Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Wie kan mij helpen om de ramen van mijn 17 weer goed te monteren.
Deze sluiten op het moment niet meer goed aan.
Als de ramen gesloten zijn, blijft er ruimte tussen de portierraam en het zij raampje.
De portierraam...
Beste mensen,
Voor mijn vaders auto ben ik opzoek naar het kliksysteempje dat het klepje van de asbak doet dichthouden zodra je hem dichtdrukt.
Het betreft een heel klein onderdeeltje....
Twingo eco2:
1987
Vanmiddag kon mijn vriendin dan eindelijk haar nieuwe auto (twingo eco2 zwart) '11 ,ophalen bij de dealer Arend in Den Bosch. Vanaf de Dealer in Den Bosch is ze naar huis gereden en heeft de auto voor de deur geparkeert. Niet veel...
Als ik in mijn auto de Climate control op Auto bij zonnig weer beginnen de blazers netjes koude lucht te blazen tot de temperatuur laag genoeg is, en dan gaat de blaas intensiteit weer...
Ik heb een probleem.
Momenteel kan ik niet bij mijn motor compartiment.
Ik vermoed dat de ontgrendelingskabel van de motorkap is losgeraakt of is geknapt.
De hendel aan de binnenkant...
Model/uitvoering : Megane Estate 1.5 dci Bose met EDC
Bouwjaar : 2011
Ik heb te hard op de navigatiebediening geleund, nu is die naar binnen gedrukt. Kan iemand mij vertellen hoe ik met mijn hand er onder kan komen om het weer op zijn plaats te...
Omdat bij mijn vrouw de gordel niet lekker zit (doet pijn in haar nek) zoek ik een paar fatsoenlijke gordelbeschermpads...
(ook niet met de hoogte verstelling weg te krijgen)
Hi guys weer eenvraagje
Aangezien ik de GSII spiegels er maar zielig uit vind zien beetje flaporen op half 7 :D
Dat is het enigste overigens wat ik niet mooi vind aan de auto
Zat ik dus te denken is het...
Ondanks dat iedereen er op let om netjes in te stappen , is er toch iemand geweest die met een jas/handtas oid de lak van het rechterachterportier heeft beschadigd .....
Gisteren de koe bij de hoorns gevat en na alles rondom de deur afgenomen te...
Model/uitvoering : Grand Scenic II
Bouwjaar : 2008
Ik wil graag onderstaande carkit uitbouwen. Bedrading mag wat mij betreft blijven zitten dus ik hoef niet bij de aansluiting aan de radio. Heb al even gezocht op het forum maar kan het niet goed...
Vandaag tijdens het rijden is het ventilatie klepje ( denk dat het zo noemt) eruit gevallen tijdens het rijden.
Hoe wordt dit gemaakt? Een heel nieuw ventilatie rooster?.....
Is het mogelijk om de stoelen in mijn Laguna 2 phase II 1.6 Business te verwisselen voor de
stoelen uit een Laguna 2 phase 1.
Mijn vrouw heeft een fysiek ongemak en zit niet fijn in de stoelen van de |Laguna bj....
Tot voor kort hadden wij een Laguna II 1.8 van 2003 met stoffen (velours) bekleding.
Onlangs een Laguna II phase 2 gekocht , 1.6 Business met stooffen bekleding.
Vanwege fysiek ongemak zit mijn vrouw niet fijn in deze stoelen.
Ze zijn steviger dan...
Ik wou originele dakdragers met originele dakkoffer monteren op mijn Scenic uit 2001 maar ik lees steeds dat ze alleenpassen als je een metalen dakrailing hebt met 3 schuifjes die je open moet zetten. Er zitten nu van die...
Ik wil graag een andere spoiler op mijn clio. Nou weet ik niet als ik die spoiler erafhaal mn 3e remlicht aan de spoiler zit of aan mijn kofferklep zegmaar. Ik heb gewoon nog die standaard spoilertje erop...
Omdat ze wat stroef waren heb ik wat siliconenspray op de veiligheidsriem gespoten. Nu zie ik dat de riem op de plekken waar ik wat gespoten heb wat donker is geworden. Gaat dit nog weg? Ik dacht siliconenspray goed te gebruiken was voor dit soort...
Ik zou graag wat grotere stoelen mijn Twingo willen. Ik heb de auto net gekocht en de zittingen zitten vol met brandgaten. En de zittingen zijn nogal kort. Heeft iemand dit ooit gedaan? Graag advies.
Hoi...
Wij hebben kort geleden een Scenic 2.0 RXI uit 2000 gekocht.
Wat rijdt dat heerlijk!!!!
Helemaal tervreden zijn wij dan ook!...maar een armsteun zou helemaal relaxed zijn.
Is dit mogelijk op dit model?
Ik bedoel niet zo'n armsteun die er...
Ik heb in onze 7 zitter de riemhouder van de achterste (opklapbare) stoelen afgebroken. Nu was ik hiervoor naar de dealer (Dorzo) gegaan maar die kunnen dan onderdeel niet vinden. Wie o wie kan mij...
Ik zit al enige tijd met in waterlek in mijn megane.Het water bevindt zicht onder de opbergvakje aan de voeten van de bestuurderszijde.
De wagen is hier voor al 3 maal in reparatie geweest bij de dealer maar ze kunnen het probleem niet...
Model/uitvoering : megane
Bouwjaar : 2003
Hallo zag laatst water in krikbak houder en als de schuimbak waar je spulletjes in kan leggen er uit neemt.
Zie je als je de isolatie weghaald ook water, waar het reservewiel legt is het droog.
Waar kan dat...
Weet iemand hoe je het beste een voorbumper van een kangoo 2009 losmaakt ?( ongelakte model )
Die is bij een ongeval gebroken en online heb ik een nieuwe besteld .
Ook is de koplamp links gebroken en die kan ik dus het beste ook ineens...
De achterklep van de scenic komt steed makkelijker naar beneden. Heb em al een keer op mn hoofd gehad :x
Is hier nog iest aan te doen of simpelweg vervangen. Indien vervangen, heeft iemand een onderdeelnr oid voor me. Je schijnt ook veren voor de...
Model/uitvoering : Scenic 1.6 16v Air type I phase II
Brandstof : benzine
De (ondoorzichtige) kunststof zonnewering van het achterste schuif-/kanteldak van onze Scenic klemt ergens, waardoor deze niet verder dan ca. halverwege...
Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een Kangoo uit 1999.
Ik ben niet al te technisch en ik hoop dat deze vraag dan ook onder 'interieur' valt, maar ik ga hem in elk geval stellen.
Heren , ik ben mijn delen van mijn bumpers aan het spuiten in de kleur van de auto .. het gaat om de licht bruinige / brons kleurige delen voor en achter .. Dit is allemaal goed gegaan en het is een stuk mooier vind ik zo .....
R5 TL
1986
ben net bezitter geworden van een 5je... keuring netjes verlopen, mits opmerking voor de bestuurderszetel (rugleuning slaat door) wegens defect mechanisme. Wegens niet te herstellen zoek ik een vervangzetel.... heeft toevallig iemand...
Model/uitvoering : megane gt
hall mijn deur kraakt bij open en dichtdoen heb wd40 en kruipoil er tusse gespoten maar blijft kraken wat kan ik daar aandoed
Hallo ,heb een Renault Clio 1.2 Naft bj;21/06/1999 met Dakraam
Nu stap ik daarnet in mijn auto en zie dat er een plas water achter mijn passagierzetel staat
Ik veronderstel dat dit van het dakraam komt ,nu vraag ik mij af hoe ik dit kan oplossen...
Hallo,
Ik ben op zoek naar een body kit voor mijn coupe gelijk de gt coupe maar nergens kunnen ze me helpen
Is er iemand die mij adressen kan geven waar ik dit kan laten doen?
Alvast bedankt]
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum