 15 nm koppel leveren.
Bij het optrekken en geheel intrappen van het gaspedaal komt dit extra koppel in korte tijd vrij.
We...
We hebben de Captur nog niet maar we krijgen carbon folie op dak, spiegels, R-link en ventilatieroosters.
Er stond een demo met dit dak en toen heb ik gevraagd of het ook op de rest kan en dat hebben ze op een demo getest en staat goed...
Vandaag is het 1 jaar geleden dat de Renault Captur officieel in Nederland werd geïntroduceerd aan het publiek.
Wat zijn uw/jullie ervaringen, zowel positief als negatief tot nu toe? Ik geef vast mijn eerste ervaringen:
+ = positief en - =...
Gisteren de eerste beurt laten doorvoeren (bijna 30K) bij onze onvolprezen dealer in Kampen.
Lampen van de breedstralers daarbij laten vervangen voor de Osram Coolblue's.
Verder geen bijzonder te melden. Tis tenslotte een Renaault :mrgreen:...
Ik zag pas nu in mijn mailbox op 18 dec het volgende bericht:
Zijn jullie daarover geinformeerd? Ons is duideleijk verteld dat wij nog tot 1 dag voor het verlopen van de garantie kunnen verlengen, toch belachelijk.
Hier en daar heb ik al wat tips gezien waarop te letten bij de aflevering van de Captur. Ik probeer de aandachtspunten te verzamelen omdat onze Captur eind deze week geleverd wordt. Ik heb de volgende punten:
.instructieboekje
.graveren ruiten...
Op 10 februari hebben wij onze Captur besteld, nu staat er al sinds die tijd in My Renault bij de Autogegevens alleen het chassisnummer en verder staat er alleen: De autogegevens zijn op dit moment niet beschikbaar … .
Keek net even in de forum index.
Het Captur gedeelte is qua aantal posts aardig op weg naar een top 3 positie.
Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n geweldig karretje en zo'n leuke groep berijders... :thumb:
Vanwege het lange, lange wachten op de aflevering van de bestelde Captur, zit ik nog wel eens met de configurator op de Renault site te spelen. Toch leuk om eens wat andere kleurencombinaties en dergelijke te bekijken, en bevestiging zoeken dat je...
Volgens het Nederlands buro autotelex is becijferd dat in de ranglijst van auto's met de beste restwaarde, de Renault CAPTUR op de derde plaats staat. Tussen al het, toch wel een beetje negatieve, ook eens een lekker positief verhaal.
Dit zal velen wel tegen de haren instrijken. Maar ondanks dat wij er ook eentje hebben besteld, zie ik dit model toch als een vrouwen auto. Niet te verwarren met de Twingo's, Picanto's en de C1-tjes en zo, maar gewoon, door z'n uiterlijk en details....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum