Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering :Renault Scenic II
Bouwjaar :2007
Ik heb sinds kort een Renault Scenic (2007) met een lage middenconsole. Deze wil ik vervangen met een hogere type met armleuningen. Wie kan mijn helpen met wat praktische tips of een handleiding?...
Heeft iemand of weet iemand nog raamlikkers voor bovenstaande auto? Gaat om een 3 deurs.
Passen evt raamlikkers van een clio l uit die jaren of de megane daarna? Ik vind het niet erg om raamlikkers die passen aan te passen in lengte...
Is het mogelijk om voor de bijrijder een verstelbare stoel te monteren, of bestaat deze??
Is het anders mogelijk om alleen het onderstel te vervangen. Mijn vrouw heeft rugklachten en wil meer instel mogelijkheden
Zoek een of twee beschermkapjes voor je sleutelgat in de kleur zilver.heb wel een post gelezen maar diemwas al van 2010
Zijn die nog los te koop of heeft iemand ze liggen want ik ga niet...
IMG_4134.JPG Model/uitvoering : Megane II Grandtour met glazen panoramadak
Bouwjaar : 2008
Voor mijn Megane II Grandtour met glazen panoramadak wil een bagagerek kopen, zodat in de vakanties de bagage goed achterin blijft met remmen en niet op de...
Al een tijdje voelt de lak van mijn Laguna ruwer aan. Het voelt dus niet glad aan. Ook heb ik een aantal witte, doffe plekken, welke hoogstwaarschijnlijk door zonnebrand zijn veroorzaakt. Ik heb hier al eens...
Ik heb in september mijn airco laten nakijken, bijvullen, afpersen ed (KwikFit). Alles OK. Nu, een half jaar later doet de airco het niet meer. :(
Zal wel een lekkage zijn in het...
Hallo,
Ik heb een Scenic 2.0 uit 2002 met een cd wisselaar onder mijn stoel.
Nou verbeeld ik me dat die stoel minder ver naar achter wil dan die in mijn vorige Scenic uit '99....zonder wisselaar. Kan dit kloppen???
Ha die allemaal
Ik wordt doodziek van de (originele) matten die steeds verschuiven.
Geleidelijk schuift mijn matje tot onder de pedalen als ik er niets aan doe.
inmiddels is het een standaard handeling geworden,...
Heb een probleem met water, of iig natte voeten.
Er staat een plas water/koelvloeistof onder de zittingen aan beide kanten!
Heb de matten eruit, zit nu alleen de beschermmat en de schuim isolatie in de vloer. De...
Model/uitvoering : Renault Megane Scenic
Bouwjaar :2001
Hallo allemaal,
Ik wil in het weekend een Carkit inbouwen in mijn auto. Om het display zo net mogelijk te bevestigen en de kabels uit het zicht te krijgen wil ik graag het middenconsole...
Op de korte versie vind je die, maar op de lange zie ik nergens afbeeldingen, staat ook niet op de lijst van accesoires voor de Grand Kangoo...
Zijn het dezelfde bevestigingspunten als op de korte versie?
Ik heb een vraag mijn lederen stuurwiel ziet er niet meer zo jofel uit.
Mijn vraag is als je het leder er van af haalt wat zit daar dan onder een normaal foamstuur of een speciaal stuur voor leder.
Als er een...
Hallo allen,
op het middenconsole van mijn Laguna zit een mooie kunststof sierkap. Ik wil deze graag (tijdelijk) verwijderen om daaronder schoon te kunnen maken en de kap zelf te kunnen...
Ik heb een vraagje is een achterdeur van een Laguna 1 Break / stationwagen bj 1999 gelijk een een normale Laguna hatchback / limousine / 5 deurs?
Heb namelijk een deuk in mijn rechter...
Beste forum leden. Ik ben nieuw op dit forum en heb al een hoop nuttige info gelezen.
Wat ik niet tegen gekomen ben en wel benieuwd naar ben is het volgende:
Mijn bestuurders armleuning is een beetje lam, hij zakt snel. Heeft iemand...
Ik zou graag een automatisch dimmende binnenspiegel monteren, maar heb geen idee of dit kan met de bestaande kabels.
Er komt een kabel mannetje uit m'n plafond en die gaat naar een unit (foto 2), maar heb geen idee...
Laguna 3 Estate 2.0T Aut. Initiale bj. 2008
Sinds een aantal maanden heb ik witte vlekken op mijn auto zitten die er met wassen niet vanaf gaan. Ik heb al gelezen dat het zonnebrandvlekken zouden kunnen zijn en sommige vlekken zitten ook inderdaad...
Model/uitvoering : Grand Scenic II fase 2
Bouwjaar : 2009
Mijn achterbumper heeft een knauw gehad (met mijn slaperige kop achteruitgereden zonder te kijken tegen een container...) en ik vroeg me af of die gemakkelijk te vervangen is.
Is het een...
Model/uitvoering :Grand scenic (II)
Bouwjaar :2007
Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Krijg namelijk het bovenste scharnier niet los? Deze zit vast met popnagels, lijkt me niet de bedoeling deze er uit te boren. Ben al in het...
De ventilator maakt vanaf stand 1 een enorme rammel. Volgens mij omdat er iets in het systeem zit en niet omdat lagers of zo kapot zijn. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit systeem kan openen om het te reinigen van...
Sinds het warmer is geworden kraakt het panoramadak ineens enorm aan de rechterkant in de hoek. Het betreft dan het achterste raam. Het is echt geen gehoor. Als het buiten wat koeler is, hoor je het minder....
Model/uitvoering :Renault Grand Scenic (III) 1.5dCi
Bouwjaar :2011
Ik heb sinds kort een (voor mij nieuwe) Renault Grand Scenic 3. Helaas zonder automatisch dimmende binnenspiegel. Mijn vorige GS had het wel en vind het eigenlijk wel heel...
Op marktplaats kwam ik een koelbox tegen voor een scenic fase 2.
Voor tussen de stoelen achterin.
Mijn vraag is of deze ook past in een scenic fase 1 uit 1998?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum