Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een klaptafel achter de bestuurdersstoel kan vervangen en of handleiding/ link naar filmpje. Op sloop heb ik een klaptafel kunnen kopen.
Ik ben op dit moment al weer een aantal maanden bezig met het trekhaak probleem van de Renault megane. Ik ben er inmiddels ook lekker helemaal klaar mee! :x :x :x De kogel van mijn trekhaak zit op 43 cm...
de renault die ik kocht heeft was krassen op sommige kunstoffen onderdelen. Er zijn twee plekken waar het me toch stoort en dat zijn de deurgrepen (zwart kunststof) aan de binnenkant van de...
Hallo wegens gezins uitbreiding krijgen wij een Renault Scenic 2.0 automaat uit 2006. Ik heb er 1 gevonden met aantoonbaar net iets meer als 30k gelopen.
De auto is van een oude echtpaar geweest en die...
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een vast achterraam van een Megane II hatchback (dus de 2 deursuitvoering) kan demonteren. wellicht ten overvloedde, het gaat niet om de portierruit
zie de...
Model/uitvoering : Renault Modus. Uitvoering niet geheel zeker.
Bouwjaar : 2005
Mijn vriendin heeft sinds een jaar of twee een renault modus. Niks mis mee, maar hij wordt dan ook maar weinig gebruikt.
Dit weekend moesten wij naar de stort en dan...
Niet schrikken, maar het betreft een Dacia Dokker..
Maar ik neem aan dat sommigen van jullie met een Renault met schuifdeuren hier ook wel eens last van hebben...
Mijn auto heeft last van schuifdeuren die blijven rammelen..
Nu al meerdere keren...
ik had een vraag met betrekking hoe ik een paneel kan verwijderen.
er zat in de auto een oplaadpunt voor een MAGCharge en die heb ik eruit gehaald maar nu zit er nog een kabel die door het paneel steekt. Hoe kan ik het paneel loshalen...
wie weet waar het slangetje op de foto voor is en waar dit op aangesloten moet worden, het gaat dat om het zwart geribbelde slangetje, het verdwijnt onder de accuplaat.
Model/uitvoering :Grandtour Phase II Extreme
Bouwjaar : 11/2008
Hallo allemaal,
is het mogelijk dat de motorkap van een Megane Break 2003 past op een Grandtour van 2008 aub?
Ik ben nl. opzoek voor een airbrush test naar een andere motorkap, maar...
Model/uitvoering : Megane II ,Bouwjaar :2006
Brandstof :Benzine
Ben geheel nieuw hier en sinds 2 weken eigenaar van een Megane II, uit 2006, met een Panorama dak. Het viel het mij op dat het dak nogal een fluitend geluidmaakt, bij diverse...
Model/uitvoering : Scenic III 1.4 TCE
Bouwjaar : 2009
Het glazen schuifdak van mijn Renault Scenic III begint steeds meer te kraken op drempels en slecht wegdek. Er lijkt ook wat speling op te zitten, maar wellicht is dat normaal?
De bekleding van mijn bestuurdersstoel in de Scenic vertoont redelijk slijtage plekken (zie rode cirkels in bijlage) kan ik het zitgedeelte vervangen en zo ja hoe? De dealer vertelde mij dat dat wel...
mijn stuur is op één plek wat afgeschuurd , en zoek daarvoor een mooie stuurhoes.
Ik vond echter geen mooie modellen.
Ik vond op sommige sites lange lappen leer die je zelf rond je stuur moet...
Mijn Megane Cabrio uit 2006 krijgt bij overvloedige regenbuien een klein laagje water in het dak. Tijdens het rijden hoor ik dit water klotsen. Bij hard optrekken of hard remmen loopt dit water...
Ik heb een scenic 1.6 met twee zonnedaken er in.
De bijrijdersvloer was wat vochtig, toen ik dit verder aan het onderzoeken ging, bleek er een flinke waterlekkage te zijn.
Er lag zeker een waterlaag van een cm op de...
ik wil binnenkort een nieuwe master bestellen, maar zou graag een foto zien van metalic blauwgrijs (J 47). is er iemand die deze heeft en dit eens kan doorsturen.
bij de renault dealers kunnen ze me hier, raar maar waar , geen staaltjes...
Ik wil graag de rechter voorportier vervangen omdat bij de 'handgreep' veel butsen en beschadigingen zitten door de vorige eigenaar. De auto zelf is nog erg mooi dus ik erger mij er flink aan. Kan ik...
Ik heb een Scenic uit ~ 2000 en ik wil de bestuurderdeur vervangen. Vervanging staat al klaar, en ik wil overwegen hem zelf te plaatsen ipv uit te besteden.
Betreft: Scenic type III, bouwjaar 2011
Omdat de deurvanger vreselijk kraakt bij het openen en sluiten van de deur, wil ik kijken wat er aan de hand is.
Kan iemand vertellen, hoe ik het deurpaneel kan demonteren?
Model/uitvoering : megane cabrio 1.4 16v
Bouwjaar : 1999 Goede morgen, heb gisteren een megane cabrio gekocht en ben erg blij mee. Alleen heb ik een probleem ik kan de cap wel los maken van binnen en de aan achter kant, maar de klep gaat niet open....
Na een autorit gisteren hing opeens de sierstrip van de deur aan de passagierszijde los.
Gelukkig ben ik hem niet verloren onderweg! ik heb de pootjes allemaal in de gaten laten vallen en hem terug naar...
goedendag sinds een paar dagen hebben we een renault senic uit 98 en zijn we zeer tevreden over deze auto.
nu kwam ik erachter dat het dakraam dichtgekit zit dus zal deze lekken maar ben toch van plan deze open te maken en hopen dat de afvoer...
na het vernieuwen van de koppeling ben ik met mijn al behoorlijk opgeknapte trafic 1400 op vakantie gegaan.
de camper heeft een ritje van 3400 km gemaakt in frankrijk en het goed gedaan....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum