Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
mijn grand scenic uit 2007 staat nu al 2 weken bij de garage (Renault vakgarage) met een storing.
Vorige maand moest ik hem laten afslepen wegens een kapotte krukas sensor. 2 weken erna zelfde probleem. Startmotor draaide wel maar motor sloeg niet...
Megane grand tour
2004
Benzine
s ik de knop van bet elektrisch raam indruk bestuurders raam. Dan klikt de centrale vergrendeling in alle deuren. Wat kan dat zijn. Renault megane grand tour 2004
Er zit nog een originele radio in mijn auto. Geen boordcomputer.
Ik heb een kabeltje gemaakt met een jack 3.5mm op het eind voor mijn iPhone. Deze past op aux aansluiting. Zoals de...
Dankzij een niet handsfree bellende bestuurder die vol achterin mijn Clio II is gereden, heb ik sinds kort een Clio III...
Mijn vorige Clio had een Tuner list radio,...
Betreft het vervangen v/d starter , kan iemand me tips geven hoe ik dit best aanpak ? :think:
volgorde af te breken onderdelen ... put of brug nodig ? ... waar op te letten ?...
ik ben bezig mijn oude radio ( tunerlist ) te vervangen voor een nieuwer model ( updatelist ) . Het gaat mij vooral om de mogelijkheid om een AUX of ACB aan te sluiten.
helaas geeft de nieuwe...
Ik had een vraagje mischien dat iemand het hier weet
Ik ben in het bezit van een grand scenic 2004 2.0 16
Nu wou ik een andere radio en navagatie erin in verband dat me navagatie niet meer werkt me auto staat...
Wie kan mij helpen. Nadat mijn radio het had begeven en ik vol goede moed een nieuwe heb gekocht, dacht ik, doe eens gek, extra boxen erbij voor achterin gekocht....
Mijn radio ging automatisch aan en uit bij het opstarten en afzetten van de motor.
Sinds enige tijd geeft hij tijdens een rit een piep en gaat vanzelf uit.
Ook moet ik de radio zelf aan- en uitzetten bij het starten en afzetten van de motor.
Ik...
Hallo,
Ben nu meer dan een jaar in het bezit van een captur 1,2 en die bevalt mij nog steeds uitstekend, maar het enigste min punt vind ik de verlichting die schijnt niet ver genoeg.
Nu wil ik van de week xenon...
Ik heb een vraag over R link. Ik heb een poosje geleden een kaart via de R Link Store zonder het kaartje, omdat ik dacht dat dat dus wel op het kaartje kon wat al in de Twingo was geleverd. Dat kan dus...
Sinds kort werkt de ontgrendeling van de achterklep niet meer. Ik voel wel dat ik de knop bij de kenteken verlichting in kan drukken, maar er gebeurt verder...
Mijn linkse richtingaanwijzer blijft constant snel knipperen.
Bediening naar rechts en uit heeft geen effect.
Alarm werkt goed op alle lampen.
Wie herkent dit probleem
Model/uitvoering : renault senic
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine (loodvrij)
mijn rechter elektrisch raam werkt niet meer heb al een nieuwe mechanisme met motor geprobeerd maar werkt ook niet motor doet het wel kan iemand mij zeggen wat het...
Beste mensen ik heb het volgende probleem ik heb een scenic van 2004 die de kaarten kapot had en nu heb ik de ecu,uch,bsi,stuurslot en kaartlezer vervangen ivm dat ik de...
Ik heb een probleem met m'n Grand Scenic. Vorig ging ik op vakantie Naar Frankrijk en in België stopte mijn Kachel aanjager ermee, eenmaal aangekomen op de bestemming ff gegoogled en kwam er achter...
Ik ben sinds kort in het bezit van een Laguna. Deze heeft in de middenconsole een tfn aansluiting zitten ecther is dit nog voor een oud model Nokia.
Nu heb ik twee vragen hierover:
* zijn hier opzetstukken...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : 03-2006
Brandstof : lpg-g3
Hallo allemaal
Na wat hier op het forum rond te hebben gekeken in de topics over de Can Clip ga ik het toch maar vragen.
Ik ben in het bezit van een GS 2 P1 uit 2006 ik ben...
Welk model Carminat is dit ?
ik kan kabels vinden om Aux-In te maken echter nergens kan ik vinden hoe je dat activeerd.
tevens zijn er doosjes in de handel die op de CD-Changer...
Model/uitvoering : nissan interstar (bijna een Renault) ;)
Hallo,
Voor de zaak rij ik in een interstar dci120, deze auto's zijn gelijk aan de Renaults, alleen nu was ik wel benieuwd als op de orginele radio ook aux of usb mogelijk is? Ik heb...
Kreeg melding op het display van mijn Megane 3 Grandtour 1,5 dci bouwj. 2010 ...Accu zwak . En de Accu is nieuw .Ben even gaan meten bij draaiende motor en meet op de batterij 13,5 volt , ook tussen de dikke rode draad op de...
Model/uitvoering :Renault megane dynamique station
Bouwjaar :2007
Brandstof :diesel
Beste forumleden,
Zou iemand mij kunnen helpen.
Sinds 2 weken geeft mijn megane een injectiestoringsmelding aan. Het sleuteltje brand en in het scherm staat...
Mijn twingo loopt onregelmatig als hij stationair draait en als ik dan de verlichting aan doe dan brandt deze ook onregelmatig bij elke omwenteling, het lijkt of er te weinig stroom...
Ik heb een probleem met de cd-speler. Mijn radio werkt nog wel, maar de cd speler niet meer (met geen enkele cd): geeft direct een 'error cd'. En vervolgens krijg ik de cd er ook niet meer uit. Ook (volgens mij sinds...
Ik heb een vraagje. Sinds ik de radio (originele) wou vervangen door een nieuwe, zag ik dat ik de kabels moest aanpassen i.v.m. dat er op de nieuwe radio een andere fitting...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum