Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Renault Grand Scenic
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Benzine
De CD wisselaar maakt een rattelend geluid bij het starten van de auto of het aanzetten van de autoradio. Het lijkt erop of hij de CD's wil uitwerpen. Echter er zit geen...
Ineens kreeg ik melding van een storing, te weten: controleer parkeerrem. Het service lampje en het driehoekje met de P brandde ook. Met deze storing in dit forum gezocht naar een...
Sinds gisteren heb ik een Scenic. Hier zat een radio van Sony in welke ik heb verwisseld met een Tunerlist radio met oranje lichten. Alleen ik krijg niks op het scherm en dus ook niks invoeren. Zoals...
Sinds een tijdje brandt het elektronische storingslampje van mijn Clio. Ik heb op andere forums gelezen dat mensen hierbij ook vaak problemen met de toeren en...
Ik heb een Renault Megane 1.9 VAN dci bjr.2002.
Als ik een paar meter heb gereden dan worden automatisch alle deuren vergrendeld, hoe kan ik dat er uit krijgen?
Of moet je hiervoor naar een Renault garage?
Het punt is dat de deuren dan niet van...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Ik ben sinds kort eigenaar van een Renault Grand Scenic (2011). Nu is de achtergrondkleur van het display ineens aangepast in zwart; terwijl dit altijd wit was. Heb foto's als...
De deurgreepsensor (het zwarte blokje aan de buitenzijden van de deur achter de deurgreep) werkt niet als ik mijn hand erachter doe.
De rest van de deuren wel!
Wel gaat de...
Toen ik afgelopen week mijn Scenic wilde openen met de Keycard zag ik de knipperlichten oplichten maar de auto ging niet open. De auto reageert op geen van de knopjes op de...
Na 6 Twingo's zijn wij sinds maandag in het gelukkige bezit van een fantastische knalrode Clio. De auto is voorzien van een Carminat TomTom systeem met losse afstandsbediening. Na wat gepuzzel, gelees...
Model/uitvoering : Renault Kangoo
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
Hallo allemaal,
Hopelijk kan iemand mij verder helpen?
Ik heb een renault kangoo uit 2004, en sinds een tijd wil als ik de auto wil starten, de gloeidraad niet aangaan. Ik moet...
Ik zit een beetje te worstelen met het zoeken naar een positiesensor voor de gasklep ofwel gasklepschakelaar. Wanneer ik het onderdeel opzoek op internet op...
Model/uitvoering :laguna ide
Bouwjaar :2002
Brandstof : benzine
Zoals boven beschreven probleem.
Hebt uitenraad de zekeringen na gekeken die leken goed, kabels na gelopen kan het niet vinden, iemand tips hiervoor, waar nog verder te kijken.
Het volgende is bij mij aan de hand. De interval van de ruitenwissers doet het soms wel en soms niet.
Dwz. als het regent en ik zet de hendel op de eerste stand(regensensor) dan wist hij 1 keer en...
Goedendag.
Ik ben er achter gekomen dat er water in mijn boordcomputer lekt. Hierdoor had ik allemaal verschillende elektrische storingen. Het water in de boordcomputer heb ik zoveel mogelijk verwijderd en ook de...
Model/uitvoering : renault scenic 1.6
Bouwjaar : 2001
hallo ik heb met de scenic het volgende .
de ruitensproeier voor werkt normaal ,maar als ik die op de achterruit aanzet sproeit ie ook voor.
nu heeft onze garage wel een...
Is het mogelijk een een gebruikte sleutel van een andere auto in te lezen?
Sleutelbaard kan ik los vervangen voor weinig, dus die is uitwisselbaar. Maar kan je ook gewoon naar de sloop voor een...
Vraagje over aansluiten van een 7 polige kabel set. Ik heb alles aangesloten zoals aangegeven met kleur naar de kabels op mijn achterlicht enz. Probleem is of...
Ben een tijd geleden bij ACTronics geweest voor een workshop.
Inmiddels zijn zij een van de grotere revisiebedrijven in Europa geworden, alleen toegankelijk voor de profesionelen.
Hier een linkje specifiek over de problemen met het...
Hallo heren.
Waar hebben ze bij deze twingo de airbag module verstopt , ben met de plofzakken bezig , schade auto , moet eerst de module vervangen anders start hij niet.
Ik heb problemen met mijn autoradio vooral met het afspelen van een cd.Vaak geeft mijn radio error aan en na een paar keer proberen doet die het weer.Kan iemand mij helpen en zeggen wat de oorzaak kan zijn.Moet ik een andere autoradio kopen of kan...
Hallo allemaal. Ik heb een Master gekocht met daarin een radio model 22DC239/62. Heeft iemand daar een handleiding voor of een adres waar ik die kan vinden?
Model/uitvoering : renault megane 1.9 dci
Bouwjaar : begin 2008
Brandstof : diesel
tijdens rijden , onder normale condities springt onverwacht de melding inspuiting controleren erin en gaat de auto in de noodloop vermoed ik kan wel gas geven maar...
Ik heb een verveld probleem, mijn stadslicht en mistlicht werkt niet meer.
Heb de lampen vervangen voor de zekerheid. En de zekeringen gecontroleerd.
Het dimlicht werkt...
Helaas, mijn airco heeft het begeven. Vermoedelijk Condensor die vervangen moet worden (is mij verteld, maar heb er zelf geen verstand van).
Uit de ventilatieroosters komt nu...
ik heb sinds enkel weken een mooi '06 Laguna. fantastische auto.
helaas is tijdens het rijden laatst tijdens een telefoon gesprek in eens het geluid...
Model/uitvoering : megane cc fase 2
Bouwjaar : 2007
Mijn megane heeft af en toe last van een eigenwijs raam.
Het gaat om het linker achternaam. Het raam gaat automatisch dicht op momenten die ik niet kies :shock: .
Als ik het...
Mijn vraag is hoe ik een 12 volt aansluiting kan realiseren op mijn trekhaak.
Ik ben al zover dat ik aders bij het zekeringkast heb e n nu zag ik iets waarover ik mij verbaas.
Er zit een zekering in de...
Model/uitvoering : megane coupe
Bouwjaar :
Brandstof : 2.0 l 8v
hallo, ik heb een renault coupe. hij wil niet starten. startmotor gaat wel rond. ook werken de richtingaanwijzers niet. lampen niet. elektrische ramen. wat kan dit zijn? sommige...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum