Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Wie kan mij helpen aan het brein van het raam aan de bestuurders kant daar dat bij mij waarschijnlijk kapot is
Want het raam gaat stotend omhoog en omlaag heb al geprobeerd hem een paar seconden vast te houden in de bovenste stand maar dat werkt...
Hallo . heb al jaren accu problemen . hoofdzakelijk in de winter maanden maar ook na lange stilstand in de zomer ivm vakantie . zo juist met een spanning zoeker ( lampje ) gekeken of ik een lekstroom had . gemeten tussen de min pool en de massa met...
Sinds kort hebben wij een Clio estate van 2013.
Momenteel “danst” af en toe tijdens het rijden de brandstofmeter. Ook de digitale actieradius weergage springt op — (nul).
Zie onderstaande foto’s.
Sinds twee weken in het bezit van een Captur uit 2015. De eerste twee weken geen problemen gehad. Sinds vandaag is het camerabeeld van de achteruitrijcamera opeens veranderd en niet in positieve zin.
De helft van het beeld is gevuld met de...
Sinds een week heb ik een Renault Captur TCe 120 EDC uit 2014 waar ik erg blij mee ben. Er is alleen een klein minpunt wat ik hier ook al vaker in het forum voorbij zie komen. De navigatie (R-Link), hij is niet up-to-date en ziet er ook wel wat...
hallo ik ben nog in bezit van een Renault scenic 2 automaat uit 2005.
nu heb ik sinds gisteren een probleem ,
als ik de auto wil afsluiten met de keycard , worden de voorste 2 deuren en de rechterachterdeur met kofferbak afgesloten.
maar de linker...
Via iemand van het Vel Satis forum had ik een Cabasse Tronic wisselaar en bijbehorende amplifier overgenomen. De kabel tussen de wisselaar en de amplifier had ik zelf al eens uit een sloopauto meegenomen.
Het doel was om mijn Renault Radio...
Ik heb wat problemen met het audiosysteem van mijn Renault Twingo (model 2015).
Wanneer ik via Bluetooth Spotify muziek wil afspelen gaat dit goed, echter wanneer dan een navigatie app (ongeacht welke, reeds meerdere geprobeerd) er doorheen wil...
Kangoo 2005
Bij mijn Kangoo 2000 roesten die stekkers niet.
Bij de phase II waren ze opgekuist deze stekkers omdat niks brandde maar na een paar maand buitenstaan weer geen licht meer.
Ik heb de draadjes nu gesoldeerd aan de socket (lampenhouder),...
Beste Renault rijders , mijn aanjager , verwarming airco werkt ineens niet meer van mijn auto.Ik heb de zekering nagekeken en deze is in orde nu wil ik de kachel weerstand vernieuwen maar weet niet waar deze zich bevind mijn auto is een Megane cc....
Goedenavond heren en dames,
Ik heb sinds 6 maanden een Laguna 2 2.0 16v uit 2007. Nu werkte de radio prima maar sinds kort heb ik geen geluid meer uit de speakers terwijl hij wel een radiozender aangeeft. Ik kan het volume wel harder zetten maar...
geachte mede renaultrijders,
even een vraag over het choke deel van megane uit 2002.....bij koudstart draait de motor op stationair toerental...dus niet verhoogt...is dit te wijten aan het choke deel(aparte inspuiting?).
m vr gr Nico
Sinds een paar maanden rijd ik een Kangoo uit 2010. Nu wordt de buitentemperatuur niet weergegeven op het display. Als ik op het scherm kijk lijkt het wel weergegeven te kunnen worden. Ook de signalering de koudere / gladheidsgevaar wordt niet...
Ik heb al langere tijd last van het slecht of niet starten van de clio.
In het begin moest ik het 2,3 x proberen maar de laatste tijd is het verschrikkelijk.
Ik heb de Renault dealer gebeld en mijn probleem uitgelegd.
Conclusie:...
Eerst en vooral : hoi, want ik ben nieuw hier :)
En de reden dat ik me tot jullie wil wenden is zo'n beetje het bos door de bomen niet meer zien verhaal,
dus ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.
Waar vind ik waardoor de automatische verlichting niet werkt. De sensor werkt niet meer? Waardoor komt dat dan, waarschijnlijk ? En dan last but not least, wat kost een reparatie? Moet de voorruit eruit?
Om te beginnen zal ik zo beleefd zijn mijn eigen in het kort voor te stellen: Ik ben xander, 30 jaar, werkzaam als zijnde 1e auto technicus en APK keurmeester. In de electronica weet ik redelijkerwijs mijn weg te vinden, maar ik kom er...
Beste forumleden,
Na het forum afgespeurd te hebben kom ik steeds dezelfde naam tegen voor een betrouwbare reparatie van mijn printplaat Renault Scenic uit 2004. Ik zoek de contact gegevens of een betrouwbaar adres.
zal mij eerst eens netjes voorstellen.
Mijn naam is Michael van den Bosch
37 jaar oud. En woonachtig in Friesland.
Ben in bezit van een Renault Master 2014 en een renault trafic 2003.
Iemand ervaring in alarm beveiliging. Liefst zonder allerlei abonnementen.🤑
Is het verstandig om het bij de dealer te doen, of zijn er tips voor een auto beveiliging.
Zijn er ook auto alarm zonder abonnementen met track or tracé mogelijkheden?
Ik heb aan de hand van foto's en filmpjes mijn dashboardkastje eruit gehaald en ben nu op zoek naar de kachelweerstand. Ik zie echter niets. Ook loopt er een buis achter het kastje en die is op de filmpjes niet te zien. Daarom een...
Het gaat om een Grand Scenic II uit 2005.
Het is de 1.6 benzine uitvoering.
Zoals het onderwerp dus zegt. Alle stadsverlichting, achterlichten en kenteken verlichting werkt niet.
Dimlichten werken wel. Remlichten ook. Knipperlichten werken gewoon....
Hoi geachte forummers! Ik heb een Renault grand scenic uit 2004 gekocht, heerlijke auto! Er wat niets mis mee totdat ik via m'n radio 'n subwoofer aan wilde sluiten. Ik vond 'n gat in m'n radio compartiment aan de linker zijde om daar hele dunne...
nieuw op het forum hier.... Even een korte schets.
Ik heb een Dacia Logan MCV II van 2018 gekocht in oktober 2020. Na het kijken op verschillende fora zag ik dat het programma DDT4ALL veel mogelijkheden biedt ivm aanpassingen en...
Ik heb een espace overgekocht waarvan de claxon het niet doet, dus heb ik van mijn andere espace IV van 2013 die geschorst is de claxon over gezet. zodat ik snel naar de apk kan, want het onderdeel bestellen en...
Beste formleden,
Het betrefd de volgende auto:
Renault cabrio 1.6 16v Type 1
Kenteken 72-JF-BD
Kilometerstand 88.000 (echt waar)
dubbele lambdasonde, 1 voor en 1 na de katalysator
electronische gasklep
Altijd zeer goed onderhoud gehad.
mijn rechterbuitenspiegel moest ik vervangen na een te krappe bocht, nu heb ik de spiegel eraf en blijken er 9 draden aangesloten te zijn in de stekker.
weet iemand of ik zonder problemen een spiegel met 13 aangesloten draden in mijn espace 4 van...
Sinds enige dagen ben ik de trotse eigenaar van een Grand Scenic 2.0 dci uit 2009.
De auto bevalt heel erg in die korte dagen, veel luxe en optie's en het rij gedrag is
uitstekend.
Enige min punt wat ik heb is dat ik de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum