Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds kort het volgende probleem, als ik met keycard , na uitstappen de deuren sluit, dan blijft aan bestuurderszijde links achter , de deur open,
ik kan dus, met hand de deur openen.
Als ik na pas een paar keer drukken op sluiten op keycard...
Beste mensen even een vraagje.
Ik heb een klein deukje in mijn achter spatboard gereden, snik, snik !
Ik wilde eerst mijn vrouw de schuld geven, maar zij rijd er nooit in, en het is ook een beetje gemeen :naughty:
Nu heb ik wel eens vernomen dat je...
mijn megane cabrio staat onder een carport
soms vallen er douwdruppels van het carportdak op.
dit water blijft staan in het randje onder, van de ruit .
hoor van diverse kanten dat een hoes over het dak funest is.
graag wat meningen
Afgelopen week een clio 3 aangeschaft met panoramadak. Tijdens het rijden hoorde ik af en toe gerammel, hierbij dacht ik dat het de hoedenplank was. Dus dat uitgesloten door die eruit te halen. Eind conclussie klein zetje tegen het panoramadak,...
Ik ben Ton en heb sinds kort een Grand Scenic Phase 2 uit 2005.
Nu heb ik een vraagje over de voorstoelen. Wat ik hieraan mis zijn de armsteunen.
Is er iemand die mij kan vertellen of deze stoelen ook met een armsteun geleverd...
hoi heb hier een een renault scenic bj 2002 20i automaat 133dkm ,wil graag zelf een trekhaak eronder zetten trekhaak heb ik al hoe en wat moet ik doen thnx alvast mvg Karel
Heb Renault Scenic uit 2005, met paar kleine roestplekken, boven 3 e remlicht, bij wielkast links achter, en bij dorpel aan de voorkant,
wie weet bedrijf die, deze kleine reparaties doet, kan natuurlijk naar schade herstel bedrijf gaan,...
hallo allemaal,
handig dit forum hoor. goed idee.
vraagje.
ik merk dat mijn linkerkoplamp enig” stof” dan wel vuilddeeltjes heeft. wie weet hoe dat komt en of dat kan repareren of een geheel nieuwe koplamp moet laten plaatsen?
Wie kan mij aub informeren over het volgende.
auto : Renault Clio hatchback bj 2015 diesel
wat wil ik: ik wil de twee buitenspiegelkapjes vervangen
kleur : zwart
waar : kan ik die bestellen
wat : is de geschatte...
Ik heb kleine slijtplekjes in de leren bekleding. Ik zag wel dat er lakstiften zijn voor leren bekleding, maar de typische beige achtige kleur...zit er niet echt tussen.
Weet iemand een kleurnr? of andere oplossing of is de reparatie nadien juist...
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de achterbank van de Captur?
Ik heb het kussen van de zitting reeds los kunnen trekken. Daaronder heb ik alle bouten losgemaakt maar het frame van de achterbank (inclusief de kussen van de leuningen)...
Bij het vervangen van de kachelweerstand heb ik bij het in elkaar zetten per ongeluk het frame werk van de pookcover kapot gemaakt. Nu zou ik graag een nieuw frame werkje willen hebben. De dealer gebeld en het...
Ik heb een Kadjar Phase 2, 2019.
Na een bezoekje aan de wasstraat vandaag zag ik ineens dat mijn kentekenplaat(houder) aan de voorkant scheef hing.
Links hing opeens een stuk naar beneden.
Graag zou ik willen vragen of iemand weet hoe ik de pookknop van mijn Kangoo er af krijg.
Ik heb een nieuwe, maar de oude lijkt ontiegelijk vast te zitten.
Is er een trucje voor, of gewoon een kwestie van nog meer kracht zetten?
De handel waarmee de hoogteverstelling van de bestuurdersstoel geregeld wordt is finaal afgebroken. Is dit te herstellen of wordt het een andere stoel?
Voor mijn megane 3 coupe wil ik graag de zilverkleurige sierstrip op het dashboard vervangen voor een zwarte. Via marktplaats ééntje op de kop getikt. Echter lijkt het vervangen wat lastiger dan gedacht. Vanaf het smalle stuk bij het stuur gaan de...
Vandaag eens even goed mijn nieuwe Kadjar geinspecteerd. Ik ben een mierenn**ker op gebied van afwerking en nu zie ik dat mijn vaste panoramadak er ietsje scheef in ligt. Ik heb er al een klein steentje op gehad tijdens snelwegrijden, wat een klein...
ik heb een 2002 Kangoo, type 1,4 automatic; de bijrijdersstoel kan uiteraard naar voren geklapt worden, maar gaat niet helemaal horizontaal. Nu wil ik dat wél graag, en van een ander (later? bedrijfsuitvoering?) model schijnt dat wel te...
Sinds een aantal weken ben ik de trotse eigenaar van een renault twingo uit het jaar 2010.
Ik ben er erg blij mee, maar stuit toch op 1 (heel irritant) mankementje...
Als ik mijn kinderen op de achterbank 'geparkeert' heb, en daarna...
Mijn Kangoo heeft vveel water onder de bestuurderstoel en ik denk dat dit door verstopte paravanafvoer komt.
Wie kan mij vertellen waar de afvoeropeningen precies zitten?
De tankklep van onze Scenic 1 uit 2002 is afgebroken, een bekend probleem omdat ik veel Scenic's zie rijden zonder de klep. Nu heb ik ooit op You Tube een filmpje voorbij zien komen hoe een nieuwe klep te monteren (is aanwezig moet wel gespoten...
Ik zag laatst op straat een Renault met lichtmetalen velgen met rode naafkapjes.
Zou die voor de Laguna ook wel willen hebben, maar dan moet ik ze op kenteken bestellen en weet dus niet meer welke Renault ik heb gezien met die rode naafkapjes. Weet...
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik het kachel paneel van een scenic 3 (2010) kan verwijderen zodat ik de defecte lampjes kan vervangen? Ik heb geen climat paneel maar gewoon de handmatige met de draaiknoppen.
Ik heb een Scenic 2 uit 2006, na een week was ik het afdekkapje van het slot aan de bestuurderskant al kwijt. Nu heb ik via de dealer een nieuwe besteld. Kan ik deze gewoon vastlijmen, ik zie namelijk veel Scenic's en ook Meganes waar dit kapje...
Ik zou graag een kabel voor een DAB+ ontvanger mooi wegwerken in mijn scenic III van 2011. deze moet ik op de voorruit kleven en van daaruit een kabel naar de aux en sigarettenaansteker. Kan er iemand mij zeggen hoe ik dit het beste doe om...
Goedemiddag heb een vraagje.
Heb sinds kort een renault twingo bj 2009 en wil nu luidsprekers aansluiten bij de achterbank. Er is al bedrading getrokken als ik naar de iso stekker kijk dus dan hoef ik alleen maar luidsprekers te plaatsen en nu is...
Een aantal weken geleden hebben wij onze nieuwe Clio Limited (2018) opgehaald. Bij aflevering zat er geen middenarmsteun in (die er wel standaard in hoort te zitten bij dat model). De verkoper gaf aan dat er een x aantal modellen fout...
Hallo, ik heb een parkeerkaart die tussen de voorruit en het dashboard is verdwenen. Ik kan hem niet meer zien en dus niet meer pakken. Om erbij te kunnen moet ik de bovenste plaat van het dashboard demonteren, zo kan ik eronder en bij de kaart....
Wegens schade ga ik mijn twee spiegelkappen opnieuw spuiten maar kan iemand mij vertellen hoe deze vastgeklikt zitten?
Is het net als bij de megane dat eerst het glas er uit moet of kan ik de kappen er zo afklikken?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum