Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Scenic 3 Bose. Korte uitvoering
Bouwjaar : 2011
Ik wil graag de kunststofplaat achter de kentekenplaat voor verwijderen,gaat dit zonder de voorbumper te demonteren, zoniet hoe dan de voorbumper te verwijderen.
Wie kan mij...
Onderaan de achterklep van ozne Scenic van 2007 zit de verbinding los met de binnenkant van de klep.
Het lijkt alsof dit los komt van de buitenkant. Is dit normaal?
Wie kan me helpen.
Model/uitvoering : Renault Megane 2
Bouwjaar :2003
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar het kapje waar me nood sleutel in moet voor in de deur,
de auto heeft een keyless entry echter mocht de afstand bediening het niet doen dan kan ik altijd nog...
Model/uitvoering : renault laguna grandtour
Bouwjaar : 2009
Iemand enig idee wat er rammelt bij een renault laguna bj 2009 in de kofferruimte, dit enkel bij goed weer?
Hij heeft zwart kleur, en als de zon er op schijnt ligt er iets te rammelen......
Model/uitvoering :[/b laguna 2.0 authentiek 299000 km lpg
Bouwjaar : 2005
heren, ik ben weer op renault overgestapt na een klein avontuurtje met een vectra 3.0 diesel (machtige motor maar wel slurpen) en inmiddels er weer 40.000 opgedraaid zonder...
Sinds gisteren zijn we trotse eigenaars van een kangoo.
We zijn zeer content over de gemakken aan de auto.
1 ding wat storend is, is de claxon.
er komt zo een robuste wagen aan gereden...
Sind gisteren in het bezit van een prachtige Megane. Maar nu heb ik een vraag, ik wil graag een houder voor de telefoon naast de radio hebben en dan netjes het draadje weg werken. Nu komt...
Hallo,
Ik heb een lekkage vanuit de achterklep.
Ben op zoek gegaan en watervlekken volgen ben op het volgende terecht gekomen.
De lekkage komt vanuit de achter ruitenwisser. Het rubber ziet er sponzig...
mégane coupé III
2011
Hier een vraagje aan de doe het zelvers.
Vorig weekend heeft een respectloze idioot de linkerspiegel van mijn wagen van onderuit los geschopt. Er blijkt niets afgebroken te zijn, maar de spiegelbol zelf houdt niet meer op de...
Ik heb gemerkt dat de spiegelverwarming aan mijn kant (bestuurders kant dus) het niet helemaal lekker doet, nou wil ik dat gaan vervangen maar wie kan mij uit de brand helpen? heb...
Mijn naam is Ben en ik bezit een Renault Twingo met bouwjaar 1997. Dit model heeft in het midden van het dashboard een 'kachel schakelaar paneel' met 3 grote draaiknoppen (handmatig) om de temperatuur (warm/koud), stand van de...
Wie kan mij vertellen hoe ik de plastic sierranden van de luchtuitlaat links en rechts (interieur) makkelijk kan verwijderen.
Ik wil deze plastic randen gaan beplakken met carbonlook folie.
Weet iemand hoe je de sloten van de portieren vervangt? Als het kan met tekening.
Heb deze auto net gekocht maar de sleutel werkt niet op de portieren. Wel op alle andere sloten.
Zijn er meer mensen die last hebben van weerkaatsing van wegverlichting op de voorruit? Het komt door het glanzende dashboard en in het donker heb ik daar last van. Naar mijn idee is dit...
Ik ben in het bezit van een Renault Clio 1.2 RN uit 1999. Nu heb ik standaard de zwarte bolle spiegels erop zitten, alleen wil ik graag de spiegels in kleur hebben. Nu zijn er 2 types die op dit...
Wie weet of ik zelf iets kan doen aan een wiebelende rugleuning aan de bestuurderskant. Het is misschien maar 1 cm speling maar is erg vervelend bij afremmen dat de rugleugning beweegt.
Model/uitvoering : Renault Scenic 1.6 16V Business Line
Bouwjaar : 2007
Hallo mensen,
Ik heb vandaag een Scenic gekocht en nu wil ik daar parkeersensoren inbouwen. Maar nu wil ik de kleurcode weten van de stootstrip op de achterbumper. De kleur...
Model/uitvoering :megane grandtour
Bouwjaar :2009 en 2013
Ik heb een vraag, ik had een megane grandtour uit 2009, met hierin een aangepaste autostoel voor me rug
de auto is een leaseauto, en deze auto moest er ineens van de 1 op de andere dag...
Ik houd van roken, laat ik dat vooropstellen. Ik houd van autorijden. Ik hou van de avond.
Als ik deze zaken combineer kom ik erachter dat ik moeite heb mijn as te mikken...
19 jaar lang heb ik in Citroen BX diesels gereden en de laatste 15 jaar daarvan had ik een type met onderstaande stoel (de z.g. GTI of TZI stoel)....de vraag is : zou deze stoel op het stoelframe...
hallo ik heb een renault twingo maar nou moet ik het linker voorscherm vervangen, maar nou kom ik er achter dat die ook met kit vast zit, wat voor kit moet ik gebruiken met het terug demonteren.
Wie heeft de oplossing. Bij de twingo van mijn vrouw hoor je als het regent het enorm tikken in de achterste wielkassen.
De voorste wielkassen is dit niet bij. Na controle zie ik dat voor...
Wie heeft de oplossing. Bij de twingo van mijn vrouw hoor je als het regent het enorm tikken in de achterste wielkassen.
De voorste wielkassen is dit niet bij. Na controle zie ik dat voor...
Misschien kan er iemand een lijstje maken/aanvullen van de koetswerkkleuren en de bijhorende code :
(kopiëren , plakken + aanvullen en eventueel verbeteren....)
Ik zal de aftrap geven ( gepikt van de Renault-site :mrgreen: )
Eventuele correcties...
Wie kan mij helpen om de ramen van mijn 17 weer goed te monteren.
Deze sluiten op het moment niet meer goed aan.
Als de ramen gesloten zijn, blijft er ruimte tussen de portierraam en het zij raampje.
De portierraam...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum