Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoewel de Captur rijkelijk uitgerust is met een handsfree bediening had ik toch problemen met het laden van de GSM (telefoon). Ik had al eerder een 12V-aansluiting gemaakt (zie ander topic) waarbij de telefoon in het bakje kon liggen. Maar daar...
ben in onderhandeling met de dealer voor aanschaf demo Captur Dynamique met Rlink. Auto is uit voorjaar 2014. We hebben een proefritje gemaakt met de 90 pk benzine en dat is allemaal prima. Ons valt echter op dat het geluid van de...
Ligt het aan mij dat dit raar is of is het normaal? Het viel me net ineens op, heb er wel pas een trekhaak onder laten zetten, zou er evt een fout draadje zitten?
Afgelopen week heb ik de winterbanden onder de Captur gezet. Daarvoor had ik een Mannesmann 12V compressor gekocht.
Toen ik deze wilde gebruiken sloeg na enkele seconden de zekering van de auto door. Nu heb ik niet veel verstand van dit soort zaken,...
Vandaag mijn r-link ingesteld en gelijk voorzien met de laatste app`s.
Nu zag ik ook een Dashboard app in de store staan.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Op het eerste gezicht zag het er goed uit op de r-link.
Ik heb een Renault Captur TCE 90 Dynamique en het viel mij op dat de knopjes op het stuur en de raambediening achter niet verlicht zijn.
Is dit alleen bij mij zo (en heb ik dus ergens een probleem) of is dit bij iedere Captur...
Had ik weer :mrgreen: eerst valt de camera uit en daarna de gehele R-Link.
Bij de dealer weer de update opnieuw gedaan en voila alles werkt weer.
Ik vind het wel raar hoor, maar goed Ramp-link doet het weer.
Net terug van vakantie, komt er opeens een update melding. Wat blijkt, kan ik opeens TT bijwerken met versie 930 en terwijl ik al een update (naar 925) van Renault heb gekregen.
Zijn er al gebruikers die deze update hebben gedaan of wordt ik blij...
Weet iemand hoe ik in de R-Link de flitspaal en snelheidscamera waarschuwingen kan uitschakelen? Ik heb gisteren (dacht ik) alle menu's van de R-Link doorgespit, maar kan het nergens vinden :?
Ik heb een hekel aan allerlei piepjes etc. onderweg....
Is misschien al een oud probleem, maar ik zag zo geen aansluitend onderwerp staan op deze site en googelen heeft mij ook niet verder geholpen. Daarom maar de vraag geplaatst op dit onvolprezen forum waar ik al even niet actief ben geweest.
Beste mensen, bij het downloaden van het nieuwste R-Link instructieboek (versie maart 2014) kwam ik de term DR (Digitale Radio) tegen.
Tot nu toe werden de Capturs met de volgende golfbereiken geleverd: FM1/FM2 en AM/LG.
Nu is dat gewijzigd in...
van de week geconfronteerd met een lege accu, :fp:
de fout lag natuurlijk bij me zelf , ik had waarschijnlijk per ongeluk mijn grote licht aan gezet tijdens het rijden, na het seinen na een andere bestuurder .of tijdens het uitstappen tegen de...
Beste mensen,
Als ik mijn Captur start met koude motor brandt het lampje van de koelvlst. temp. blauw. Na enkele minuten gaat het uit. Het instructieboekje zegt hierover: Het gaat blauw branden bij contact aan. Als het rood wordt, stoppen en laten...
Wat mij opvalt is dat ik van de week 2 Capturs heb zien rijden waarbij de dagrijverlichting brandde icm met het dimlicht.
Vanavond een nieuw type Scenic zien rijden met ook beide verlichting. Ook bij andere merken komt dit voor.
Dit...
Ik was in Kroatië en kon emailen en daaglijks plaatselijke Weerbericht opvragen via R-Link. Nu vraag ik mij af hoe dat werkt, omdat ik niets extra hoefde in te stellen. Telefoon daarentegen werkt met Roaming en wordt gezocht naar een Provider in...
Als ik in de auto stap en de motor niet start kan ik de portier ruiten niet open maken, weet iemand of ik iets moet doen om dit te laten werken? Of moet ik hiervoor naar de dealer ??
Zie ook het R-link forum of onderstaande link.... Speciale actie van Renault V9.25 voor € 99,-- officiële prijs € 147,--, dus géén € 186,-- of dergelijke!!
Vanmorgen dacht ik, kom, ik zal de ruiten aan de binnenkant eens zemen. Muziekje erbij, R-Link radio..
Alle portieren waren geopend, dus binnenverlichting brandde ook.
Uiteraard zonder draaiende motor.
Na ongeveer een minuut of zes stopte de radio...
Met het Pack City Camera kun je de spiegels inklappen door de spiegel schakelaar in een bepaalde stand te zetten.
Weet iemand hoe dat werkt?
Op mijn huidige Nissan Qashqai zit ook zoiets maar daar heb ik een electronisch schakelingetje overheen...
Is er al bij iemand iets bekend over de nieuwe up date die is toegezegd door Renault dit zou toch al lang plaats hebben moeten vinden.
Ik hoor hier niemand meer over.
Of is het nu zo dat bij iedereen alles in een keer goed werkt?
Misschien dat sommigen het al hebben vernomen, maar Renault France opent een tijdelijk forum voor Rlink gebruikers om zodoende de wensen die spelen bij gebruikers te inventariseren. En waarschijnlijk ook de klachten.
Stel :je Captur is uitgerust met het automatisch sluiten van de portieren.
Stel : je ontgrendelt de portieren door op het knopje op de deurklink te drukken.
Stel : je opent een achterportier, NIET de achterklep.
Stel : je sluit het achterportier...
Eindelijk staat het ding ook voor mijn deur. Boekje gelezen natuurlijk. Maar ik zie over de stuurbediening van de radio en zo (rechterzijde) alleen staan dat t er zit. Geen uitleg van alle functies. Natuurlijk, trial and error. Maar heeft iemand een...
Even een korte vraag.
De Captur is inmiddels besteld, maar hoe is de ervaring van jullie wat betreft de leesbaarheid van het scherm.
Tijdens de proefritten was t bewolkt en was het prima leesbaar. Maar hoe zit t als de zon schijnt?
Is het scherm dan...
Zijn er hier al Captur rijders die hun H1 en W5W lampen hebben vervangen voor betere halogeen lampen? Geen Xenon installaties want daar hebben we al een goede topics voor. Maar meer gericht op gemak, eenvoudig te wisselen...
-
Iemand die ik ken heeft een Opel Astra (2007). Hij heeft een printplaatje gekocht dat hij in de diagnosestekker steekt en daarmee een heel stel elektronische functies ontsluit.
Zo heeft zijn auto nu o.a Coming home verlichting, Cruise control,...
Lekker rijden met een mooi muziekje, plots telefoon, ik kan de beller niet verstaan, moet het volume hoger zetten als een gek.
Hoe kan ik de audio aanpassen zodat de audio van het telefoongesprek op een verstaanbaar niveau blijft ingesteld?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum