Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
De stadsverlichting van de Megane 2 dagen laten branden en met niet al te beste startkabels proberen te starten.
De startmotor draaide niet en na enkele keren...
Ik heb een 2e hands comfort module gekocht op Internet. Hij doet het wel echter alleen niet wat hij moet doen :( .
Omlaag doet hij van zelf als ik het knopje induw. 2 cm...
Renault Master, 2002, diesel
Hallo,
In de afgelopen 60.000 km heb ik nu al 5 keer een defecte BDP-sensor gehad. Telkens gebeurt hetzelfde: op een (totaal onverwacht) moment wil de motor bij het starten niet aanslaan. De startmotor gaat prima rond,...
Sinds december 2014 ben ik de eigenaar van een een nieuwe megane grandtour. Ik zit met het volgende probleem . Bij het afspelen van een album op cd of mp3 is er...
Ik heb onlangs in mijn Clio, met een Cabasse radio/cd wisselaar een Yatour ingebouwd. CD's begint nu toch echt wat ouderwets te worden, maar ik wil de auto toch min...
Wil van het weekend een trekhaak van Brink\Thule eronder zetten voor de caravan.
Nu is mijn vraag ik ga er een 13polige stekker onder zetten en zit daar nu ook een constante en een geschakelde+ bij in of...
Ik heb een vraag!
Sinds vorige week werkt mijn achteruit rij verlichting niet.
Ik alles door gemeten en was goed.
Dus ik de sensor door verbonden op de bak op hoppaa ut werkt.
Dus sensor kaduuk....
Ik heb een kangoo van 2008 en mijn rechter achterlicht en standlicht (voor) doen het niet meer. De lampjes heb ik al vervangen maar hier ligt het probleem niet. Nu heb ik ergens gelezen dat dit waarschijnlijk een zekering is onder de...
Ik heb een scenic lpg G3 uit 2005, en de weerstand van mijn kachel is stuk.
Nu heb ik begrepen dat ik die wel kan vervangen maar dat hij waarschijnlijk is doorgebrand omdat de motor te zwaar loopt.
Mijn vraag is: hoe bouw ik die...
Van,iddag nieuwe renault twingo gehaald maar acculampje blijft knipperen, is dit gevaarlijk?
Volgens de dealer niets aan de hand masndag terug komen moet hij aan de laptop worden gehangen, iets met fabrieks instelling, meer mensen ervaring?
Hallo, mijn moeder rijd een renault clio en hiervan gaat bij het afslaan ineens haar achterruitenwisser aan. Ik denk dat het iets is in de richting van haar stuurkolom...
Ik krijg van de week de Captur Hellie Hansen en daar zet ik zelf een trekhaak van Thule\Brink onder ennu is mijn vraag wat voor een stekkerdoos wordt er geleverd bij de renaultdealer.
Heb de...
type/model: megane 1
Bouwjaar : 1998
Brandstof : benzine
Mijn probleem is dus als volgt :
Het begon ermee dat als de auto liep, als dan de knipperlichten of de ruitenwisser of de elektrische ramen gebruikte dat de auto dan uitviel ik daarna de...
Kangoo
2000
Benzine
Airco
Wie heeft er een foto of schema kangoo 1.4 met relais lay-out
Ik mis volgens mij een deel
Tevens zoek ik een vraagbaak
Mail adres is nicolaascats@gmail.com
Bvd
Ik ben in het bezit van een Megane 3 , estate,break ...dci met 90 pk uit 2010 .
Ik heb het gecombineerde navigatie ,radio bluetooth etc . Werkte prima totdat vanmorgen ik niet meer kon wisselen tussen radio en aux ,niet met de de...
Model/uitvoering : Megane II Grand Tour 1.5 dCi
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
Zoals aangegeven in de titel heb ik een probleem met mijn display. Sinds een week geleden begon het scherm te flikkeren en sinds 2 dagen is het bovenste gedeelte...
Megane Grandtour 1.6 16v 2006. Goede morgen, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Manske Duit. Ook ik heb problemen met het raam aan de bestuurderskant. Ik heb heel weinig verstand van elektronica ,maar omdat de andere ramen wel goed zijn vermoed ik dat...
ik heb een megane 2 Rs phase 1 die ik wil voorzien van een phase 2 neus, nu zie ik dat er verschil zit in de stekkers van de koplampen, is er hier iemand die weet of ik eventueel de kabelboom van de koplampen vanaf de zekeringkast...
Beste leden van het Forum. Aangezien ik dit wel een handig forum vind, heb ik alweer een vraagje.
Nou hapert mijn start motor. Als ik er een lichte tik op geef...
Sinds kort komt de pin die mijn tankdop moet vrijgeven niet ver genoeg terug en kan ik als ik moet tanken met moeite de tankdop langs de half ingetrokken pin trekken.
Heb geprobeerd hem te smeren maar dat...
Renault megane
Bouwjaar 1998 :
Brandstof benzine 1.6 :
Hoi, bij de megane is de schokbreker gebroken tijdens het rijden. De veer is naar beneden geklapt.
er zit een nieuwe schokbreker op, maar hij srart niet meer.
Er hangt een afgebroken...
Afgelopen weekend kwam er een melding in het display Accu laden naar een klein stukje rijden, omdat ik op plaats van bestemming was de auto uitgedaan. Toen ik daarna de auto...
Kan iemand mij helpen bij het oplossen van de storingscodes p0010 en p0141 ik heb deze codes verkregen met universeel uitlees apparatuur.
De motor loopt zonder bijgeluid...
Ik heb sinds deze week een Laguna 2.2 dci met deze radio en navigatie in de auto .
Snap er niets van , als ik hem aanzet gaat hij automatisch naar navigatie en kan ik niet bij de tuner komen ?
Aangezien ik de code opnieuw moet invoeren schijnt dit...
Afgelopen vrijdag deze auto opgehaald, 7 maanden oud. De auto is uitgerust met parkeersensoren achter. Als ik de auto in de achteruit zet, dan krijg...
Ik zit met een probleem. Vandaag een nieuwe Tuner List radio/cd speler binnen gekregen voor mijn Renault Scenic AUT 2.0 uit 2001. Bij de oude versie deed de CD speler het niet meer.
De nieuwe is echt exact hetzelfde maar wanneer ik heb...
Ik ben eigenaar van een Renault Megane 2 uit 2003 2.0 16v en sinds een paar dagen doet mijn Winca s100 aftermarkt radio het niet meer. Dit alles is gebeurt nadat Ik pech had onderweg door een loszittende Bobine ,de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum