Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik stel deze vraag omdat ik een probleem ervaar met mijn Renault Captur TCe uit 2014. Alles werkt en draait soepel, behalve als het regent (zoals altijd in Nederland :wink:).
De ruitenwisser achter werkt keurig op iedere stand, dat...
Beste,
Mijn Grand Scenic diesel 2015 geeft diverse foutmeldingen:
1. Controleer wielsensoren: de dealer heeft alle 4 de wielsenoren vervangen, maar na 2 km schoot de melding er weer in.
2. Op één en hetzeflde moment (nu 2x na het schonen van de...
Zijn er meer mensen die geregeld geen netwerk verbinding hebben via de simkaart het navifatie systeem dat je geen update krijft via folta.
En ik weet ook niet het noodmels systeem dan ook werkt.
Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben,het...
Sinds kort ervaar ik dat er constant stroom zit op de 12V aan sluitingen.
Heb namelijk een fm transmitter en subwoofer aangesloten op de 12V.
Voorheen ging deze aansluiting van de stroom af op het moment dat ik de auto...
Een paar dagen geleden kreeg ik mijn sleutel niet in het contactslot, na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat er een plaatje in het slot voor de sleutel klikte waardoor hij er met geen mogelijkheid in wilde. Ik heb er wat...
Goedendag, ik heb een vraag. Wij hebben vorige week de nieuwste RENAULT Clio TCe 90 GPF Techno (MY2022 in ontvangst mogen nemen. Nu heb ik nog wel de volgende vragen: Is het mogelijk om CarPlay ook draadloos te doen of moet dit met de kabel? En veel...
Hallo, ik heb een Kangoo met deurtjes achter; de ruitenwisser daarvan weet niet echt van ophouden en doet dat wanneer die zin heeft. Wie weet hiervan de oorzaak en heeft de mogelijke oplossing? Alvast dank!
Even een vraag of dit een bekend probleem is;
Ik heb een Renault Clio uit 2016 (station, 1.5 DCI). Als ik met de cruiscontrol aan rijdt en de knipperlicht aanzet (om van baan te verwisselen) gooit hij hem van de cruiscontrol op een bepaalde stand...
Beste, van mijn sleutel is de afstandbediening van de deuren grand Espace III defect geraakt. De deuren kan ik nu alleen nog maar op slot doen van binnenuit, en daarna de deur aan de bestuurderskant op slot doen. De deurvergrendeling van alle deuren...
Hallo leden een vraag ik heb mijn kangoo 1.9 dti uit jan 2003 wat betekend storingscode 1006 motor loopt nog maar 3750 toeren en trekt langzamer op .ik hoor het graag mvg Martijn
Bij mijn Renault Espace IV deed al een tijd lang het linker achterlicht het niet meer. Het lampje is oké en de stekkers maken volgens mij contact. Nu testte ik het rechter achterlicht. Daarbij heel even kortsluiting, of althans een miniscuul vonkje....
Sinds vanmiddag lijkt het display'tje in het midden van het dashboard overleden.
De verlichting werkt, echter blijft het display zwart.
Er komt er een zoemend geluid uit de unit. Na openmaken was dat het volgende...
Ik weet het niet meer , de paravan van mijn scenic is kurk droog , vakken in de vloer achter zijn weer nat .
Ik dacht het moet van het dakraam afkomen en heb zowat de hele auto gesloopt om een afvoer te vinden , en heb er 1 kunnen vinden die zat...
Beste medeforummers,
Mijn Grand Scenic van 2007 vertoont sinds een paar maanden vreemde storingen.
Het is begonnen met het afgaan van de voorste parkeerhulpjes, gevolgd door het uitvallen van de spiegelverwarming, de verklikker van de...
Ik heb een probleem met mijn megane (p1453), hou houdt in tussen 2000 en 3000 toeren en zit nu constant in limp mode. Laten uitlezen bij de renault garage en blijkt een fout te zijn aan de DPF sensor (differential pressure sensor). Ik...
Goedemorgen, ik heb een Renault Twingo uit 2014 (uitvoering AHB225) en wat ik ook doe: iedere keer dat het kouder wordt dan pak hem beet 15 graden geven de sensoren de melding: bandenspanning niet goed. Oppompen, resetten. Een paar minuten daarna...
ik heb een clio4 bj 2016 met keykaart deurvergrendeling gaat alles op slot
maar bij ontgrendelen blijft bestuurderskant op vaak op slot....... niet altijd
moet dan van binnenuit ontgrendeld worden.
iemand een idee?
Ik heb een orginele radio en ik wil overgaan naar een orginele radio MET ingebouwde carkit .
Is dat plug and play of niet ?
Kan iemand mij ( aub in jip en janneke taal ) vertellen of dit zomaar kan of wat ik moet doen .
Ik heb de radio los in...
Ik heb sinds deze week een talisman. Deze heeft aan de zijkant van de bestuurdersstoel 2 knopjes. En zilverkleurige knop en een zwarte. Waarbij de zwarte 4 'pijltjes' heeft. Alsof je de stoel elektronisch zou kunnen besturen. Maar de stoel gaat...
Ben sinds gister de eigenaar van een talisman station. Hiervoor altijd auto's gereden met een normale sleutel.. Dus gewoon 1 grote bos. Nu heb ik dus een losse kaart en een bosje met de huissleutels. Ik zie mezelf al een keer met enkel...
Ik heb een touchscreen in mijn renault captur 130 TCE 2019 alles wat ik aanraak op het touchscreen navigatie etc.etc werkt goed
behalve als ik de radio aantik gaat hij in het progamma en gaat daarna gelijk weer terug naar het beginscherm...
Ik heb hier een Vel Satis phase 2 waarvan de linkse draaiknop op 26 graden blijf staan. Als ik aan de knop draai gebeurt er niks. Is dit te verhelpen door bv contact spray en kan de knop er überhaupt af?
Een aantal dagen geleden kwam ik er achter dat mijn ruiterwissers (voor) niet meer werken. Dit probleem heb ik vaker voorbij zien komen dat alleen de snelste stand nog wel werkt, maar ook dit is bij mij niet het geval. Wanneer ik de...
Ik bezit een scenic type 2 , ik vraag mezelf af waarom er stroomdraadjes verbonden zijn aan de rand ( onderkant ) van de opbergvakjes die in de vloer zitten.
Wie kan mij wat wijzer maken
Toegevoegd in 9 minuten 2 secondes:
Kan iemand mij...
Ik heb mijn Kangoo 1 uit 2006 nu een paar maanden. Hij heeft de 1.6 k4m motor en die loopt vaak prima. Eens in de ongeveer 10x starten gaat het moeizaam en als hij aanslaat gaat hij tussen de 2000 en 2500 toeren schommelen inclusief motor...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Renault Megane Grandtour Bose Edition van 2019 (tce 140) Deze is gekocht als occasie van de garage uit. Enkel had ik de vraag gesteld of ik de halogeen koplampen kon laten veranderen door de...
Het gaat hier om een renault Master 2013, geheel invalide aangepast waar ik soms het volgende probleem heb.
In dit geval gaat het om een automaat met een extra gaspedaal links van het rempedaal. dus geheel aangepast om met...
Ik probeerde mijn kangoo te herstellen maar het was vruchteloos. De lamp vervangen heeft niets veranderd. Kan het een zekering zijn? De zekeringen onder het dashboard zijn geen koplampen bij. Mogelijk wel onder de motorkap, maar ik vind nergens een...
Goedenavond,
Sinds vorige week heb ik een Renault Captur, diesel, automaat, in mijn bezit. De eerste indruk is erg plezierig.
Deze auto heeft een Media Nav radio. Los van het feit dat de radio-ontvangst nu erg slecht is wat de verkoper hopelijk nog...
Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb sinds kort een Renault grand scenic uit dec. 2018.
Ik ben er heel tevreden over en rijdt voortreffelijk. Nu zit ik wel met een klein irritatie puntje namelijk de cruise control.
Als ik de...
Sinds vandaag heb ik opeens last van af en toe onregelmatig knipperen v/d richtingaanwijzer rechts. En het leek in de loop v/d dag ook vaker voor te komen. De lampjes aan de buitenkant zijn niet kapot en knipperen mee met het verstoorde patroon v/h...
sinds enige tijd krijg ik regelmatig geen meldingen te zien op display , ook geen km. stand of dag teller .
Maar als ik meerdere keren de bestuurders deur op slot doet en weer open dan doet alles het weer .
De pixels zijn perfect ,...
Hallo,
Ik een vraag, tekens stop mij radio er mee en 1 min later doet hij het weer. Dat is best wel storend. Hij is dat in keer gaan doen, dus niet na een update of wat dan ook.
Heb iemand een idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen.
Ik ben...
Goedendag ik heb de kaart al eens laten repareren. Voor mijn geen succes vaaf het begin wel een weigering met name knopjes en de keyless entry.ik zit te twijfelen om nieuwe dure originele kaarten te bestellen, of de lezer met met 2 kaarten 2de hands...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum