Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een espace overgekocht waarvan de claxon het niet doet, dus heb ik van mijn andere espace IV van 2013 die geschorst is de claxon over gezet. zodat ik snel naar de apk kan, want het onderdeel bestellen en...
Beste formleden,
Het betrefd de volgende auto:
Renault cabrio 1.6 16v Type 1
Kenteken 72-JF-BD
Kilometerstand 88.000 (echt waar)
dubbele lambdasonde, 1 voor en 1 na de katalysator
electronische gasklep
Altijd zeer goed onderhoud gehad.
mijn rechterbuitenspiegel moest ik vervangen na een te krappe bocht, nu heb ik de spiegel eraf en blijken er 9 draden aangesloten te zijn in de stekker.
weet iemand of ik zonder problemen een spiegel met 13 aangesloten draden in mijn espace 4 van...
Sinds enige dagen ben ik de trotse eigenaar van een Grand Scenic 2.0 dci uit 2009.
De auto bevalt heel erg in die korte dagen, veel luxe en optie's en het rij gedrag is
uitstekend.
Enige min punt wat ik heb is dat ik de...
Goedemiddag, heeft iemand een bedradingsschema van een grand scenic II 2005? Probleem zit in de achteruitrijsensoren. Als ik hem in zijn achteruit zet geeft deze een korte piep, gevolgd door een lange pieptoon en doet niets. Na uitlezen geeft deze...
Ik heb een nieuw raammechanisme + nieuwe schakelaar in mijn renault clio 1.2 bouwjaar 2002 gezet en dat is opzich goed gelukt bahalve dat ik nog niet veel verder ben helaas, want het raam gaat alleen of omhoog of omlaag; wanneer ik die( 2 polige...
Goedendag allen,
Ik heb een Koleos 2,5 L uit 2008.
Vorige week zo uit het niets wilde hij niet meer starten maar bleven er allerhande storingsmeldingen in het display staan en ging hij nieteer van het contact af. Na een tijdje starten hij weer en...
Wij hebben een oude twingo aangeschaft uit het bouwjaar 1999. Prima auto die er nog goed uit ziet voor zijn leeftijd.
Auto hebben wij aangeschaft voor mijn vriendin die slecht te been is.
geachte mede Renault rijders,
waar vindt ik de zekering van de ruitensproeier van mijn megane1 van 2002.......heeft het wel gedaan maar nu zowel voor als achter geen water meer.
m vr gr Nico
Allereerst even voorstellen. Mijn naam is Eduard en ben zins vandaag lid van het forum. De rede daarvoor is dat ik een twingo uit 1999 heb als tussendoor autotje :D Lekker zuinig enzo.
Klein probleem met me grand scenic uit 2007. Stadslicht doet het niet waar de apk keurmeester niet heel blij mee is.
Alles doorgemeten maar kom op het laatste in de rij uit.
Relais opzoeken en vanaf daar verder naar de lampen...
Sinds vandaag gaat mijn raam van de megane 1 phase 2 coupe uit 2002 aan de bestuurderszijde niet meer omlaag, het rare is dat deze wel omhoog gaat. Je hoort dus dat de raammotor wil werken , als je op raam openen drukt hoor je echter...
Goedenavond. Ik ben in het bezit van een Renault master uit 2009. Nu vertoond mijn cruise control kuren. Als ik de auto op contact zet, de ene keer brand gewoon het groene lampje. De andere keer brand het oranje lampje ( limiter ) of er brand...
We zitten in Duitsland met een kapotte rail druk sensor
Op zich kan ik
Zelf de sensor vervangen maar menig garage wil het complete systeem vervangen
Ook Renault levert alleen maar complete systemen...
Hallo,
Ik heb een Megane IV 110pk diesel met EDC en stop/start systeem
Het kan verbeelding zijn maar het gebeurt me steeds vaker dat de motor per ongeluk afslaat door het stop/start systeem. Ik maak er eigenlijk weinig gebruik van, maar ik schakel...
De Trafic heeft alleen een sleutel met 2 knoppen; alles open of alles op slot.
Nu zie ik in het instructieboekje dat er ook sleutels zijn met 3 knoppen, waardoor je de achterdeuren/schuifdeur los kunt ontgrendelen van de portieren. Kan ik achteraf...
Ik heb een megane 2.0 180pk estafette en heb drie maanden geleden de airco laten checken. Hier kwam niks naar voren omtrent storingen of lekkages dus hij werd gevuld echter na twee en halve maand werd mijn airco een soort van föhn. Ik ben uiteraard...
Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar leuke functies die mogelijk zijn met de DDT4ALL tool.
Misschien kunnen we hier onze ervaringen delen?
Op dit moment vind ik er alleen veel info terug op het Duitse forum.
Ik heb een Megane 4 uit 2017 met keyless entry. Hij blijft bij 1 kaart aangeven dat de batterij vervangen moet worden, ook na 2x vervangen.
Bij de andere afstandsbediening geeft hij regelmatig (paar keer per week) aan dat de kaart niet...
Onze Kangoo heeft een vervelend probleem met de snelheidsmeter. Deze zakt gedurende het rijden regelmatig omlaag.
Als men bijvoobeeld 100 km/u rijdt dan danst de wijzer tussen de 80 en 100 km/u. Doordat de top van de beweging...
Ik ben Iwan en heb een vraag omtrent mijn Renault ESPACE 3.5 v6 van het bouwjaar 2005.
We hadden de start booster verkeerd aangesloten op de accu en sinds dien gaat hij niet meer aan.
Card en cardhouder en zekeringen vervangen maar nog...
goede morgen ik zal mij eerst even voorstellen
ik ben (bata)dirk uit delft en met pensioen en gelukkig vond ik dit forum via google
ik heb sinds kort een probleem want na gebruik van een aanhangertje brand mijn linker achterlicht niet meer
zou het...
Hallo heb een vraag,
Ik heb een renault megane 2017
Nu heb ik een storing achter deur led verlichting beide deuren en midden console en kofferbak verlichting werken niet. Deuren voor bestuurder en passagier wel!
Ruitenwisser achter stopt zomaar en...
Hallo, ik zit met een zeer vervelend probleem met mijn Scenic II 1.9 diesel
Na 120000 zorgeloze km, kreeg ik in volle rit plots talloze foutmeldingen, controleer ESP, controleer stuurkolon, controleer remmen ... plus rode lamp Stop de motor
Dit...
geachte Renault rijders,
ik ben sinds kort eigenaar van een Megane 1,6 16v uit 2002 en die heeft het volgende probleem....de dagteller geeft niet thuis na indrukken van de verstelling op het klokkenhuis....is het een mogelijkheid voor om die weerr...
Ik heb een Scenic uit 2005 , mijn beiden achter ramen gaan niet meer open en dicht.
Ik heb alle zekeringen al getest en de schakelaar in het voorportier bekeken of alles goed vast zit .
Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn?
gr Albert Steinebach.
De ]rechter speaker voorin, doet het niet, gekeken ,met balance knop op radio, of de instelling misschien verkeerd stond, dat was niet zo
je kunt alleen, voor of achter selecteren.
Nu kan het zijn dat de aansluitingen niet goed zijn, dus dan...
Hallo . mijn 83 jarige moeder die in Spanje woont waar ik dus nu verblijft , heeft al jaren een 2007 Renault scenic diesel automaat . met het bekende start systeem automaat in P of N rempedaal intrappen en dan de start knop indrukken .dit werkt alle...
Ik ben bezig met het afhandelen van een aankoop van een Renault Laguna 1 uit 2000 (Laguna 1.8i 16v RTE). Tijdens inspectie van de wagen zag alles er goed uit, behalve 2 opmerkelijke dingen. Op veel advertentiefoto's uit de...
Ik wil mistlampen voor vervangen, van Dacia Duster 2012, nu zie ik weinig 2 e hands aanbod.
In een Renault Scenic type 2, vanaf 2004, zitten ook mistlampen voor, hier heel veel aanbod van,
passen deze op de Dacia, en kan zijn ze qua wattage...
Hallo ben op zoek naar schema van de plaats van de zekeringen in een renault twingo 2.
Heb namelijk de zekering kapot van de claxon en wil die dus vervangen maar weet niet welke plaats deze zekering zit in het zekering kastje.
Alvast bedankt voor...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum