Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is dit bij iedereen zo mijn radio heeft geen bereik in een tunnel (bv schipholtunnel) heb hier nooit last van gehad met vorige auto's.er zit toch een systeem in tunnels dat er bereik is.rij nu 3 weken in een xmod naar volle tevredenheid maar dit is...
Ik heb j.l. woensdag mijn nieuwe Captur gekregen en probeer nu bij my Renault naar de R Link store te gaan. Deze is al een paar dagen bij mij niet bereikbaar. Ik werk met een Mac en heb het via het browser programma Safari geprobeerd en ook meet...
Sinds een aantal abonnementen op R-Link toepassingen (o.a. Live Services) zijn verlopen, geeft de R-Link dit ook weer bij de meldingen. Echter wat ik ook probeer, deze meldingen zijn niet te wissen. En ja, ik heb de knop...
Hoi, volgens mijn R Link zou ik het weer voor drie dagen kunnen zien, maar helaas geeft hij dat alleen in de bovenbalk aan. Gaat dat wel werken als ik er TomTom Live Services op koop?
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.
Ben in vergevorderd stadium voor aanschaf van een Captur Xmod 120 tce automaat, het enigste wat mij niet aanstaat is de rode ring rond de navigatie/radio, is deze te vervangen en is dat een beetje te doen?
Ben ik nou gek? Ik ga aan mezelf twijfelen maar ik meen toch zeker te weten dat ik in het radiodisplay altijd een artiestenaam en/of songnaam voorbij zag scrollen. Nu zie ik alleen maar de zender frequentie. En natuurlijk de naam van de zender zèlf,...
Afgelopen weekend heb ik een update gedaan en nu zijn de blauwe lijnen van mijn achteruitrijcamera plots niet meer zichtbaar. Ze staan in het menu wel ingesteld, maar worden niet getoond. Hebben meer capturrijders daar last van of weet iemand een...
Ik ben in onderhandeling om een Renault Captur Expression 0,9 aan te schaffen, maar deze versie heeft (bij ongelukkig toeval) geen auto(matische) stand bij de verlichting. Is het mogelijk om dit te laten installeren?
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of de bedieningsknoppen op het stuur (zie afbeelding) tbv de snelheidsregeling/begrenzer en de spraakaansturing verlicht horen te zijn?
Bij mij is dat niet het geval en omdat ik de knoppen daar (nog) niet gewend ben,...
Ik wil graag zsm een xenon setje in mijn captur plaatsen (wilde dit al veel eerder, maar niet aan toe gekomen door verhuizing en nu ben ik ook nog eens mijn oude H1 kwaliteits-setje kwijt).
Moet dus een nieuw setje kopen.
Dit wordt een setje...
Zodra ik de cruise control inschakel krijg ik de melding te zien op welke snelheid deze is ingesteld en kan ik deze met de + en de - verhogen en verlagen. Als ik echter op de cruise control rij en ik verhoog tijdelijk mijn snelheid (om bijvoorbeeld...
Ik lees hier en daar op het forum over een email-funktie in de Captur. Heb het ook wel eens gezien tijdens het scrollen.
Maar in de handleiding kan ik niets hierover vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en wat de mogelijkheden hiervan zijn?
Vandaag onze Captur dci Dynamique opgehaald bij de dealer.
WauW! Wat een geweldige wagen in elk opzicht. De kleurstelling Brun Moka met een zwart dak en zilveren skidplates is ook zó mooi. 100% blij mee.
Nu alles aan het ontdekken en rustig...
Hoi
Ik ben in het bezit van een Renault captur en een Fietsdrager maar nu een probleem met mijn verlichting.
Ik heb een verloop stuk van 7 polig naar 13 polig maar nu werkt het knipperlicht rechts niet ?
Weet iemand raad ???
Sinds vandaag hebben wij onze fraaie Captur.
de R-Link verbonden met mijn Android LG G2 toestel. Werkt perfect, alleen als ik via Bluetooth muziek afspeel (lokaal op de telefoon opgeslagen of via spotify) worden geen albumhoezen getoond. De info...
WIe herkent dit probleem? Als de radio uit staat en ik ga bellen, krijg ik een harde pieptoon die pas stopt als ik de radio aan zet.
Volgens de dealer, Munsterhuis in Enschede, is dit normaal. Ik heb het bij geen enkele auto/carkit meegemaakt dat ik...
Wie weet er een oplossing, om het telefoonboek,van r-link leeg te maken,heb al fabrieks instelling gedaan, vandaag update gehad, van de terug roep actie, maar ik blijf dubbele nummers in het boek houden, wie o wie? mijn dealert weet het ook niet....
Een alarm zetten op de captur gaat niet zo een 2 3 ben ik achter gekomen .
Heb me captur hh van de week besteld en bij de dealer even een optie bij besteld om later een auto alarm er op te zetten moet je bij de dealer een extra optie bestellen van...
Erg blij met m'n Cappie! Zo blij dat ik er niet aan moet denken dat hij gestolen wordt (hoewel goed verzekerd). Toch hoor je steeds vaker dat veel van de elektronische sleutels (zoals de Captur heeft) gekraakt kunnen worden waarmee een dief...
Bij de Captur met R-Link wordt ook de dienst TomTom Live meegeleverd.
Ik had eerst de indruk dat deze service bij 1e installatie voor 2 jaar werd meegeleverd, maar mijn systeem geeft nu aan dat deze service afloopt over 1 maand. De auto is dan 1...
Momenteel is er op het web veel te lezen over dagrijverlichting (drl).
Drl zou in deze tijd van het jaar in veel gevallen onveilig zijn.
Dit vanwege het dan niet branden van de achterlichten.
Per 2015 moeten de achterlichten ook aangaan bij...
Binnenkort rij ik met de Captur voor een weekeinde naar Noord Frankrijk. Ik heb begrepen dat je daar niet mag rijden met flitspaalsignalering. Op de site van de ANWB lees ik dat (tijdelijk) uitschakelen onvoldoende zou zijn. Heeft iemand ervaring...
beste forumleden, ik heb sinds een week een nieuwe Renault Captur tce90. Nu heb ik recht op een gratis update van de tomtom europakaart. Ik heb al toolbox op de computer gezet en als ik in log op my renault dan zie ik een systeemupdate staan en een...
het geluid van de drie cilinder van mijn HH is nou niet echt waar ik gelukkig van wordt. Nu is er ook een soundeffect app te koop voor een paar euro. Heeft iemand daar ervaring mee? Ben wel benieuwd of dit iets is om dat pruttelgeluid te camoufleren
Ik krijg nu voor de tweede keer binnen korte tijd op MyRenault de boodschap dat er een verplichte update is voor mijn R-Link systeem. De vorige keer, een week of twee/drie geleden, dat geprobeerd uit te...
Ben (zoals meerderen) niet erg tevreden met de lichtopbrengst van de halogeen lampen van de Captur. Overgaan naar Xenon hoeft van mij nu ook weer niet en ik ben ook niet handig genoeg om dat uit te voeren. Maar vervangen van de huidige standaard...
Met deze natte dagen valt mij de werking van de ruitenwissers en sensor op.
- In de stand auto doet hij niets als je de auto start. Pas na op nul zetten en weer in auto gaat ie werken.
- In de auto stand en bij constante (miezer) regen, gaat hij...
Heeft er iemand ervaring met het (laten) inbouwen van extra usb poorten in de auto? En dan bedoel ik niet een adaptertje in de sigaretten aansteker. Heb nu sinds 1 dag mijn oude scenic ingeruild voor een captur en ik ga van 4 sigaretten aanstekers...
Onlangs 2capturs gekocht. Nu wilde ik een app installeren en updates op de sd kaart van Rlink maar krijg steeds de melding dat er iets mis is met mijn sd kaart. Bij de garage kunnen ze me niet helpen. Wie weet waar ik terecht kan om dit op te lossen
Hallo iedereen in afwachting van onze Captur vraag ik mij af hoe jullie de audio afspelen.
Mijn vrouw heeft elke dag de auto nodig en die neemt elke dag allemaal verschillende cd's mee.
Maar nu is het probleem de nieuwe captur zit geen cd speler in...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum