Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van een carkit, en een van de zaken die hierbij speelt is de positie van het scherm/display en de bedieningsknoppen.
Ik heb al een aantal topics doorgelezen, maar ik zou graag willen weten...
ik heb het volgende probleem met mijn Renault espace bj 2006 de verdamper bevriest en de leidingen als ik 1 uur reis met de auto. heb geen climate airco gewoon normaal airco
Het volgende is al gebeurd onder de auto in het kachel huis...
De kachel en ventilatie van mijn renault espace IV dci 2.2 heeft tot voor kort altijd gewerkt. Alleen van de zomer vielen beide units in de deurpanelen (rechts en links voor) helemaal uit, geven dus niets meer aan.
Nu ben ik erg handig behalve dit...
vanmorgen na lange tijd mijn kachel aangehad. Nu kwam ik erachter dat de kachel aan bestuurderskant goed warm werd maar aan de bijrijderskant koude lucht uit de roosters kwam.
Zal er een temperatuursensor kapot zijn?
Hallo allemaal! Ik heb mij vandaag aangemeld op dit forum om mijn zwager te helpen. Bij zijn Espace 2.2 DCI (2004) is het borgstangetje van het rechter voorportier kapot. Dit borgstangetje zorgt...
De airco van mn IV uit 2003 koelt niet meer. Uiteraard was mn eerste conclusie dat hij weer gevuld moest worden, wat ik bij de garage verzocht heb te laten doen. Helaas bleek echter dat het systeem nog voldoende gevuld was, en het niet een kwestie...
Ik heb sinds kort een renault espace 20.T uit 2005 waar geen instruktie boekje bij is nu is mijn vraag zou ik van iemand het boekje kunnen lenen om het te kopieeren bvb dank
Model/uitvoering : Renault Grand Espace
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Benzine / automaat
De airco in mijn Grand Espace uit 2007 lijkt de strijd van de hitte te verliezen als het buiten warmer is dan 30 graden Celsius. Onder die temperatuur doet hij...
Sinds 2 weken vrolijke en trotse eigenaar van een Grande Espace 2.0T Expression. De Volvo V70 werd toch wat te klein en met 363.000 KM toch wel toe aan wat anders... Ik verwacht overigens niet dit met de Espace te halen, maar je weet...
Sinds kort ben ik eigenaar van een grand espace uit 2008 met een panoramadak. Tijdens de proefrit kon ik het dak met de knop gemakkelijk open en dicht krijgen. Sinds de aflevering heb ik er echter problemen mee. Als ik de knop bedien dan...
Goedenavond, recent ben ik het afwerkstuk van het sleutelgat aan de bestuurderszijde kwijt geraakt (of 1 of andere onverlaat heeft de Espace willen meenemen)
Heeft iemand een goede tip waar ik een nieuwe kan bemachtigen, het liefst direct in de...
Zoals de titel laat vermoeden, zou ik de zilveren/chromen strip op de bumper willen losmaken om zwart te laten spuiten.
Ik zou dit liefst zelf willen doen (losmaken,schuren,niet het spuiten zelf), kwestie van de kosten te...
Ik zag laatst dezelfde Espace IV rijden als de mijne, echter met privacy glass.
Erg mooi....kan ik dit bij de mijne ook zelf maken, met folie, of raden jullie dit af?
Voordat ik te enthousiast aan het proberen sla (ik wil nog wel eens iets te hard doorduwen), is er een juiste manier om je achteruitkijkspiegel te stellen? M'n rechter spiegel gaat niet zo ver meer naar beneden (ik stel hem altijd zo in dat ik M'n...
hoi
ik zou willen elektrische zetels plaatsen in mijn espace
nu zijn het manueel bediende zetels en ik weet dat geen bekabeling aanwezig is voor de zetels
geeft iemand daar ervaring mee voor dit aan te sluiten
volstaat het om de 2 voeding draden...
De twee stoelen op de derde rij zijn simpel uit de rails te halen.......maar dan terugzetten is lastig. Ik krijg het niet voor elkaar. Wat doe ik verkeerd?
ik heb een espace uit 2004; mijn airco doet het niet dus de pomp na laten kijken. Het blijkt een electrisch probleem, wellicht in het schakelpaneel; heeft iemand hier ervaring mee?
Heb flink gespit in het forum maar kon het eigenlijk niet vinden.
Killer Chair :clap: :lol:
Eigenlijk grappig als je het bekijkt , nl:Mijn Espace heeft een electrisch verstelbare bestuurders stoel , ik ben 1.87 m.
Wats...
Goedenavond, Ik heb de melding variablele stuurbekrachtiging defect
De stuurbekrachtiging werkt verder zonder problemen. Kan er niks aan ontdekken.
Als ik de accu 5 min. loskopel, dan blijft de melding gewoon komen,...
Ik heb nu al een tijdje een Espace uit 2007.
De auto heeft veel opties van panoramadak t/m dvd schermen, maar ik vind het zo jammer dat het een Expression uitvoering is.
En dan voornamelijk omdat ik de zilveren strip zo...
ben al een tijdje aan 't zoeken naar het antwoord op mijn toch niet zo gekke vraag :)
past een dakkoffer ( thule bv ) op de standaard dakdrager van de Espace IV, of moet hier iets extra voor aangekocht worden?
beste mede forum gebruikers nu is er mij laatst iets met mn espace overkomen dat en heel grapig en toch een beetje hhmmmm raar is heb een tijdje terug mn interieur veranderd van beige naar grijs zwart en dus ik met een paar toffe vrienden er alles...
Vanmiddag deed ik de sleutel in de gleuf maar omdat ik nog iets moest doen heb ik de auto niet gestart.
Toen viel me op dat er ergens een brom vandaan kwam.
Na even goed geluisterd te hebben vond ik de bron.Geluid komt uit de regen sensor.Als ik de...
hallo bij deze effe een vraagje heb een espace 4 phase 2 initiale paris en heb een deel van het daschbord de zetels etc.... afgebroken reden wil de beige kleur van het interieur vervangen door zwarte maar heb er geen tijd voor. iemand die er de tijd...
Bij onze espace IV type 1 (2004) wil de rechter kant niet meer verwarmen. Dit begon nadat de accu een keer los is geweest. Tevens hoor je een lichte zoem uit het vooronder, waarschijnlijk wil een motortje de klep niet meer omzetten.
Iemand dit...
Hallo,
Sinds kort hebben wij een Renault expace uit 2007 diesel. En de auto/ merk is helemaal nieuw voor ons.
We hebben wel een boekje erbij maar die is in het Frans. laatst is spontaan de deurvergrendeling er op gesprongen. terwijl de moter aan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum