Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Electrische motor unit achterraam (rechts) inmiddels vervangen, raam heeft zich een keer gesloten en blijft dan dicht. Open gaat het raam niet meer, zekeringen en schakelaar zijn in orde dus ik wil kabel en connectoren controleren. Heeft er iemand...
Betreft het niet-werken van het achteruitrijlicht van onze 2e wagen .
Clio bj2000 1.4 benzine , olie: 3.3 liter.( ik vermoed 8-klepper)
Na een kleine rondvraag ga ik ervan uit dat er iets mis is met de sensor , de lampjes zijn niet stuk...
ik ben bezig met inbouwen van een autoradio met navigatiefunctie. Nou staat er in de installatiehandleiding dat ik een draad moet aansluiten op de car speed signal input. Een andere draad moet worden aangesloten op de reverse gear...
Kangoo '00, vandaag een intervalrelais gaan halen maar helaas niet de fout. Op 0 bleef die gewoon wissen, en werd bb aangestuurd door pinkerhendel en pinken.
Die gaf bb de aanzet tot het gek doen. Na vervangen van die intervalrelais, de hoera was...
Kan iemand me helpen ik ga een navigatie en radio indtalleren , nu moet ik de achteruit en de handrem ook aansluiten kan iemand me helpen waar ik deze contacten vindt . Normaal zou ik van het achreruitrijkicht maar dan moet ik een kabel trekken tot...
Ik had een vraag voor ik naar de dealer stap heb niet zolang een clio uit 2014, waarbij de dagteller steeds om de 1km automatiesch weer op 0 gaat.
De trip meter blijft wel optellen en functioneren.
Iemand hier ervaring mee?
Goedemorgen,
De kachelmotor doet helemaal niet meer. Nu meet ik aan beide van de stekker (rood en zwart) van de kachelmotor spanning. echter als ik de stekker van het bedieningspaneel afhaal, dan heb ik aan 1 kant spanning. Heeft iemand een idee,...
Ik kom er vandaag achter dat mijn voorverlichting niet doet wat het moet doen. Het kentekenplaat voor doet het niet, de stadsverlichting gaat aan als de stand op uit staat en uit als de stand op aan staat. Dimlichten doen het helemaal niet?
Ik heb een Dacia logan mcv uit 2010 en probeer daar een een cruise controle in te zetten.
Nou kwam ik iets vreemds tegen. Als eerste, alle elektrische tekeningen die ik van internet heb blijken niet te kloppen. Waar iets zou moeten...
Ik heb een Dacia Logan MCV uit 2010. Daar wil ik een cruise control inbouwen. Die ik gezien heb en moet werken is met een servomotortje en een gaskabel. Er moet dan een sensor bij de aandrijg as gemonteerd worden met een magneetje...
De electrische handrem van mijn Vel Satis 2.0 Turbo 2002 werkt prima , heb echter foutcode DF 016 ..Bedrading waarschuwingslamp kortsluiting aan massa . Het LED lampje in de bedieningsschakelaar brandt niet meer als de handrem er op staat . Op het...
De radio in mijn Espace (type 4, bouwjaar 2006) valt af en toe uit. M.n. als ik de auto start en wegrijdt en de radio aan wil doen. Dan gaat de radio aan, dan weer uit en even later (soms heel snel, soms duurt het wel een minuut of heel soms nog...
De auto van een bekende geeft een foutmelding die terug zou zijn te herleiden op de regeleenheid voor de gloeibougies, die wil ik dus gaan vervangen. Echter als ik het kenteken invoer bij een onderdelenboer dan krijg ik verschillende...
De alarmverlichting van mijn Renault 20 doet het niet. Bij inschakelen schakelaar gaat op het dashboard gaat het rode lampje dat bij de alarmverlichting hoort continu branden (maar niet knipperen, wat zou moeten). De...
Sinds kort in het bezit van onze 4e Megane estate.
Nu kan ik het volume van de radio niet meer aanpassen. Aanpassen met de stuurbediening is wel te zien op het grote scherm, maar de boxen blijven het zelfde volume geven....
De Captur vandaag opgehaald. Aangeschaft bij een niet-Renault dealer.
Nu kom ik erachter dat de ingang van de USB card houder stuk is. De SD card zit er in met een stukje verend metaal erboven, om hem op zijn...
Hallo ik heb een Captur bj. 2013 met een radio/cd speler van Renault, geen r-link dus. Nu wil ik extra speakers aansluiten in de hoedenplank ipv de achterdeuren. Heb de radio er al even uit gehaald maar zie niet welke draadjes zijn voor de speakers....
Kan iemand mij vertellen welke zekering ik moet hebben voor dashboard verlichting deze is namelijk niet kapot aan de bestuurderskant in de deur.. Ik vermoed dat er nog ergens een zekering zit
Goedendag.
Ik heb soms een tijdje een renault Clio van 2001.
Auto rijd goed. Alleen als ik soms de verlichting aan zet
Gaat het stop lampje branden en stuurbekrachtiging lampje. Deze gaat na een paar seconden wel weer uit. Dit is soms en niet...
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen. Ik ben net een weekje in bezit van een Renault Mégane CC uit 2006, nu deed de sigarettenaansteker/12V aansluiting het niet. Nu was hij aan de binnenkant enorm verroest, dus ik...
Hallo mijn clio 3 zijn linker achterlicht, linker standlicht vooraan en nummerplaat verlichting werken niet, lampen niet kapot, heb al nieuw achterlicht gekocht, nieuwe lichten in mijn nummerplaat verlichting gestopt en al mijn zekeringen...
Mijn Clio estate (diesel, 2014) houdt plotseling even in wanneer ik ongeveer een half uur gereden heb. Tot nu toe altijd rond 84 km/h in de 5e versnelling.
Het gebeurt niet bij elke rit, er is geen peil op te trekken. Bij de dealer kunnen ze niets...
Wij zijn erg te spreken over onze Espace, alleen de radio heeft een slecht ontvangst. Dat stoort mij behoorlijk.
Een normaal kanaal zoals bijvoorbeeld 3FM gaat best redelijk, maar vooral in de stad hoor je deze zender dan vaak storen....
Hoi Allemaal,
Van mijn Twingo Quickshift is de hydraulische pomp defect welke de schakelrobot op druk zet.
Heeft iemand ervaring in het uitbouwen van deze pomp?
Zelf denk ik dat de accu eruit moet, maar dan verder?
Hier een oplossing die de ANWB gebruikt wanneer de sleutelkaart niet meer werkt.
Het afgebroken lipje is een heel veel voorkomend euvel, en kan ook met een stukje tiewrap gerepareed worden.
Om toch thuis te komen kan je deze oplossing van de ANWB...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum