Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Na 30+ jaar Mazda overgestapt naar Renault. Vorige week is onze Captur Intens phase 2 afgeleverd. (Met Blind Spot Detection en Easy Park Assist )
Bevalt prima tot nu toe.
Een vraag toch: je kunt een waarschuwing voor te snel rijden...
Eerst even voorstellen: mijn naam is Paul en ik ben nieuw op dit forum. We hebben in het verleden Renault 19 en Megane gereden. Mijn vrouw en ik hebben kortgeleden een 2013 Captur Authentique (ivoorkleur - mooi!)...
Is het mogelijk om de auto te starten met keycard in mijn jaszak en later de auto meegeef met iemand amders die de auto parkeert zonder de keycard in de buurt. Blijft hij rijden?
Zeer raar probleem klok verandert zelf van uur. Voorbeeld 7u word plots 6u. Er is al gezegd batterij probleem. Maar captur start normaal. Laten uitlezen en foutcodes gewist.
Ook geen oplossing, probleem komt steeds terug.iemand raad.
Beste forumleden,
Ik wil een paar elektrische dingen aanpassen in mijn Captur.
Nu heb ik gehoord dat, na het losnemen van de accuklem de radio’s van Renault om een code vragen.
Is dat ook bij de R-Link of werkt alles gewoon weer als ik de klem weer...
Mijn Captur uit 2017 krijgt geen goed werkende koppeling tot stand met de Samsung S5 telefoon.
Hij bedient hem wel (bellen of opnemen) maar schakelt het geluid en de microfoon niet door.
Heeft iemand een oplossing, de dealer weet het nog niet.
Heb ik nou weer een exotisch probleem? Opeens is een deel van de kentekenplaat zichtbaar bij het achteruitrijcamerabeeld. Kan er hier niet zoveel over vinden. Heb ook niets gedaan met de auto behalve parkeren. Volgende dag was het ineens mis....
Hallo,
Ik ben George, nieuw hier op het forum, en hoop een antwoord te kunnen krijgen om het volgende probleem op te kunnen lossen.
Mijn vriendin heeft sinds kort een Captur, en gisteravond per ongeluk de Keycard op zijn kop geplaatst, waardoor...
Vanmorgen na een paar minuten rijden zie ik in m'n ooghoek dat het navigatieschermpje op zwart springt en de mededeling Kaarten niet aanwezig
Thuis gekomen via het scherm de knop SD Kaart verwijderen meldt deze: SD Kaart niet aanwezig. Iemand met...
Ik ben in afwachting van de levering van mijn nieuwe Captur 120 dynamique met pack city camera, zal eind maart worden geleverd.
Nu zie ik een nieuwe actie aanbieding van Renault met het voor mij onbekende easy life pakket. Dit lijkt in eerste...
Ik heb deze Xenon verlichting door Renault voor € 499 in de koplampen laten monteren.
Deugde niet vlg. Renault.
Daarna extra weerstand geplaatst voor € 60 extra om het op te lossen.
Nu het bericht dat Renault het niet garandeert.
Ik ben al een aantal keren onderweg dmv signalering van andere weggebruikers dat ik geen verlichting voer.
Weet iemand een oplossing voor automatische verlichting aan bij het starten en uit bij het stoppen van de motor van mijn Captur (2016)?
Bij het starten vanmorgen was de r-link op zwart. Het vroor 2 graden.
Pas na een kwartier kwam er weer leven in.
Alleen de achteruitrijcamera doet het nu alleen nog niet.
Wat kan het zijn.
Ik heb in China een parkeersensor gekocht voor mijn Renault Captur.
Nu heb ik begrepen dat het electrisch systeem een Canbus systeem is.
Kan iemand mij helpen door aan te geven hoe ik de parkeersensor voor achter het best kan aansluiten...
Is er al iemand die alle peertjes heeft vervangen door LED 's?
Het lijkt mij namelijk een stuk strakker staan en niet al teveel moeite. Misschien de spiegelknippers uitgezonderd omdat dat lastig bereikbaar is?
Beste allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, hopelijk plaats ik mijn vraag op de juiste plaats. Ik heb namelijk een Renault Capture met het toutvh-screen systeem. Is het zo dat wanneer je een usb plaatst het systeem ergens de gegevens van die usb...
Wanneer behoor je de 2 tweeters die bovenop het dashboard zitten te horen want heb er tot nu toe nog geen geluid uit horen komen.
Als je het geluid gaat instellen met dat mooie beeld van je interieur op je scherm, zie je bij de instelling audio door...
Begin juli 2016 heb ik een kaart van West-Europa (2015-Q4) aangeschaft (129,- euro incl. 2 updates) voor een mooie, nieuwe Captur limited edition (met Media Nav Evolution versie 6.0.4).
(account aanmaken, USB stick, toolbox installeren op computer,...
Ik ben in bezit van de medianav evolution in mijn Renault Captur van augustus 2016.
Ik ontvang echter geen verkeersinformatie. Alle instellingen staan goed.
Het systeem moet zijn verkeersinformatie moet ontvangen via BE MOBILE-Nederland....
Het Chinese Deal Extreme setje is binnen: H1 4300K voor maar € 9,25
Nu nog even de tijd nemen om het in de Captur te meubelen .
De ballast zitten er al in dus is het een kwestie van draden trekken en aansluiten.
hopen dat de computer geen canbus...
Ik ben sinds kort in het bezit van een iphone7 en sindsdien werkt het aannemen van een gesprek via rlink niet meer.
Als ik zelf een telefoontje pleeg werkt het feilloos, maar een binnenkomende oproep wordt wel zichtbaar zowel op het rlink scherm als...
Heeft iemand een idee wat voor batterij in de key card zit? Het instructieboekje doet daar geheimzinnig over. Er staat alleen: ga naar de Renault dealer voor de batterij. Persoonlijk ga ik liever naar de fotowinkel om de hoek :) . Ik heb altijd een...
Ik heb al meerdere keren de volgende ervaring gehad, maar nog nooit hier gepost.
Het volgende gebeurd ik sta bij een stoplicht en er wordt naar Duitsland gebeld via Rlink, terwijl mijn telefoon niet is aangemeld. Bij toeval of niet gebeurd dit...
Al enige tijd zijn er vreschillende discussies omtrent het kunnen aankopen van nieuwe kaarten voor de R-link en natturlijk had ik ook hetzelfde als ieder ander, de website gaf aan dat er te weinig ruimte vrij was op de SD kaart...
Na eenich zoeken vond ik hier niets over dus: Kan iemand mij uit mijn lijden verlossen en vertellen hoe (of?) het zoomlevel van de TomTom is in te stellen? Ik wil graag dat ie niet steeds na elke start uitgezoomd is.
Ik heb diverse langere (> 1 uur) muziekstukken op mijn USB stick staan. Nu lijkt het alsof het systeem op een gegeven moment opnieuw begint met afspelen ipv gewoon doorspelen tot het eind. Iemand hier ervaring mee?
Komende zaterdag krijg ik mijn nieuwe Captur modx geleverd, en ondanks ik het nu drie keer gevraagd heb aan meerdere dealers weet ik nu niet of mijn auto geleverd word met een werkende DAB+ radio.
Iedere keer als ik hier om vroeg...
Voor mijn vakantie in september heb ik een Captur gehuurd bij de Renault Rent, Weet inmiddels welke uitvoering dat wordt, een Helly Hansen dus behoorlijk luxe. De auto is in mei 2015 op kenteken gezet.
Het is mij opgevallen dat m'n iPod en R-Link steeds moeilijker met elkaar omgaan. Nu zie ik regelmatig in het scherm USB aangesloten en dan enige tijd later weer USB losgekoppeld . Dit gebeurt regelmatig en is erg vervelend. Iemand ook deze ervaring...
Beste Forumgenoten,
Ik zie net bij My Renault dat er nu wel een software update voor mijn captur klaar staat.
Er staat ook weer bij dat deze Verplicht is .
Hebben sommige forumgenoten deze update versie 11.293 al geïnstalleerd en wat zijn de...
Ik heb een nieuwe captur met het R-link systeem.
De tomtom navigatie geeft telkens 2 uur later aan als aankomsttijd.
Is dit herkenbaar voor jullie.
mvg Alain
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum