Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik Reed al een paar dagen rond met een defecte koplamp,
Na deze te vervangen te hebben werkt deze nog niet. Nog andere lamp genomen, nog steeds niets.. Stroom gemeten op de kabel. 0v terwijl de andere lamp brand. Heb ook een losse...
Zoals de titel het zegt : het achteruitrijlicht van onze Clio 1.4 bj 2000 doet het niet.
Daarstraks bij de controle van alle lichten constateer ik dat dit licht het niet doet als ik 'm in z'n achteruit zet...……….ware het niet dat ik net morgen (...
Hoi sinds kort eigenaar van een Renault Megane cabrio uit 1997
Nu heb ik het volgende probleem de ramen rechtsvoor én rechtsachter doen het niet ook geen spanning op stekker van bedieningspaneel voor is er voor ieder raam een aparte zekering of is...
Sinds kort heb ik een probleem met mijn richtingaanwijzer (links achter). Wanneer ik deze inschakel, knipperen de voor, zij en op het dashboard het pijltje 2x zo snel, en achter knippert niet. Het eerste wat ik dacht, lampje...
Heb mijn accu losgehad en nu wil de radio een code. Die heb ik niet bij deze zestiendehandse auto, boekje is ooit tot wc papier gemalen vrees ik. Volgens het forum kan ik de code opvragen als ik een foto plaats van de sticker op de radio. Dus...
Hallo,
Inmiddels trotse bezitters van een heuse cabrio!
Alleen: de bediening van de achterraampjes werkt niet. Raampjes gaan niet omhoog/omlaag. Als je goed luistert, dan hoor je een licht klikje bij het raam. Dat geeft volgens mij aan dat er wel...
hallo mijn ramen van de scenic 2006 gaan maar 2 cm open en dan moet ik het weer over nieuw doen en enz voor dat hij helemaal beneden is. Heb al een keer wd 40 tussen de raam en deur gespoten toen deed hij het weer maar nu weer hetzelfde. Weet iemand...
Ik zit me een probleem waar ik niet meer aan uit kom ik heb 2 maanden geleden door de garage het raam laten maken omdat hij niet meer naar boven ging
Nu gaat hij wel in 1 keer naar beneden zonder problemen maar omhoog gaat hij in stukjes de ramen...
Hallo,
Door dealer een trekhaak onder mijn Kangoo laten plaatsen. Nu een fietsendrager gekocht, blijkt dat bv. de knipperlichten
snel gaan knipperen, waarschijnlijk omdat er led’s op de fietsendrager zitten! Hoe los ik dat op?
Binnenkort krijg ik een nieuw Clio 5 Initiale Paris.
Deze is voorzien van een ingebouwde Qi lader.
Ik wil die al of niet permanent uitschakelen. Heeft deze een eigen zekering zodat ik die kan trekken?
Als alternatief overweeg ik een schakelaar bij...
Met dank aan onze vrienden in China (AliExpress.com) heb ik een zeer voordelige bluetooth-update kunnen inbouwen.
Het setje komt inclusief (prima werkende) microfoon, om telefoongesprekken te kunnen voeren.
Ben door de wasstraat geweest. De aanjager blaast nog gewoon alleen niet het interieur in. Het lijkt wel of de kleppen niet schakelen. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb een renault clio 4, nu is naar alle waarschijnlijkheid het motortje van mijn brandstof klep stuk.
Heeft iemand hier een beschrijving van om te vervangen?
Of word het toch de dealer.
Begin vorige maand achteraan aangereden en daarbij eea beschadigd. Zo ook dit onderdeel dat los lag te bengelen aan 1 van de 2 draadjes waaraan die zou aangesloten zijn.
hallo ik ben net nieuw hier dus ik weet niet of ik deze vraag hier kan plaatsen.Mijn Scénic II 1.6 16V blijft de benzinemeter boven staan maar als ik ga tanken kan er maar ongeveer 6 liter in .Weet iemand hier iets over en wat ik als leek kan doen...
Heb vandaan nieuwe achterlichten gemonteerd. Heb wat zaken doorgemeten en aangesloten. Alles werkt derhalve mijn dagrij verlichting en mijn kenteken verlichting. Wie kan mij vertellen waarom deze maar niet willen branden?
De drukknop waarmee je de auto afsluit aan de buitenzijde van de linker portierklink werk plotseling niet meer maar openen werk nog wel goed als je de deurklink beetpakt ook van de rechterportier en achterklep...
De achterklep van onze Renault Espace 2,2 DCI (begin 2002) heeft regelmatig kuren en wil dan weer wel, en dan weer niet open.
Er zijn geen duidelijke redenen waarom nu wel en dan weer niet, het is gewoon wat het is.
De vergrendelingen thv...
Van mijn Renault Espace JK (2.0 Dci) uit 2011 zijn de zonwering lamellen van het panoramadak afgebroken van de schuifgeleiders met als gevolg dat de lamellen volledig achter in het plafond zijn geduwd en niet meer terug in positie...
Ik heb een 2016 captur, nou was er pas bij mij ingebroken. En ook het ruitje ingetikt. Omdat ik de schade niet bij de verzekering wilde verhalen heb ik er zelf nieuwe glas in gezet.
Maar na deze ingreep kan ik mijn raam bijna niet dicht krijgen,...
20200313_150900.jpg Ik heb na een schade een foutcode Fd255 linksvoor Inertia wheel foutcode
Nu zit er een rare module linksvoor onder het caravan maar kan deze nergens terug vinden of deze defect kan zijn.
Gordelspanners waren afgegaan en zijn...
Er zit apart een texalarm ingebouwd.
Laatst deed de afstandsbediening het niet meer. Door grondig schoonmaken kreeg ik het alarm - en dus de ontgrendeling - weer aan de praat
Eergisteren zonder enige aanleiding was er geen...
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een Renault Kadjar uit 2018, de basisversie. Ik rij 'm met veel pleziet en steeds weer heb ik het idee, dat er toch veel auto in zit voor de prijs. Ik heb een vervelende storing en dat is dat het...
hallo ik heb een Renault Clio 3 van 2005 1.6 16v automaat, Ik reed laatst op de snelweg en zette mijn cruisecontrole uit
direct daarna kreeg ik de foutmelding Controleer elecktrice Systeem wat kan daar de oorzaak van zijn Is dat zelf te verhelpen....
Ik ben al vanaf het begin ontevreden over dit systeem en wil deze graag vervangen voor een ander systeem die Apple Carplay ondersteunt.
Helaas is het namelijk voor zover ik weet niet...
Betreft een laguna II ph2
Accu was leeg en accu vervangen sinds dien klopt de toerenteller niet meer(zie foto) bij stationair komt hij iets boven 0 uit alle andere wijzers werken perfect
Diagnose gaat de wijzer wel maar komt ook nog onder 0 uit
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum