Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hoi mijn teller doet het niet om te kunnen zien hoeveel kilometer ik nog kan rijden
staan alleen streepjes die knipperen. ----
Brandstof meter doet het wel dus is...
De standaard autoradio (bluethoot radio en carminat gps) van onze renault master camper valt steeds na 30 minuten (bij afstaand contact) uit vanwege de batterij beveiliging, is dit op een of...
Model/uitvoering : Traffic 2.0 115 PK
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Diesel
Hallo ik heb een Renault Traffic 2.0 115pk uit 2007. Heb al een tijdje last met wanneer die warm wordt na een minuut of 5-10 ongeveer dan valt ie helemaal stil kan geen gas...
Van de week een ELM327 aangeschaft en de TorquePRO app. Staat knetterhip onder het rijden natuurlijk, maar belangrijker is dat de belachelijke storingsmeldingen E110 en E112 ( iets met de bedrading en/of gasklepsensor ) zelf kan resetten....
Vorige week is mijn Laguna met cabasse auditorium tronic bij de dealer geweest om de gehele koppeling en accu te vervangen. Nadien werkt mijn navigatie niet meer, gps blijft grijs....
volgens mij is mijn vorige bericht verdwenen? wie o wie weet hoe ik de radio van de twingo 3 kan loshalen? Het werkt niet met 2 pinnetjes vertelde de dealer maar verder kon hij me niet vertellen hoe wel. Ik wil graag...
Ben hier nieuw op het forum. Dit omdat ik voordien nog geen Renault heb bezit. Ben nu de trotse eigenaar van een Laguna 3 phase 2. Ik heb hierover wel...
Vanmorgen stond ik op de parking van een grootwarenhuis terwijl mijn vrouw winkelde. Ik luisterde naar de radio en plots viel de stroom van de auto uit. Op het schermpje kwam...
Ik heb even een vraagje over de klok in mijn laguna.
van de week is er ondehoud geweest aan de versnelingsbak.
Waarschijnlijk accu los geweest.allereerst moest ik een radiocode invoeren die ik niet had. Maar dat...
Model/uitvoering :Megane Grand Tour
Bouwjaar :2007
Brandstof :benzine
Even wat voorinformatie..Vorig jaar ging regelmatig het sleuteltje branden en gaf de boord computer electrische storing aan. Ook werkte de airco regelmatig niet. Auto is...
Megane 3
Ik kan met mijn (oude) Nokia c3-00 probleemloos handsfree bellen mbv van de radio in mijn Megane 3.
In het 'telefoonboek' in deze radio verschijnt echter maar een deel van de contacten; b.v. wel het telefoonnr van mijn kleindochter maar...
Renault Clio 1200 cc
Bouwjaar : 2001
Benzine
Wie kan mij helpen, mijn Clio heeft soms start problemen, zo start hij dagen goed en dan na een rit wil ik starten en doet helemaal niets, alle lampjes branden draai de contactsleutel om helemaal niets,...
Ik ben bezig om een trekhaak te monteren bij mijn auto, nu is dit al redelijk gelukt (wat een werk...) maar ik moet nog een draad monteren voor de constante plus. Nu staat er in de...
Mijn parkeersensoren krijgen meestal het geluid van defectie maar anderzijds werken ze soms wel.
aan wat kan dit liggen a.u.b voor ik naar de garage wil ik graag meer informatie of testen of...
renault scenic 1.6 16v business line
08-2007
benzine
wie heeft er een schema van de kabelboom onder de bestuurdersstoel, bij mij zijn er 6 draden af gerot, en weet dus niet op welke plaats ze thuis horen.
Een foto van een complete connector is...
Sinds deze week is onze snelheidsmeter, toerenteller, benzine meter en temperatuur meter uitgevallen.
Ook de aanjager en de airco doen het niet meer.
De verlichting van de...
Model/uitvoering : twingo
Bouwjaar : 1997
Brandstof : benzine de plaats van die snelheids sensor. graag met foto ik deze vraag al veel langs zien komen ,verder heb ik al heel wat foto,s bekeken,maar ik weet het nu nog niet
Sinds een paar weken heeft mijn moeder een mooie Twingo uit 2002 Nu is er alleen 1 probleem. De radio heeft bijna geen FM ontvangst. Er zijn maar 2 zenders die zijn te ontvangen de 2...
Ik heb een vraag soms gaat de start onderbreker er niet af.
Dit gebeurt niet heel vaak. Het ligt niet aan de sleutels want ik kan altijd de deuren openen etc.
Nu vroeg ik me af mocht dit gebeuren en...
Toen ik vanmorgen mijn auto bij huis (godzijdank niet ergens anders) afsloot drukte ik per ongeluk twee keer op de knop op de afstandsbediening om de deur te sluiten,...
APK probleempje... 1e keer afkeur, die punten nu bijna gemaakt.
Maar toen werd t leuk. Terugrijdend van de APK viel een deel van het electrische systeem uit. Ruitenwissers,...
Ik heb een korte vraag over mijn linker Achterraam. Deze gaat niet meer omhoog,motor werkt nog,alleen het groene Plasticplaatje is het cirkeltje kapot waar...
goede avond
ik heb sinds twee dagen een renault megane cc 2005, maar het lukt mij niet om een cd in de cd speler (cabasse auditorium tronic) te krijgen, op display blijft aangeven cd check en als ik op knopjes ALL of LOAD druk hoor ik alleen een pip...
Nu al 4 weken in het bezit van deze auto en met veel plezier.
Sinds een week de radio aangesloten en met de code van het forum en hier kwam zowaar geluid uit. Wauw zou je zeggen maar niet is...
De stadsverlichting van de Megane 2 dagen laten branden en met niet al te beste startkabels proberen te starten.
De startmotor draaide niet en na enkele keren...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum