Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Heeft iemand ervaring met niet oprollende middelste gordel van achterbank. Is dit te repareren of moet ik een nieuwe monteren. Is dat zelf te doen of beter bij de dealer laten doen?
Type Megane 3 RS 2013.
ik heb de beschermkap, zwart verwijderd links, daarna de 2 bouten losgedraaid, komt beetje schot in de unit.
dien ik nu de beschermkap bumper te verwijderen of....
Ik heb een nieuwe Renault gekocht (Koleos) in 2017 en heb er als extra optie een lederpack bij gekocht, echt leer heeft meer voordelen dan PVC
Nu ben ik er achter gekomen dat ze me opgelicht hebben, de zogenaamde lederen bekleding blijkt 100%...
Mijn naam is Max en ik ben van plan een renault megane coupe 3 1.4 TCE te kopen. Helaas heb ik geen niet genoeg geld om een RS te kopen. Toch zou ik heel graag de megane eruit willen laten zien als een RS. Daarom mijn vraag: passen...
ik heb een Twingo 1.2 type 2005 bouwj 2003.
Zou graag willen weten of ik de bekleding van de rug leuning van de passagiers stoel er af kan halen?
De kabel ik namelijk gebroken waar je de stoel mee naar voren klapt. Hoop dat iemand me kan...
Goedemorgen, ik heb sinds 2 dagen weer een Scenic :dance: . Maar de hoofdsteunen links en rechts achter willen omhoog. Het lijkt wel alsof het van binnenuit geblokkeerd wordt.... Iemand een tip hoe de steunen toch omhoog te krijgen?
Beste mede forummers,ik heb weer een vraag: De linker achter stoel van onze Scenic MK1 uit 2002 wil met geen mogelijkheid opgeklapt worden, hij zit muurvast .De midden stoel en rechter stoel zijn gewoon op te klappen.Wie weet een oplossing/trucje?...
Hallo Forum,
Ik heb sinds kort een Koleos 2.0DCI automaat privilege bose, november 2010, gekocht in Spanje.
Het panorama dak heeft twee zonneschermen, voor en achter.
Het voorste zonnescherm is kapot en dit wil ik (laten) vervangen.
Heeft iemand...
Hallo
ik ben op zoek naar het kleurnummer van mijn scenic
ik heb op de stijl van de passagiers kant gekeken
maar daar staan zoveel nummers
kan iemand mij vertellen welk nummer de goede is
ik wil graag een paar puntjes bijwerken
en is dit met...
Van mijn Scenic 2005 wil de motorkap niet meer open.
Dus als ik aan de handle trek in de auto, komt dat trekdingetje uit mijn grille.
Hieraan trekken maar kap springt niet open. Dus de nagels tussen kap en spatbord en met vingerkracht de kap...
Ik ben in het bezit van een Renault Scenic 1.6 uit 2003. Het probleem is dat de bekleding van het schuifluik onder het zonnedak los gaat laten. Ik wil deze demonteren om de bekleding te repareren. Ik heb al even gekeken en volgens mij...
Passen de (nieuwere) achterlichten van een phase2 ook een-op-een in een phase 1 Clio?
Ik vind dat er in de standaard achterlichten een beetje weing licht zit en denk zelf dat het met die heldere achterlichten van een phase2 beter...
Ik heb meerdere topics gelezen over kabels vervangen etc. maar dat ging altijd gepaard met compleet niet meer werken van de lendesteun.
Mijn stoel is voorzien van een hendel, geen draaiknop. Ik kan de steun gewoon activeren, maar de hendel keert...
Hallo ik heb een clio rip curl uitvoering uit 2007 35xxbg 112 pk 1600 motor 3 deuren in de kleur zwart nv676 16 inch velgen.Ik heb onlangs schade opgelopen koplamp moet vervangen worden en het spatbord.Nu twijfel ik welke koplamp ik moet hebben...
Hallo in 2002 / 2003 schijnt er een wijziging geweest te zijn bij de twingo.
Weet iemand wat er toen gewijzigd is en of een motor kapje van 2001 ook op een 2004 pas en andersom
De sigarettenaansteker van mijn renault megane is kapot gegaan en ik feen flauw idee hoe ik een nieuwe moet aansluiten. Ik heb de originele eruit gehaald en daarna een andere besteld. Kan iemand mij misschien helpen?
Zoals je in de fotos kan zien...
nieuw op dit forum hallo allemaal mijn naam is hans en ik rijd in een renault sinec 2001 ik heb heb nu sinds twee jaar bevalt erg goed maar nu is mijn linker deur raam kapot kan je dat zelf repareren vrg hans
heb sinds december 2015 een melange 3 estate bose gekocht, zeer tevreden totdat er een rammel in mijn dashboard kwam bij lage toeren (tussen 900 en 1100 toeren) heel irritant. lijkt...
Ik heb deze Scenic nu een half jaar in bezit. Sinds de herfst begon de ellende van beslagen ruiten en nu met deze weersomstandigheden is het niet meer te doen om snel even weg te gaan met de scenic.
Zodra je erin zit...
hallo,
ik wil een stekkerdoos aansluiten voor de trekhaak bij een trafic passenger, bij een bestel bus zit de stekker links achter die gebruik je normaal voor de trekhaak aansluiting.
maar bij een passenger zit de bedrading anders kan ik de...
Goeden dag en de beste wensen !
Ik heb een clio estate uit 2014 en op marktplaats een origineel hondenrek gekocht . Nu zat daar geen bevestiging bij dus we hebben parkers gekocht ervoor .
Nu we het willen gaan monteren lijkt het of het rek te smal...
Ik heb een Twingo uit 2011. Nu wil ik graag weten op welke punten de voorbumper allemaal vast zit aan de auto. Heeft iemand een afbeelding en beschrijving (uit Haynes bv) hoe de voorbumper gedemonteerd moet worden? (Ik moet een koplamp...
hallo heb een probleem . er komt bij mijn scenic uit 2002 , water via de onderste plastic/kunstof interieur dorpel water naar binnen . daar waar de afdekdorpellijst op de vloerbedekking aansluit . het gaat om de bijrijders kant voorportier . heb hem...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum