Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Enkelen van jullie hebben me in het verleden natuurlijk al eens gewaarschuwd. De tandwieltjes van het dak en de ruiten zijn van plastic en die zijn na ruim 30 jaar uitgedroogd!!
En ondanks goedgesmeerde dakrails is op de eerste mooie...
Zoek voorruitrrubber, en rubbers die aan de buitenzijde zitten van de draairamen achter.
Ook de rubbers die op het hoekje zitten tussen deur en scherm.
en zou iemand mij misschien ook kunnen helpen aan de rubbers die onder het tochtruitje van de...
er staat een hele mooie 15 op marktplaats geen pruts restauratie staat erbij maar
een 1700cc??????
en zit de deuropen hendel wel goed om gemonteerd?????????????of had hij alleen linkse
sorry niet rot bedoeld maar zo krijg je wel twijfels
Aangeboden:Renault 15
bouwjaar: 1972
brandstof:benzine
Ondanks een paar plekjes is dit een prachtige auto, door vakman onderhouden. Interieur is origineel en gaaf.
Geldige apk. Starten en rijden. email:bergribbens@home.nl
Hallo iedereen op dit voor mij nieuwe forum,geweldig!!!
Mijn broer in Amerika heeft een tweetal R17 Gordini decouvrables, van een van de twee is het bankstel vergaan, dus twee stoelen en de achterbank.
Nu zoeken we dus een interieur,liefst zwart,dus...
Regelmatig zie ik guests lezen in het R15/17 gedeelte. Prima hoor, iedereen is hier welkom. Maar het wordt natuurlijk pas echt een leuk forumgedeelte als die guests ook even iets vertellen. En dat mag echt alles zijn, daarvoor is dit topic speciaal...
Van het franse R15/17 forum komt het nieuws dat Universal Hobbies binnenkort een (1/43) schaalmodel uitbrengt van het nieuwe type Renault 15 8) . Dit op vraag van Renault.
Gisteren bij de R17 van RHM wezen kijken. Er is inderdaad wel behoorlijk wat werk aan, maar het is abslouut een auto om te bewaren. Een gele R1312 met een zwart vinyl dak compleet met schuifdak, mooie striping en dunlop wielen. En een zwart skai...
im from portugal and im reparing a r17 ts,
as i know it has 108bhp but i want to put more power
in there.
i would like to know if there is any specific part
i have to change to give it more pwer or the limits!!
Gisteren wilde ik de R17 weer uit zijn winterslaap halen. Daarbij wist ik al dat de accu was overleden, dus die heb ik een nieuwe aangeschaft. Maar helaas wilde de startmotor ook maar moeizaam wakker worden en toen de auto warm was, deed ie het...
morgen ga ik partijtje onderdelen ophalen net telefonisch gekocht staan op marktplaats
woont die man toch maar 2 km bij mij vandaan en heeft sinds kort een gele 15 ook via marktplaats
zal morgen een fotootje maken van de 15 en hem bekend maken met...
Wegens inkrimping renault hobby verkoop ik mijn R17 TL van 1972.
heeft wat werk, maar carresorie heeft verder geen noemeswaardige roest.
Vraagprijs is € 1000,00
Type is een 1312, met orginele schakelbak ( zeer weinig zo geleverd )
de auto staat wel...
Dat is balen :( , nog geen 2 maanden terug was ik in California, vlakbij San Jose. En nu staat daar ineens een R17 Gordini découvrable te koop. Mocht iemand interesse hebben, mijn zus woont daar nu nog.
En wie weet waar deze R17 automaat nu uithangt? Het is een uit Frankrijk ingevoerde R17 die tot twee maal toe is verkocht bij garage De l'est in Vlaardingen.
hallo
op marktplaats worden canadeese folders aangeboden en daar staat een r15tl afgebeeld met ronde koplampen
weet iemand of dat standaart was voor de amerikaanse uitvoeringen en het chromedeel van de bumper is ook in kleur staat leuk maar was dat...
Voor de R15/17 liefhebber zeer interessant: op de franse site staat een overzicht van alle (nog) bekende R15/17's, verdeeld naar type en op volgorde van productienummer. Zie:
Mocht je nog gegevens hebben die er niet bijstaan, ook van eventueel...
Wie weet het kleurnummer van mijn renault 15 van 1975. Hij is blauwmetallic (lijkt heel veel op Alpine blauw) en het originele kleurnummer is niet meer aanwezig. Ik heb wel de kleurnummers van 1974, toen waren er 3 kleuren blauw te krijgen: 410...
Ik ben nieuw op dit forum, maar ben al een tijdje geïnteresseerd in de R17. Ik ben momenteel nog een arme student die met enige moeite wel al een paar jaar een R4 op de weg kan houden. Toch vind ik de R17 découvrable, en...
Ook in Frankrijk heeft men de R15/17 inmiddels herontdekt. Een aardige link voor diegene die een beetje Frans kunnen, of gewoon foto's willen kijken. (Een aantal is overigens ordinair gejat van mijn site :x )
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum