Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo allemaal
Na het vervangen van de gasveer in de kofferbak .
Heb ik door n domme fout hem niet goed vastgezet hierdoor klapte hij los en schoot
Tussen de raam en de rubber door .
Nu is mn raam nog heel gelukkig
Maar zit de rubber niet meer...
Ik heb een Scenic-II en de bediening van het ventilatierooster aan de passagierszijdes (naar boven/onder - links/rechts) heeft bij het schoonmaken losgelaten.
Het is niet stuk, alleen voorste gedeelte dat je beetpakt is losgekomen van...
Ik wou een luchtverfrisser in mijn Clio 3 en ik druk per ongelijk een van die beweegbare plastic klepjes kapot.
De voorste links zie ik nu helemaal niet meer zitten.En de andere zijn lam. Als ik hem van richting wil veranderen gaan ze alle kanten op...
Ik bezit een renault scenic 2 1.6i 16v van 7e maand 2004.
nou ben ik op zoek naar een montagehandleiding, over hoe en wat voor onderdelen ik nodig heb, om een elektrischeverstelbare orginele armsteun te kunnen monteren.
Want volgens...
Ik vroeg me af waar ik die dopjes kan kopen die in het midden van de velg zitten. Het gaat om de 17inch twingo Rs velgen. Kan iemand mij een schatting geven van hoeveel ik ervoor kwijt ben?
Beste forumleden en dan met name zij die een Captur rijden of reden.
Ik heb bij de Renault dealer info opgevraagd over het laten plaatsen van skidplates bij een Captur.
Mij werd geadviseerd om dit niet te doen omdat er veel problemen waren met het...
Door een krappe bocht in de parkeergarage zit er een flinke deuk in de achterportier van mijn grand scenic ii uit 2007. De veiligheidsbalk die erin blijkt te zitten is krom dus uitdeuken is geen optie volgens de garage. Nu kost een 2e hands deur...
De voorstoel van mijn Megane begin steeds losser te zitten. Je kan de stoel nu bijna een cm op en neer kantelen. Het lijkt in het hoogte of kantel verstelmechamisme te zitten. Nu is de handle van de hoogteverstelling al kapot sinds ik de auto kocht...
Wij zijn op zoek naar hetvolgende, de achterklep van onze Koleos gaat in 2 delen open - nu bij het onderste deel is links en rechts een veer dat de klep tegenhoud - deze veer + omhulsel is gebroken, Ik weet niet juist wat de benaming is van...
Grand Scenic 2.0 16V 2004
Ben van het weekend terug gekomen van een mooie vakantie in Frankrijk met de caravan.
Nou heb ik een probleem met de spiegels die zijn inklapbaar en als ik daar de caravanspiegels opzet en ik ga daar mee rijden dan klappen...
Ik heb een rode Mégane Cabrio uit 2004 en de laklaag van de auto laat los. Het kofferbakdeksel is al helemaal mat geworden, de motorkap en het paneel tussen dak en voorruit zijn ook al voor het grootste deel mat en de zijportieren en...
Ik ben Martin uit Den Haag en was voorheen ook lid met een tweetal auto's
1. Renault Laguna 2.0 Privilege 2004 Benzine/LPG3
2. Renault Laguna 1,9 DCI 2004
Kangoo heeft een rode kaart . Krikpunten vooraan zijn rot. Dikke plaat 2 mm is niet te plooien,gestopt ermee .
Daarom ga ik met 0,8 mm verder ,de originele lijkt me ook niet dikker en is ingezakt door te krikken. 'K moet wel overlappen omdat de...
Ik heb een GS III in de 5 zits uitvoering, nu vraag ik mij af of het mogelijk is om deze om te bouwen naar een 7 zits uitvoering.
Weet iemand of dit mogelijk is?
De setjes voor een 3e zitrij worden nl. wel los met gordels aangeboden....
ik ben mijn Kangoo aan het ombouwen om als mini camper te kunnen gebruiken; nu kun je een universele draaischijf kopen (bij de Wit Schijndel oa), maar zijn er Kangoo-isten die dit ooit gedaan hebben? Ik ben heel benieuwd of zoiets überhaupt...
ik rijd een scenic 2008 en zoek de juiste plek om een telefoonhouder te plaatsen. Ik wil geen zuignap op mijn ruit. Nu leek me de Brodit intereur clip wel iets maar ik heb het idee dat deze de kilometerteller visueel afschermt. Heeft iemand...
Ik ben opzoek naar de benamingen of onderdeelnummers van de onderdelen aangeduid op de foto's.
En eventueel explosie tekening hoe ik die in voorbumper moet monteren.
Heb al gezocht op verschillende sites maar kan het niet...
ik vraag me af of de warmloopregelaar die op mijn brandstofpomp gemonteerd is los te koop is zo ja heeft iemand dan een onderdeelnummer.de mijne werkt niet meer hierdoor een slechte koude start
Afgelopen week heb ik voor de Clio IV Estate van mijn ouders originele rubber matten besteld (via VKV). Ze liggen nu in de Clio maar het vastklikken lukt niet. Zelfs met flink wat geweld lukt het niet. Het lijkt erop of de gaten te klein zijn voor...
Ik laat komende zaterdag bij de Renault dealer LED verlichting als dagrijverlichting aanbrengen, het gaat om de Philips Daylight 4 serie (universeel).
Daarbij laat ik de koplampen die nu het standaard 'gele licht' hebben, vervangen...
Wie kan mij helpen met de nodige informatie,voor het vervangen van de ventilator van de verwarming,waar staat die juist en hoe er aan beginnen.DRINGEND.Alvast bedankt
Ik rij 2,5 jaar met een Kangoo ( ZE ) waarvan de voorste rechter passagierszetel volledig naar achteren is geschoven. Dit is een uitvoering met een stang onder de zetel die men naar boven moet heffen om de stoel te kunnen verschuiven. De stoel is...
Ik heb mijn dak 5 mnd geleden laten spuiten omdat de vernislaag los ging laten
en er een doffe kleur zichtbaar kwam.Ik zet met auto altijd in de wax met dit spul
zie bijlagen ik vind het super wax het houd je lak in top conditie.Maar mag ik...
Beste leden ik ben Murat ik heb vandaag een renault megane coupe uit 2001 voor mijn zoon gekocht en er mankeren wat kleine dingetjes aan de auto, voor de rest een leuke en rappe auto.
hallo en goedemiddag,
sinds een paar dagen heb ik (wateroverlast) aan de bestuurderskant,heb gisteren de paravan verwijderd en alles schoongemaakt,de rubberen tuutjes doorgespoeld met water,water kwam onder de auto er uit,helaas het lekt nog...
Model/uitvoering : Renault Megane Scenic 1.6 16V
Bouwjaar :2000.
Beste mensen,
Op welke wijze zijn de voorschermen te demonteren van deze Scenic? Ik wil die demonteren om de dorpels te behandelen tegen roest. Dit is een kwaal bij deze modellen en...
Model/uitvoering : Megane
Bouwjaar :
Als ik speur, zie ik aan onderkant ter hoogte van koffer en ruit dat een stukje ruit ingedeukt is . En deze morgen zat er een slak op de motorkap van een andere auto in de buurt.
Kan ik aannemen dat de slak of...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum