Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
De verkoper van mijn Renault Megane Estate TCE uit 2010 was zo slim om de 2e sleutel in een enveloppe te versturen per postPUNTnl. De enveloppe kwam leeg aan, dus hebben ze een sleutel en mijn adres. Ik wil dus echt per direct de...
Sinds enkele dagen werkt de sensor van de gordel (bijrijderstoel) niet meer. Als iemand op de stoel gaat zitten gaat het alarm van de gordel aan, ook als de gordel in de gordelhouder wordt bevestigd.
in mijn scenic heb ik in de kofferruimte een 12volt sig aansteker stekkerdoos waar ik de campingkoelkast op aansluit tijdens de reis.
en je raadt het al: bijna elke reis een gesmolten stekker!
nu wil ik die...
ik heb een Renault Kadjar uit 2016,iedere keer staat er op mijn display vervang baterij sleutelkaart ,nou heb ik dit natuurlijk gedaan het gaat over zo,n plat rond batterijtje ,ik heb deze gewoon kunnen halen bij de Action......
mijn weerstand kachel is defect ( hij doet het alleen maar op de hoogste stand ook als ie uit is ) nu is mijn vraag waar zit deze bij een espace van 2003.
De centrale deurvergrendeling werkt niet meer voor drie portieren (RV, LA en RA), maar wel voor bestuurderskant en achterklep.
Nogal irritant, want nu moet ik van binnenuit naar achteren rijken om de...
ik heb het volgende probleem met mijn espace , soms niet altijd kan ik starten wat ik wil maar aanslaan ho maar , alles werkt bougies vonken startmotor draait rond , en krijg geen enkele storingsmelding vanmorgen starte hij perfect , op de plaats...
Wij willen een daktent gebruiken.
Daarvoor moet dealer geïnstalleerd klasse 3 alarm tijdelijk uit.
Kan niets vinden op internet.
Weet iemand hoe je tijdelijk alarm kan deactiveren ?
Het werkt via mn keyless card.
Ik ben in het bezit Espace V.
Dealer ingebouwde klasse 3 alaem systeem
Accessoires nummer 82 01 496 648
Weet iemand hoe je tijdelijk hellingshoek sensor en binnen sensors deactiveert.
Het werkt allemaal via mn keyless card.
Kan op het web niets...
Bij aanschaf auto (2de hands), zat er een 7-polige aansluiting bij me trekhaak, nu heb ik deze omgebouwd naar 13-polig maar dan mis ik uiteraard de continu spanning voor verlichting en koelkast caravan (pool 9 en 10). Nu heb ik kabels...
Afgelopen week helaas de accu begeven. Door de wegenwacht is nieuwe accu erin gezet. Maar nu vraagt de auto om een validatiesleutel. Kan iemand hier mij aan helpen??
goede middag,
Ik ben nieuw op dit forum. Al enige tijd ben ik aan het knutselen met een renault kangoo type II met 1.5 dci motor.
Van deze Kangoo was de ECU defect. Ik heb een complete set gekocht: ECU, UCH en contactslot.
Alles geinstalleerd maar...
Mijn Megane 3 uit 2010 (1.5 Dci) heeft een paar weken geleden een aircobeurt en vulling gehad. Systeem was te leeg om nog te kunnen koelen, onder druk vond de garage geen lek en is het systeem volledig gevuld. Systeem was...
Beste forumleden,
Ik heb nog een tweede vraag.
In mijn Twingo 2 zit in de kofferruimte en de binnenverlichting een 5w5 lampje die langzaam dooft als de auto wordt afgesloten.
Nu wil ik de lampjes vervangen door led maar een deze led lampjes blijft...
Gisteren is bij mijn megane 2 RS Phase 2,
de dynamo tijdens het rijden doorgebrand.
In een bocht ging het laadcontrole lampje op het dashboard branden +- 2 a 3 sec en ging daarna uit.
10 seconden later kwam er ineens rook uit de ventilatie kanalen...
Ik heb twee LED knipperlichtjes (W16W) (LED 995 van Autobeam) aangeschaft ter vervanging van de achterknipperlichten op mijn Clio V Initiale Paris. Ik stoorde mij namelijk eraan dat de volledige auto voorzien is van LED verlichting, inclusief...
Hallo,
hier iemand die mij wil uitleggen hoe ik de crashsensor op falen doormeet?
Heeft 3 pinnen,
op één buitenste de massa van de multimeter en alleen op de middelste pin een gemeten 0.00.
Is dit correct of hoort op een andere pin ook een gemeten...
Ik heb een Renault Megane uit 2013. Nu heb ik sinds enige tijd dat het geluid weg valt, de laatste tijd doet het geluid het helemaal niet meer. Alleen het bijzondere is dat als ik de sleutelkaart nog niet in de sleuf stop en de radio aan...
Ik ben nieuw hier, maar kon mijn probleem nog niet op het forum vinden..
Ik heb een Renault Megane Grand Tour uit 2007 en heb diverse elektronische problemen:
1. Linker voorraam gaat niet meer open (zelfde soort probleem enkele jaren...
Mijn Renault kangoo uit 2006 begint sinds vandaag als ik rem of de richtingaanwijzer gebruik heel zwakjes ook het achtermistlicht lampje op het dashboard laten branden, als ik achter kijk Is er niks te zien en dus alleen maar op het dashboard,...
Nu wil ik achteruitrijsensoren inbouwen ( zelf inbouw setje gekocht ) maar ik heb geen idee waar ik
de 12V vandaan kan halen ( moet 12v geven bij het inschakelen van de achteruit ).
Ik ben de trotse nieuwe eigaar van een espace 5 uit 2018. Nu is mijn vraag, zit er ergens achter het console oid nog een extra usb poort verbonden? Of anders, hoe zijn de usb poorten in het midden console aangesloten? Ik wil mijn telefoon...
Hallo,
weer gekeken naar de Kangoo.
Komt geen benzine uit de aanvoer.
Stekker brandstofpomp geen prik.
Relais weer stuk.
Waar kan het aan mankeren dat nu voor de derde keer hetzelfde relais vervangen moet worden?
Groet Robert
Hoop dat het hier geplaatst kan worden.
We hebben een Renault Megane senic uit 2003.
Het volgende: ik had een cd aan in de auto reed over een spoorwegovergang kreeg toen ineens de melding van ERROR in beeld. Kan nu geen cd meer afspelen. Wie weet...
Ik heb gisteren een Inbay qi-lader aangesloten op mijn Megane estate uit 2017.
Hierbij sluit je een kabeltje aan op de 12v sigarettenaansteker (aan de achterkant) zodat je je telefoon in de tray draadloos kunt opladen.
Alles goed...
Mijn Renault espace 4 ph ii 3.5 v6 initale 2006 had alleen een probleempje met koude start, sloeg beetje twijfelachtig aan en een piepende snaar of poellie. Ook had ik trillend stuur bij remmen en mijn portier sensor RA was stuk....
Ik Reed al een paar dagen rond met een defecte koplamp,
Na deze te vervangen te hebben werkt deze nog niet. Nog andere lamp genomen, nog steeds niets.. Stroom gemeten op de kabel. 0v terwijl de andere lamp brand. Heb ook een losse...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum