Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste medemensen
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Megane uit 2003
Fijn autotje maar toen ik 2 dagen geleden de auto via mijn sleutelkaart op slot wilde doen bleef de linkerdeur open ..hij ging dus niet op slot
De andere deuren wel...
Ik heb een Renault Trafic van 2020 waar origineel een Rlink multimediasysteem in zat. Door de problemen die ik ermee had alsook het gebrek aan Carplay heb ik deze bedankt voor bewezen diensten en een Alpine ingebouwd.
Alles werkt...
Waarom zit er bij de Scenic 2.0 RX op het koelventilator huis een voorweerstand voor de elektromotor van de koelventilator ? Is dit omdat er airco op zit ? Normaal heb je een temperatuursensor in de radiateur maar bij deze auto niet. De ventilator...
We zijn op vakantie in Frankrijk met onze Renault Grand Scénic - 1.4 TCe uit 2009. De rit hier naartoe ging prima, maar toen we vanochtend wilden gaan rijden, kregen we nog op de camping (dus langzaam rijdend in z'n 2), de melding...
goedeavond, wij hebben een probleem met de radio na een aantal keer foutieve code ingevoerd te hebben krijgen we nu standaard de melding error. in het begin telde hij netjes af van 99 tot 0 in 99 seconde. inmiddels telt hij heel langzaam af vanaf 99...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 39233 «
Reacties: 1
door Verwijderde gebruiker 39233 »
Hallo allemaal, mijn Kadjar stuurt niet helemaal lekker. Zo lang ik hem in bezit heb eigenlijk al. Ik dacht dat het met uitlijning te maken had, maar toen ik dat vandaag heb laten doen bij Euromaster, bleek het probleem daar niet door te komen....
Ik heb net een blutooth ontvanger gekocht voor mijn radio ik heb hem erin gedaan en op mijn telefoon zie ik hem ook en ik kan hem verbinden alleen ik weet niet hoe ik hem moet selecteren op mijn radio kan iemand mij hiermee helpen?
Wie o wie heeft wel eens van dit probleem gehoord? Renault Megane GTline Dci 110 pk.
Mijn linker handrem is 3x vast gelopen! en los gemaakt door de ANWB.
Vast zetten doet hij! ontgrendelen niet?
Nieuwe motor gemonteerd zelfde euvel!...
geachte leden....mijn ruitensproeierpomp werkt niet meer....krijgt geen spanning maar welke zekering gebruiken ze daarvoor bij Renault....deksel in het compartiment bij de voeten wordt ik niet wijzer van. pomp direct op de accu werkt wel.
geachte mede Renault rijders,
ik heb een vraag over de relais welke in de zekering kast zitten onder de motorkap....zijn er 2....waar zijn die van(oranje en een paarse)bobine en brandstofpomp?.
Ik heb soms dat de auto niet wil aanslaan(draait wel...
Beste forumleden, mijn excuses mocht dit al 100x gevraagd zijn.
Ik heb een Twingo uit 2001 waarvan ik de startonderbreker al heb laten verwijderen.
Nu doet de afstandsbediening van de sleutel het steeds vaker niet dan wel.
Ik heb best veel...
Het volgende vreemde is aan de hand met de ventilatie van mijn Megane.
Na ongeveer 3 uur nonstop autorijden stopt de lucht inblaas door de roosters in de auto.
De ventilator hoor je wel draaien. De rest van de...
De stand “auto” van de verlichting van onze Captur fase 2 (2,5 jr oud) lijkt de geest gegeven te hebben. Gewoon helemaal geen licht geeft ie. Zelfs de DRL led verlichting geeft niet thuis. De reguliere standen van de hendel werken wél allemaal...
Hallo, wij hebben een Captur, automaat van 2018. Sinds enkele weken, na bezoek aan wasstraat, krijg ik de melding controleer parkeerhulp en tevens brandt dus het oranje sleutelsymbool op het display. Dat was net verdwenen na een onderhoudsbeurt.
Wat...
Ik heb een Renault Zoe E-Tech Electric. Ik ben op zoek naar een goede kabel om de auto op te laden via het normale stroomnet. Dit in verband met een gebrek aan oplaadpalen bij mijn vakantieadres. Ik ben wel op zoek naar echt een goede...
Na het vervangen van de kapotte accu van mijn megane krijg ik ineens de melding controleer voertuig , stop start systeem controleren. Oude accu terug geplaatst maar melding blijft komen. Daarvoor nooit deze melding gehad . Hoe kan dit en hoe krijg...
Mijn auto is afgelopen week naar de dealer geweest voor onderhoud en APK. Hierbij heb ik vorig jaar problemen gehad dat mijn knipperlicht af en toe gewoon stopt en de auto een herstart nodig had. Hier is door de garage naar gekeken...
Ik heb een Renault megane hybrid gekocht uit 2021 met een kapotte motor. Deze was door de vorige berijder kapot gereden . Doorgereden zonder koelstof . Motor en electra motor vervangen en oranje kabels . Na dealer gebracht deze krijgt hem niet...
:cry: Hallo allemaal ik heb het volgende probleem
Ik krijg in de scherm van mijn renault scénic de volgende
Storing (STOP boven mijn toerenteller en dan in rode letters storing remsysteem) al getest of hij goed remt dat doet hij ook is de remolie...
Mijn auto komt uit Polen,en de taal staat dus ook gedeeltelijk in het Nederlands en Pools.
Heb contact gehad met renault Nederland of hij niet helemaal naar het Nederlands kan,en dit is wat ik kreeg als antwoord.
Weet iemand van jullie op welke modellen / uitvoeringen van de Captur 2 de knoppen op de handgrepen van de voorportieren om te ont/vergrendelen aanwezig horen te zijn. Wij hebben een Intens uitvoering, maar ze zitten er bij ons...
Mijn raam aan de bestuurderskant werkt regelmatig niet. Eerst dacht ik dat het raammechanisme kapot was alleen is deze 2 jaar geleden vervangen.
Buiten dat lijkt het electrisch ook niet goed te werken.
Het gebeurd regelmatig dat als ik het raam naar...
Onlangs merkte ik dat mijn achteruitrij verlichting alleen nog werkt als ik de versnellingspook flink naar achter druk.
Nou is bij de auto vorig jaar na 300k de koppeling vervangen (door een behoorlijke beunhaas na later bleek), kan...
Goedendag.
Renault Clio 1.4 16 v bouwjaar 2001
Soms gaat het storingslampje branden van de auto.
Dit is als het gebeurt altijd bij het starten.
Als ik de auto daarna uitzet en opnieuw start is het lampje uit en blijft uit.
Tijdens het rijden...
Ik ben geïnteresseerd in een 2dehands Renault Master van 2017, 170DCI Energy.
Volgens de verkoper (die het zogezegd vroeg aan Renault garage) is het niet mogelijk om cruise control te installeren op deze camionette.
Ik heb zojuist een radio in mijn Twingo 1 geplaatst.
Het betreft een 22dc229 (Radio list)
Heeft iemand hiervoor een handleiding beschikbaar?
Ik krijg het niet voor elkaar om manueel een frequentie op te zoeken.
Sinds kort blijven de dimlichten van de Kangoo (2018) altijd aan tijdens het rijden.
Kan ze niet meer uitzetten, markeringslicht en groot licht werken niet.
Ook de auto toets op de verlichtingsbediening blijkt niet te werken....
Bij mijn Scenic heb ik sinds vandaag een raar probleem.
De airco wordt geactiveerd via een AC knopje.
Wanneer je de kachelventilator aanzet, zal ook het rode lampje van de airco gaan branden.
*...
Ik post dit voor mij pa die een Modus heeft uit 2008. Hij stond vanmiddag bij een tankstation en het tankklepje wilde niet meer open. Dit wordt normaal ontsloten dmv de centrale vergrendeling.
Goedenavond, sinds 3 weken heb ik een probleem met mijn heads up display van mijn Megane GT uit 2016. Het ene moment klapt deze wel gewoon uit, het andere moment blijft hij dicht, dit terwijl deze in rlink2 wel op aan staan. Soms gaat de heads up...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum