Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Dag,
tijdens een ritje op de A2 is de knop die je indrukt om de achterklap te openen verdwenen. Heeft iemand een idee waar ik een nieuwe kan krijgen en/of hoe ik bij een eventuele sloopauto zo'n knop moet verwijderen?
Dag iedereen,
ik heb een grand scenic, eclipsgrijs, metallickleur. Ik heb hem 3 weken geleden laten overspuiten wegens een kras van voorbumper tot achterbumper, geplaatst door en of andere kl******** . Nu kleurt de gespoten kant in de zon helemaal...
Ik ga zaterdag mijn condensor vervangen, daarvoor moet mijn gehele bumper eraf, ik weet dat ik de boutjes in de wielkasten moet verwijderen. Heeft iemand hier nog tips waar verborgen schroefjes zitten, en waar ik nog meer op...
Ik zoek een 2e hoedenplank voor mijn Avantime. Renault heeft hem in de onderdelenlijst staan voor €325,- ex BTW. Dat moet goedkoper kunnen. Wie heeft een adres van een autosloperij of een ander adres waar ik een kan kopen.
Ik ga trouwens binnenkort...
Verdorie, heb een vervelende deuk gereden in een NR (Niet Renault), nou ja, deuk, meer een soort kleine vouw.
Ik vond de omleiding al zo smal, maar bleek geen omleiding maar afzetting te zijn :oops:
Reed te dicht langs afzet paaltje, band ging over...
Heb voorschade aan mijn Renault Megane II Cabrio uit 2007. Mijn vraag is nu: passen onderdelen van een hatchback/sedan/station megane ook op die van een cabrio?
Het gaat om de koponderdelen: dus motorkap, voorfront, voorbumper met...
Weten jullie misschien waar ik een RS pakket kan vinden? In Nederland kan ik het niet vinden, weten jullie misschien websites in Belgie en Duitsland (net zoals wij hier in Nederland marktplaats, speurders, onderdelenlijn, onderdelenzoeker etc...
Éénmaal per jaar moet je naar ik heb vernomen, het leder van je interieur 'voeden' .
Aangezien je dat niet op hete bekleding (door de zon bijvoorbeeld) mag doen, en ook niet op ijskoude, lijkt mij de lente het ideale moment.
Alleen, waarmee ? Hoe ?...
Heb sinds vorige week een renault laguna uit 1994 aangeschaft. Het betreft hier een Renault Laguna 2.0RT. Het is een leuke auto, die lekker rijdt en verder geen problemen mee. Alleen de lak is niet optimaal meer dus hier wil ik graag wat...
Hallo,
heb wat roest plekken en beschadigingen op de auto en wil deze nu bij gaan werken.
Alleen nu is de vraag welk merk van spuitverf ken ik het beste nemen(meeste kleurecht).
wil natuurlijk niet na alle moeite kleurverschil hebben.
De stoelbekleding van de zitting van de bestuurders stoel is een beetje versleten.Is deze bekleding eenvoudig te vervangen? Ik heb al gekeken en onder de stoel zit de bekleding met metalen ringetjes vast. Kan je die ringetjes loshalen en de...
Misschien is er al een topic van maar heeft iemand ervaring met het bijwerken van steenslag? Ik wil roestvorming voorkomen nl. Het is heel makkelijk om direct met een lakstift er over te gaan, maar zonder voorbereiding kan ik iedere week gaan...
heey ik heb heel men cabrio leeg gehaald en ik krijg men dachboard er niet uit het boven paneel er van is al los en er uit maar derest krijg ik er nie uit kan iemand mij zeggen hoe het moet mvg michael :D
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum