Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste scenic's
In verband met een op hande zijnde vakantie (onder)zoek ik het volgende.
Ik bezit een SCENIC 1 (laatste model 2002) me drie losse stoelen, echter deze kunnen niet volledig/voldoende horizontaal. Ook niet wanneer ik er slechts twee...
Ik bezit een renault scenic van nov 2000. Hoe moet men een achterlichtunit demonteren. Het instructieboekje geeft geen informatie eveneens het boekwerk Renault Megane Scenic. De unit Valeo geeft aan de achterzijde links 2 kunststof borgpennen om het...
Ik heb gisteren het elektrisch raammechanisme vervangen van een Scenic I (2001). Paneel eraf, mechanisme eruit, kabeltjes en plasticjes (van ebay) vernieuwd (priegel priegel priegel) mechanisme er weer in en klaar...
Klopt het dat er geen drie kinderzitjes in de scenic achterin passen? Of die ik iets fout? Ik probeer er een Maxicosi, een MC Tobi en een MC Rodi of Römer Classicline in te krijgen.
Iemand ervaring hiermee?
Lees regelmatig in advertenties...
Hallo leden van het renault forum,
Ik ben Ed en sinds kort de eigenaar ven een scenic 1.6. 16v automaat, nu wilik een parrot MKI 9100 gaan inbouwen maar weet niet goed wat het beste is om te demonteren!
Is er iemand wie hier ervaring mee heeft en...
Ik ben in het bezit van een scenic 1997 met dakdragermontagesleuven in de dakrail gebouwd. deze kunnen door middel van een schuifje bereikt worden.
Nu ben ik op zoek naar een setje gebruikte dragers maar zou graag...
Nadat ik een Scenic heb gekocht heb ik me hier op dit forum mijn eigen aan gemeld.
Ik heb nu een Reault Scenic uit '98 en ben er erg blij mee heb hiervoor een Ford Sierra gehad uit '92 en die heb ik 15 jaar gehad met veer plezier...
Kan mij iemand vertellen hoe ik de klep kan vervangen.
Ik moet nl. ook de bedrading van de oude klep overzetten naar de nieuwe.
Waar zit de stekker verborgen en waar moet ik om denken ??
Hallo allemaal,
Kan iemand mij misschien vertellen, hoe ik het achterraam open van de achterklep van een Scenic 2.0i 16v, bouwjr. okt. 1999
En hoe zijn jullie ervaringen met dit type Scenic?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Beste scenicfans,
ik ben op zoek naar dakdragers voor m'n scenic sport maar dan bedoel ik dezelfde als de RX
heeft die van voor naar achter lopen en niet die dwars op de auto zitten.
Heeft iemand een id en weet iemand of dit wel mogelijk is?
Elke...
Graag wil ik weten of er iemand is die ervaring heeft met het monteren van een zogenaamde 16V antenne op de achterkant van het dak van een Scenic (mijne uit 2001).
Ik wil dan de voorste antenne laten vervallen en de nieuwe aan de...
Hallo allemaal. Sinds vrijdag in het bezit van mijn eerste renault megane scenic kaleido uit 1999. Het hele boekje gelezen en ook over de boordcomputer. Ik krijg dit echter met geen mogelijkheid te zien.
Bij mijn scenic van 1998 zijn een aantal dashboardlampjes kapot zowel van de verwarming als de temp. en klok display alsook de verlichting van de km; stand teller
iemand enige tips of beschrijving hoe ik mijn dachsboard kan demonteren en de...
Na een aantal jaren met veel plezier in een scenic uit 96 te hebben gereden heb ik deze toch naar de sloop Moeten brengen ivm doorgeroeste kokerbalken ( en rotte voorwiellagers, en 280000 op de teller, en een haperende versnellingsbak, en een...
Een aantal maanden geleden heb ik een Renault Scenic bj. 2002 gekocht. Wat me opviel is dat er na het aanzetten van het contact direct iets boven mijn hoofd begint te zoemen. Dit bleek uit één van de gaatjes te komen van iets wat aan de binnenkant...
Ik ben sinds een week in het bezit van een Renault Scenic 2.0 bj 1999 op G3.
Nu heb ik onder bij de pedalen aan de bestuurderskant een natte bodum. Nu heb ik al onder de auto gekeken maar heb niks kunnen vinden.
Omdat dit me eerste...
Sinds kort gelukkige eigenaar van een Scenic Dynamique 1.8 op G3 uit 2002. Mooie gave auto, maar alleen dat kunststof in het interieur is van matige kwaliteit. Heb ik overigens in zo'n beetje alle Scenics gezien van de bouwjaren vanaf 2000.
Voor de mooie look ben ik opzoek naar heldere knipperlichten voor montage op de voorspatborden i.p.v. de oranjekleurige.
Nu ben ik er wel een paar tegengekomen op Marktplaats, maar ik wil eigenlijk weten of er ook originele witte...
ik merk dat de mat bij de bestuurderstoel nat is en vettig
nu heb ik het paneeltje bij het gaspedaal verwijderd,en zag er een paar groene druppels aanhangen
dus ik denk dat de kachelradiateur lek is
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik deze...
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een scenic 1.6 bj '97.
Fijne wagen maar ik heb 1 vraagje die ik niet beantwoord kan krijgen door het boekje en dat is.....
bij de achterbank is op voetenhoogte een 12volt aansluiting...
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een probleem dat mijn kachel niet echt heet wordt.
Als ik rijd dan gaat het nog wel, maar als ik stil sta dan voel ik de temperatuur naar beneden gaan ook als ikd e kachel op zijn heetste stand heb staan.
Ik heb al op meerdere autoruiten zelf folie geplakt en meestal zonder luchtbelletjes en of wrijfstrepen. Nu wil ik dit in mijn onlangs aangeschafte Scenic van 2001 ook weer gaan doen.
weet iemand van jullie iets over een raam mechanisme van een senic ik heb hem namelijk stuk maar een nieuwe orginele van renault is vrij duur misschien zijn er andere vervangende merken of tweede hands te koop.
als je iets weet laat het mij weten....
Met mijn Scenic 2.0 RXi 2001 vandaag met regen en vochtige lucht vreselijke condens op de ruiten.
Met of zonder airco - het ging bijna niet weg en het uitzicht was verdwenen.
Ik kreeg het idee dat ik met ventileren méér vocht naar binnen...
Hallo allemaal, :D
Ik heb sinds kort een Renault Megane scenic RT 1.6E gekocht uit 1997.
Hij rijdt en stuurt prima en ziet er erg netjes uit voor een auto uit 1997
Mijn vraag is als volgt:
er zitten voor de achterbank links en rechts van de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum