net aangemeldt op het forum en nu al hulp nodig

gisteren onze 1e renault espace opgehaald. Er zou een radio cd speler inzitten, echter was de cd speler nergens te vinden, maar deze stond wel op de afstandsbediening (cd). Als ik het goed heb is ons type een type III.
Uiteraard ben ik het type wel brains maar 2 linkerhanden. maar goed.. ik had dus al gegoogled en gelezen dat de cd wisselaar linksachterin hoort te zitten, dat vakje is echter bij mij leeg en zie ook geen kabels. dus ik op zoek in het boekje.
Zie ik staan dat een cd wisselaar optioneel is afhankelijk van het type.
zou er bij mij wel een cd wisselaar in kunnen? past elk type? kan iemand zeggen of dit makkelijk in te bouwen is?
ik had bij mijn overbuurman al geinformeerd die de trotse bezitter is van een 2.2dci uit 2003 maar die is helaas net zo handig met zijn handen als ik.. en had geen idee.
iemand nog een wisselaar over? en diegene kan de wisselaar evt ook aanbieden incl inbouw?
zou ik ook een ipod erop aan kunnen sluiten? oftewel.. weer genoeg vragen
alvast bedankt voor jullie hulp en excuses als ik dubbele vragen stel.. zag zosnel niks naar voren komen voor mijn type ( wel voor types uit 2003 etc)
ik ga straks weer eerst een stuk rijden want tjeeee wat rijdt dat heerlijk zeg zo'n espace
gr