Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand hierover al nagedacht of een oplossing gevonden. Dit is handig voor passagiers (lees kinderen) met een telefoon of tablet die tijdens lange reizen hun toestel willen opladen. In mijn huidige auto heb ik zo'n ding laten inbouwen, maar ik...
Op de Dynamique zou een Regen- en lichtsensor moeten zitten, van de regensensor heb ik nog niets gemerkt. Dat b.v. de ruitenwissers aan gaan? Licht is mij ook niet echt opgevallen.
Kan iemand mij vertellen of het alarm voor de bijrijder stoel riem niet vast uitgezet kan worden.
Heel irritant als je een tas op de stoel legt en het alarm gaat af.
Het zou mooi zijn als er een gewicht ingevuld kon worden waar boven het alarm...
Foto's/video in jpg formaat kunnen worden getoond in volledig scherm eventueel als diashow. Het beste is deze op een USB stick te plaatsen. Maar je kunt ook een USB stick met SD kaarthouder kopen om zo de SD kaart uit je fototoestel rechtstreeks te...
Hallo, Ik ben sinds een maand in het bezit van een Captur en heb het volgende probleem. Tijdens het rijden dempt regelmatig het volume van de radio. Het is de ene dag erger dan de andere. Toen ik in de garage kwam werd me verteld dat ie het op dat...
kunnen deze gelijktijdig met de stads/dimverlichting branden?
Bij andere modellen (Scenic; Megane) kan dit wel.....
Lijkt me dat het niet kan, iig niet via de boordcomp.
Het start/stop systeem in mijn Captur lijkt nog al grillig te werken. Soms werk het wel en soms niet.
Ik ben op de hoogte van de uitzonderingen waaronder het S/S systeem niet werkt maar hier is volgens mij geen sprake van.....
Als het werkt, werkt...
Bij het starten wordt de start-stopfunctie ingeschakeld. Met een schakelaartje kan deze dan worden uitgeschakeld. Overigens brand er dan bij mij geen lampje in het schakelaartje hetgeen wel zou moeten.
Bij de volgende rit wordt de start-stopfunctie...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum