Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Renault (onbekend)
Bouwjaar (onbekend)
Brandstof (onbekend)
Kan iemand mij vertellen voor welk type Renault's deze krimpkous word/werd toegepast?
Krimpkous heeft origineel een lengte van 1 meter, deze is reeds door iemand gebruikt
want hij is...
Het gaat hier om een clio 3 1.4 16 v van 2006
we zijn juist terug van de controle afgekeurd doordat geen enkel stoplicht werkt
had naar renault gebeld om uitleg te vragen die hebben gezegd schakelaar onder rempedaal uittrekke als de lichte dan...
Tijdens een rit, en Onregelmatig! schokt de auto licht (lijkt of dat het even geen brandstof krijgt) , na de schok valt de snelheidsmeter uit en naar beneden onder het rijden! :hand:
De auto rijdt dan ook niet...
Ik zoek een schema van de ecu want volgens mij heb ik geen voeding
Hij vonkt niet en hoor ook geen benzinepomp
Ik meet nergens stroom op mijn ecu zonder contact
Wil het...
Model/uitvoering :megane grandtour
Bouwjaar :0/2003
Brandstof :Diesel
De megane mag in de verkoop.
Er kwam een koper kijken,echter de batterij was helemaal plat na 4 maand stilstaan.
Geen probleem,de man had een booster bij.Helaas de startmotor...
Ik heb een update list radio gekregen uit de Kangoo van mijn oom die gelocked was doordat hij de verkeerde code had ingevoerd (onleesbaar handschrift van de vorige...
Hallo heren .
Simpele vraag :
Ben met een twingo bezig met schade.
Alles vervangen en gerepareerd , crashsensor van airbagmodule laten resetten , maar geen vonk en benzine , kortom hij slaat niet aan.
Heeft deze auto nog een...
Beste mensen,
Al eerder heb ik de vraag gesteld, maar er helaas nog geen antwoord op gekregen.
De interval van mijn ruitenwissers doet het dan wel en dan weer niet. Als het regent dan is er de kans dat de interval het...
Ik heb de update-list radio gekregen uit zijn Kangoo uit 2006 en wil deze in mijn Clio zetten uit 2004.
Als ik de radio aanzet, hoor ik wel piepjes als ik de knoppen...
Model/uitvoering : Kangoo 1.6 16
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Benzine
Ik wil er DRL op monteren.
Met een unit + en - op accu en sense draad op dimlicht aansluiten.
Kan dat of krijg ik dan problemen met een moeilijke electronica-kast van deze...
Ik hoop dat jullie mij vast wat wijzer kunnen maken voordat ik naar de garage ga. Vrouw en weinig verstand van auto's :oops: en ik wil graag een beetje weten waar ik over...
Model/uitvoering : Renault master
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Diesel
Hallo iedereen,
een maand geleden heb ik het onderhoud gedaan aan mijn renault master van 2007.
Echter begint nu het service lichtje te branden, weet iemand hoe ik dit kan...
Renault scenic van 2002 1.9 diesel...contactslot is kapot...
Hallo, mss dat hier iemand ons kan helpen. Het contactslot kan volgens dealer enkel vervangen worden door origineel op chassisnummer besteld slot bij renault zelf... Dit kost zonder werk...
Model/uitvoering : scenic 2010 dynamic
Bouwjaar : 2010
Brandstof : benzine
ik wil een achteruit camera plaatsen en deze moet aangesloten worden op het Tom-tom navigatie systeem hiet voor moet ik het daschbord open maken is er iemand die dit weet...
Model/uitvoering :Megane II 1.9 dCi
Bouwjaar :2004
Brandstof :Diesel
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Megane II gekocht van bj 2004 met diverse elec. storingen.
Ik weet het moet hem nog ergens aan de Clip hangen uitlezen maar ik dacht vraag...
Sinds een paar dagen,gaat het stoplampje met het olielampje na min 20min rijden heel kort en af en toe aan. Ook weleens een autorit niet..
Lampjes blijven...
even een vraagje
onze 2 koplampen zijn kapot
we hebben al de lampen na gekeken maar die zijn nog heel hebben ook al andere erin gedaan
nieuwe zekeringen erin...
Ik heb sinds enige tijd dat wanneer ik mijn auto het uitgezet (bv omdat ik even ga tanken of gewoon thuiskom) het laatst spelende mp3 nummer opnieuw begint. Zeker met lange nummers (mix van 36 minuten oid) is dat erg hinderlijk. Voorheen gingen mijn...
Model/uitvoering : Megane I Phase II Grandtour/Break 1.6 16v
Bouwjaar : 2001
Brandstof : LPG
Goedenavond,
Nu reeds een jaar rijd in met plezier in mijn Renault, maar nu ik elke dag zeker 2 uur heen en weer moet reizen voor mijn werk verlang ik...
Wie kan eens wat meer vertellen over rlink2 ? Ik bedoel, welke apps zijn er en welke zijn nuttig, gebruik je live diensten en coyote, is er steeds een internetverbinding en moet je hiervoor betalen, hoe moet je updaten,... Noem maar op, alles wat...
de afgelopen dagen doen mijn ruitenwissers het niet bij slecht weer. Meestal een dag later doet alles het weer. heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan het probleem zijn. Ik pas er voor om alles...
Renault Megane 1.5 CDI estate van juli 2012
Simpele vraag : waar zit de CANBUS in bovenstaande Renault.
En nee hij zit niet achter het klepje achter de asbak in de middenconsole. :naughty: :naughty:
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren.
Ik heb een RENAULT SCENIC BUSINESS LINE 2.0-16V uit 2008 met ingebouwde radio navigatie.
Zondag belde mijn vrouw mij op via bluetooth, na het gesprek kwam er alleen nog ruis uit de speakers.
De cd, de...
Hallo,
Zoals in de titel vermeld start mijn master zeer slecht koud.
Ik heb hem laten uitlezen en kwam als fout df025 tegen - diagnotische kabel eenheid opwarmer...
Hallo,
Ik heb een vervelend probleem bij mijn Kangoo!
De rechter richtingaanwijzer reageerd op het remlicht. Het knipperlicht gaat dan sneller reageren/ knipperen.
En als ik het...
Het lampje van mijn display brand niet meer. Kilometerstand en klok + olie? zijn niet meer leesbaar. Is dit gemakkelijk te verhelpen? Hij deed het eerst nog wel maar brandde niet erg fel meer.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum