Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Renault scenic van 2002 1.9 diesel...contactslot is kapot...
Hallo, mss dat hier iemand ons kan helpen. Het contactslot kan volgens dealer enkel vervangen worden door origineel op chassisnummer besteld slot bij renault zelf... Dit kost zonder werk...
Model/uitvoering : scenic 2010 dynamic
Bouwjaar : 2010
Brandstof : benzine
ik wil een achteruit camera plaatsen en deze moet aangesloten worden op het Tom-tom navigatie systeem hiet voor moet ik het daschbord open maken is er iemand die dit weet...
Model/uitvoering :Megane II 1.9 dCi
Bouwjaar :2004
Brandstof :Diesel
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Megane II gekocht van bj 2004 met diverse elec. storingen.
Ik weet het moet hem nog ergens aan de Clip hangen uitlezen maar ik dacht vraag...
Sinds een paar dagen,gaat het stoplampje met het olielampje na min 20min rijden heel kort en af en toe aan. Ook weleens een autorit niet..
Lampjes blijven...
even een vraagje
onze 2 koplampen zijn kapot
we hebben al de lampen na gekeken maar die zijn nog heel hebben ook al andere erin gedaan
nieuwe zekeringen erin...
Ik heb sinds enige tijd dat wanneer ik mijn auto het uitgezet (bv omdat ik even ga tanken of gewoon thuiskom) het laatst spelende mp3 nummer opnieuw begint. Zeker met lange nummers (mix van 36 minuten oid) is dat erg hinderlijk. Voorheen gingen mijn...
Model/uitvoering : Megane I Phase II Grandtour/Break 1.6 16v
Bouwjaar : 2001
Brandstof : LPG
Goedenavond,
Nu reeds een jaar rijd in met plezier in mijn Renault, maar nu ik elke dag zeker 2 uur heen en weer moet reizen voor mijn werk verlang ik...
Wie kan eens wat meer vertellen over rlink2 ? Ik bedoel, welke apps zijn er en welke zijn nuttig, gebruik je live diensten en coyote, is er steeds een internetverbinding en moet je hiervoor betalen, hoe moet je updaten,... Noem maar op, alles wat...
de afgelopen dagen doen mijn ruitenwissers het niet bij slecht weer. Meestal een dag later doet alles het weer. heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan het probleem zijn. Ik pas er voor om alles...
Renault Megane 1.5 CDI estate van juli 2012
Simpele vraag : waar zit de CANBUS in bovenstaande Renault.
En nee hij zit niet achter het klepje achter de asbak in de middenconsole. :naughty: :naughty:
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren.
Ik heb een RENAULT SCENIC BUSINESS LINE 2.0-16V uit 2008 met ingebouwde radio navigatie.
Zondag belde mijn vrouw mij op via bluetooth, na het gesprek kwam er alleen nog ruis uit de speakers.
De cd, de...
Hallo,
Zoals in de titel vermeld start mijn master zeer slecht koud.
Ik heb hem laten uitlezen en kwam als fout df025 tegen - diagnotische kabel eenheid opwarmer...
Hallo,
Ik heb een vervelend probleem bij mijn Kangoo!
De rechter richtingaanwijzer reageerd op het remlicht. Het knipperlicht gaat dan sneller reageren/ knipperen.
En als ik het...
Het lampje van mijn display brand niet meer. Kilometerstand en klok + olie? zijn niet meer leesbaar. Is dit gemakkelijk te verhelpen? Hij deed het eerst nog wel maar brandde niet erg fel meer.
Model/uitvoering : Renault Grand Scenic
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Benzine
De CD wisselaar maakt een rattelend geluid bij het starten van de auto of het aanzetten van de autoradio. Het lijkt erop of hij de CD's wil uitwerpen. Echter er zit geen...
Ineens kreeg ik melding van een storing, te weten: controleer parkeerrem. Het service lampje en het driehoekje met de P brandde ook. Met deze storing in dit forum gezocht naar een...
Sinds gisteren heb ik een Scenic. Hier zat een radio van Sony in welke ik heb verwisseld met een Tunerlist radio met oranje lichten. Alleen ik krijg niks op het scherm en dus ook niks invoeren. Zoals...
Sinds een tijdje brandt het elektronische storingslampje van mijn Clio. Ik heb op andere forums gelezen dat mensen hierbij ook vaak problemen met de toeren en...
Ik heb een Renault Megane 1.9 VAN dci bjr.2002.
Als ik een paar meter heb gereden dan worden automatisch alle deuren vergrendeld, hoe kan ik dat er uit krijgen?
Of moet je hiervoor naar een Renault garage?
Het punt is dat de deuren dan niet van...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Ik ben sinds kort eigenaar van een Renault Grand Scenic (2011). Nu is de achtergrondkleur van het display ineens aangepast in zwart; terwijl dit altijd wit was. Heb foto's als...
De deurgreepsensor (het zwarte blokje aan de buitenzijden van de deur achter de deurgreep) werkt niet als ik mijn hand erachter doe.
De rest van de deuren wel!
Wel gaat de...
Toen ik afgelopen week mijn Scenic wilde openen met de Keycard zag ik de knipperlichten oplichten maar de auto ging niet open. De auto reageert op geen van de knopjes op de...
Na 6 Twingo's zijn wij sinds maandag in het gelukkige bezit van een fantastische knalrode Clio. De auto is voorzien van een Carminat TomTom systeem met losse afstandsbediening. Na wat gepuzzel, gelees...
Model/uitvoering : Renault Kangoo
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
Hallo allemaal,
Hopelijk kan iemand mij verder helpen?
Ik heb een renault kangoo uit 2004, en sinds een tijd wil als ik de auto wil starten, de gloeidraad niet aangaan. Ik moet...
Ik zit een beetje te worstelen met het zoeken naar een positiesensor voor de gasklep ofwel gasklepschakelaar. Wanneer ik het onderdeel opzoek op internet op...
Model/uitvoering :laguna ide
Bouwjaar :2002
Brandstof : benzine
Zoals boven beschreven probleem.
Hebt uitenraad de zekeringen na gekeken die leken goed, kabels na gelopen kan het niet vinden, iemand tips hiervoor, waar nog verder te kijken.
Het volgende is bij mij aan de hand. De interval van de ruitenwissers doet het soms wel en soms niet.
Dwz. als het regent en ik zet de hendel op de eerste stand(regensensor) dan wist hij 1 keer en...
Goedendag.
Ik ben er achter gekomen dat er water in mijn boordcomputer lekt. Hierdoor had ik allemaal verschillende elektrische storingen. Het water in de boordcomputer heb ik zoveel mogelijk verwijderd en ook de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum