Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste forumleden,
Voor mijn Twingo 2 Collection b.j. 2011 ben ik opzoek naar:
Een schema of tekening van de aansluitpunten c.q. doorvoerpunten van de gele stekker naar de portier.
Mijn bedoeling is om knipperlichten in de buitenspiegel te bouwen,...
Beste forumleden.
Zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is ronald ben sinds 3 weken trotse eigenaar van een renault grand scenic 2.0 16v.
Heerlijke auto rijd lekker goede instap en het is ook mijn eerste renault ..heb hiervoor een volvo v50 2.0...
In het klokkengedeelte van het dashboard knippert af en toe een lampje van de achtergrond verlichting .Hoe kan ik dit loshalen ? Kan hier geen info over vinden . Wie kan mij deze info geven?
Ik heb een heel vreemd probleem met de 2 gloeilampjes in het kachelbedienpaneel. Eens in de paar maanden zorgen ze voor kortsluiting waardoor de zekering (7,5A) stuk gaat, zonder dat de lampjes zelf stuk zijn. Stadslicht rechts zit op dezelfde...
De MediaNav in mijn Renault Clio blijft al maanden op het Renault logo staan. Het logo is ongeveer 2 minuten te zien. Dan gaat het scherm even op zwart en daarna is het logo weer te zien. Verder werkt er niks meer op de Medianav.
Ik heb de accu al...
De motor van de cabrio uit 1996 loopt onregelmatig en op veel te lage toerental (600). Ik doe de kap open zie ik een stekkertje loshangen. Hopelijk kunnen jullie op de foto zien wat ik bedoel. Lijkt wel of die aanname stappen motor...
Beste mensen ik ben vrij lomp geweest ben ook een leek qua techiek. Nadat ik vandaag de ruiten ijsvrij heb gemaakt en na de rit de ruitenwisser pook niet op 0 gezet. Moter gestart vastzittende ruitenwisser. Maar bewoog minimaal. Wissers losgemaakt...
Mijn vriendin is sinds een paar dagen in bezit van een nieuwe Twingo. Ik wilde voor haar wat radiozenders via DAB instellen. De lijst ververst prima, alleen houdt deze ongeveer op de helft op. Er staat dan wel --MEM--, maar ik heb geen idee...
--- Renault Laguna 2001-- ruitenwissers voor defect. Volgens plaatselijk autobedrijf is de motor niet defect en zijn de zekeringen in orde. Wat kan het nog meer zijn.
Groet,
Van een renault twingo3 (2016) zijn spontaan de dimlichten uitgegaan (grootlicht werkt gewoon), zekeringen, lampen zijn goed, op de lampconnector komt ook geen spanning te staan voor de dimlichten.
Iemand een notie/idee wat hier het probleem kan...
Onlangs toch maar eens besloten om een origineel Rencom diagnose/uitlees systeem aan te schaffen.Het lijkt mij wel makkelijk om niet voor iedere storing naar de dealer te hoeven met onze Espace en Scenic.
Ben al redelijk bekend met...
Ik heb een renault megane bj 1998. Vorige week stond ik met lege accu, accu weer opgeladen en gestart en mee rondgereden, maar dag erna weer leeg. Vervolgens heb ik hem weer opgeladen en dag erna weer leeg. Toen ben ik de accu gaan...
Ik ga een nieuwe dashcam installeren en wil deze hardwire-en.
De aansluitingen moeten gemaakt worden in de zekeringkast en ik zal daarvoor 2 zgn. piggy-back's of add-a-fuse connectors gebruiken.
1 voor een constante stroom voorziening (voor de...
Ik ben nieuw en heb neit erg veel ervaring met auto's.
Sinds een tijdje heb ik af en toe water in de auto, ik heb wat zitten Googelen en gekeken op Youtube, het is waarschijnlijk de afwatering aan de voorruit die verstopt zit. Dat ga...
Ik heb een twingo uit 2012 type 2 phase 2
En ik kom er achter dat mijn stadslichten het niet doen.
Pitjes zitten er wel beide in en zijn goed, en ook zekeringen lijken heel.
Nu heb ik Twingo uit Duitsland, dus ook Duits boekje erbij....
Hallo heb een vraagje ik heb een Clio 3 1.6 automaat
Als ik hem in zijn achteruit zet. Dan hoor je een klein signaal. En de verklikkers doen het gewoon. Maar als ik hem nu in zijn achteruit zet hoor je ook dat kleine signaaltje maar nu gevolgd door...
Ik heb sinds gisteren een Renault Clio Estate Energy TCe 90 Zen.
Hierbij is een key card geleverd waarop o.a. een knopje met een lampje.
Voor zover ik begrijp zou dit zijn om de interieurverlichting op afstand tijdelijk aan te zetten.
Bij mij...
Weet iemand hoe ik aan een instructieboekje voor mijn radio kom, de radio die er bij mij in zit is de PL-3067L-A, zie de foto’s D925A988-B041-4729-BB49-3A843B398A62.jpeg
Het schijnt een weinig voorkomende radio te zijn.
Het is...
Op het dashboard zie ik een afbeelding en heb geen idee wat het is.
De pijl draait mee en veranderd van richting. In de handleiding staat er niks over beschreven. Op de Renault website kan ik ook niks vinden maar de afbeelding...
hallo ik heb een kangoo van 2003 oud model met 1.9 dti motor sinds enkele dagen slaat de motor niet meer af als ik het contact uit zet.
het contactslot is goed deze is ook al vervangen als ik hem start en binnen 1 sec uitzet doet hij dit wel maar...
3 weken geleden is het R-link 2 systeem in mijn talisman bijgewerkt van versie 2.xxx naar versie 7.xxx. Na deze update lukt het mij niet meer om Whats-app gesprekken op te nemen via het scherm of met het opneem/afbel knopje op het...
Ik ben in het bezit van een Renault Laguna II 2.0 16V 2007.
Nu weigert de ventilator (aanjager) af en toe dienst. Hij doet het dan in het geheel niet. Het display van de climate controle laat wel zien dat i de ventilator op een...
Even een snel vraagje. Het motormanagement van onze Renault Laguna 2.0 Grand Tour (KG0K) heeft het opgegeven.
Het apparaat is eruit gehaald, maar nu hoor ik dat wanneer ik deze wil vervangen ik het beste van de sloop een complete...
Sinds kort heb ik een melding elektronische storing op het dashboard van mijn megane II station uit 2006, maar met een elm327 kan ik niet uitlezen wat de storing is.
Kan iemand mij helpen met het uitlezen van de computer of het...
Hallo allemaal,
Ik heb een Scenic II uit 2004. In de wagen zat geen originele radio. Iets dat ik wel wilde, dus via Marktplaats een Renaultradio gekocht. Oude eruit, 'nieuwe' erin, maar nu doet deze het niet. De display rechts op het dashboard...
Hi, ik ben een race enthousiast, zoals meerderen; ik heb een klein dashboard gekocht zoals men dat gebruikt in race auto's. Nou is mijn Kangoo een hoop, maar geen race auto! Toch zou ik dit graag willen gebruiken, dus ben ik op zoek naar een...
Sinds kort ben ik eigenaar van een Renault Clio Estate IV diesel uit 2015 en sinds kort heb ik problemen met de ruitenwisser op de verschillende intervalstanden.
Hier een link naar een GIF van de huidige werking van de ruitenwissers....
Linksachter werkt de centrale deurvergrendeling niet meer. Als ik alleen t motortje aansluit gaat ie nog wel in en uit. Met de stangen en slot erop aangesloten niet meer. Kan t motortje te zwak zijn geworden?
Goedendag,
Ik heb een megane 3 estate van 2010 met ,voor mij, aparte problemen.
Sinds vorig jaar hebik deze megane die opzich goed voldoet aleen begon na twee maanden soms het storingslampje te branden van de airbag.
Die bleef eerst even branden en...
Tijdens onze vakantie in Italië kwam onze auto op 2 augustus in storing. 2000 toeren stationair, geen reactie van gaspedaal, display gaf een elektronische storing.
Na veel ellende, lullen als brugman en vele weken verder is de auto...
Hallo allemaal,
Mijn Renault trafic start zeer slecht. Garage heeft al een nieuwe batterij geplaatst. Probleem zelfde dan zwaardere batterij probleem zelfde. Het probleem is eigenlijk smorgens start hij heel slecht. Maar hij start altijd. Leg ik de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum