Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ben Jo Brull en kom uit Zuidlimburg.
We hebben een paar dagen geleden een nieuwe Renault Espace gekocht 3.5 v6 Automaat.
Bouwjaar 2004 km stand 149175.
Heb veel op jullie forum gelezen en goede tips er uit gehaald,de auto rijdt prima en ziet...
Hallo,
De spiegels zijn zo afgerond dat de extra buitenspiegels niet echt passen op de espace.
ze hebben het 2 jaar uitgehouden , voor er een afgevallen is op de snelweg :cry2: .
Nu moet ik nieuwe kopen... maar welke passen er zeer goed? De nieuwe...
ik heb het al eens eerder gemerkt , maar mijn verwarming doet heel raar . ik heb in october eens gemerkt dat de rechter zijde van de auto niet meer warm wordt . de garage heeft toen gezocht naar serov.s enz enz , niets kunnen vinden , er bleek iets...
Kan er iemand me vertellen hoe ik de 2 laterale luchtroosters vooraan bij de Espace IV phase II kan demonteren
als dit al mogelijk is?
Gewoon losklikken lijkt me niet de oplossing?
Mijn Grand Espace 20T, bj 2004, liet mij op de snelweg plotseling in de steek. De stuurbekrachtiging stopte en ook het accu-lampje ging branden. (en wat rook vanonder de kap) De ANWB constateerde dat de multieriem was gebroken en dat dat...
Na lang zoeken en diverse spiegels te hebben geprobeerd heb ik uiteindelijk de perfecte spiegels gevonden die nodig zijn om te rijden met een caravan.
Het zijn de Repusel Aluflor geworden.
Passen perfect op onze bolle spiegelbehuizing en is in een...
Klopt het dat de airco van de espace IV moeite heeft met koelen als het buiten zo'n 30 graden is?
Hij koelt wel goed maar moet hem dan wel op 16 graden zetten.
Mijn lancia kappa moet ik echt niet kouder dan 20 graden zetten anders...
net terug van een eerste lange reis met de Espace naar Geneve en terug.
Rijdt echt super! Wat een comfort, en verbruik viel mee. 1 op 10,2 gemiddeld volgeladen en met dakkkoffer.
hallo iedereen effe julie expertise wil mn daschboard althans het bovenste stuk en de klepjes voorzien van carbonlook folie nu mn vraag is dit haalbaar en gaat dit ook mooi aansluiten met de klepjes en de naden graag jule profesionele mening...
Hallo, ik heb recent een Renault Espace van 2006 (2.0T Dynamique) gekocht., Weinig km's, in goede staat en een goede onderhoudshistorie (geen noemenswaardige problemen, behoudens wat beurten en banden). En uiteraard in een goede Espace kleur:...
hallo weet iemand of ik de inlegstukjes van zowel de luchtinlaten als de midenconsole (pianolak) eventueel kan bestellen voor espace initiale van 2007 greetz plopi
Een van de klusjes die nog op m'n auto lijstje staat, is het reinigen van het bedieningspaneel van m'n navigatiesysteem. De grote knop links werkt wel, maar op het moment dat ik de andere knoppen ga gebruiken loopt ie vast. En nu heb ik dus het idee...
Ik ben de trotste bzitter van een Espace IV Ph1 2.0T mét panorama dak.
Het panoramadak werkt top en is een genot.
Helaas is het gordijntje stuk en da's soms best warm met die eerste warme dagen merk ik.
De dealer fikst...
Sinds enige tijd heeft mijn Espace IV PhI het probleem dat de verwarming aan de bestuurderskant pas warme lucht geeft als ik de airco instel op 26gr. Alles daaronder resulteert in (te) koude lucht. De kant van de bijrijder reageert wel goed.
Ik heb mijn espace met de machine en commandant 4 aan het polieren geweest.Nu heb ik op een plaats te hard aan het duwen geweest en heb ik een plekje ongeveer een 2 euro stuk waar de lak precies verbrand is.Kan ik dit nog goed krijgen?
Sinds kort staat er telkens een plas condenswater onder de afvoer van de airco, ook na een korte trip.
In de zomer zou ik dit een normaal gegeven vinden, maar het is nog steeds winter en geen weer voor de airco
aan te zetten.
Ik moet in mijn espace IV de kaartlezer repareren/vervangen. Hoe kan ik dat doen zonder dat ik de boel (startknop, cruisecontrolknop en sigarettenaansteker) beschadig. Moet ik de hele middenconsole loshalen en zo ja, is daar een handeleiding...
bij ons kraakt de achterklep tijdens het rijden..
Voorin hoor je het haast niet, maar als je op de achterste rij zit dan hoor je dit toch wel vrij goed..
Rubbers al eens ingesmeerd maar het geluid blijft.. . Er zit ook niet echt speling op de...
Zojuist zag ik dat mijn markeringslicht defect was. Proberen deze te vervangen, echter ik kom er vanuit de motorruimte helemaal niet bij :evil:
Iemand een idee hoe ik deze kan vervangen? In het boekje staat dat je de rest wel kunt vervangen echter,...
Hallo, ik heb een espace IV uit 2003 en zoek een dashboardklep bestaande uit twee delen, in mijn auto zonder navigatie zit een grote dashboardklep in het midden. Ik zoek nu een dashboardklep met dubbeleklep waar ik een navigatiesysteem achter kan...
hopelijk is dit een niet al te duur mankement, de kachelventilator bromt af en toe, zelfs in de vloer en in het koppelingpedaal trilt dan een beetje.
we hebben net voor €1900 euro reparaties gehad en ik zit hier eigenlijk niet op te wachten.we...
Past de onderste grille (tussen de mistlampen) van een espace phase 2 ook in het model ervoor?
Mijn espace komt uit begin 2006, kort erna kwam de facelift met die grijze strip over de grille.
Ik was benieuwd of iemand dat al eens geprobeerd heeft....
Ik zit met het probleem dat als de achterportier dicht word gedaan dat er een enorme tik te horen is .
Dit komt bij de geleiding vandaan die de deur bij een geopende stand probeert vast te houden.
Ik heb in de eerste 10 tot 15 minuten van een rit in mijn Grand Espace 2003 expression een licht krakend geluid wat uit mijn daskboard komt. Als ik de ventilatie uit zet dan verdwijnt het. Weet iemand wat dit is en hoe ik hier vanaf kom?
Het is met...
Hallo, bij deze mij effe voorstellen ben hier gloednieuw en heb al een aantal keer dit forum doorgecrost en ben zeer tevreden over de manier dat julie met elkaar omgaan(wederzijds respect) daarom ook het feit dat ik nu ook lid ben.
Yes heb mijn...
hallo medesitebezoekers effe een vraagje is het mogelijk om een bumper van espace 2004 te veranderen naar bumper 2010 je weet wel die bumper met die lichtgrijze accent en rond de mistlichten draait greetz
IK heb een tijd lang gereden met een krakend dak, vooral bij vriezend weer, totdat, zomaar bij een buitentemp van ca 8 gr. het dak in volledig aan diggelen ging.
Wat is de oorzaak? en is hier nog garantie op, de auto is nog geen 4 jaar oud.?
Daarjuist een bakje geraakt dat op de grond stond. Voorlip onder de bumper is beschadigd. Iemand een idee of je die afzonderlijk kan krijgen en hoeveel dat kost? Is een Espace 4...
Bedankt al
Nu het buiten weer flink kouder is geworden doet onze spas weer hetzelfde als vorig jaar. Namelijk na +/- 15min rijden errug mistig worden. :cry2: Alleen de zijruiten van bestuurder en passagier blijven voor de helft! onbeslagen en de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum