Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo forum leden . heb een serieus probleem met mijn kachel ventilator van mijn scenic 1.6 automaat uit 2002 . heb vorig jaar de kachelventilator vervangen door een nieuwe . en werkte weer perfect . tot een paar dagen geleden . hij blijft op de...
ik heb een renault megane 3 coupe met bose installatie .
ik heb een probleem met mijn bose installatie : bij deze installatie zit er origineel een subwoofer onder de bijrijdersstoel .
deze subwoofer slaat altijd vanzelf af en terug aan ....
Sinds een paar jaar heb ik een Clio III 1.5 dci 70 uit 2006.
Daar is op een geven moment verkeerd in getankt. Beetje alles wat kapot kon gaan is kapot gegaan.
Motor gezocht kwam ik uit op een 1.5 Dci motor 85 uit 2005. Erin laten zetten en...
Ik heb een renault megane grand tour extreme 1.5 diesel 2007.
Ik heb deze auto nu een jaar of 4 en heb al serieuze problemen ermee gehad ( allerhande sensors kapot , turbo kapot en noem maar op ) .
Sinds verleden week bolt mijn...
Ik heb een renault megane uit 2005 maar kan de bdp sensor niet vinden. Zit hij aan de kant van de accu? Bij me luchtslang zie ik eronder wel een sensor/kabel zitten
Beste allen,
Sinds kort zit ik met volgend probleem : als ik mijn richtingaanwijzers wil gebruiken knipperen deze vooraan dubbel.zo snel, achteraan knipperen er verschillende lichten tegelijkertijd. Ik heb hierover al zitten opzoeken en heb gevonden...
mijn auto Renault Kangoo met automaat van dit jaar start niet meer, dashboard blijf ook zwart.
Denk niet dat het de accu is, want alles werkt nog behalve het dashboard en het starten.
Lichten, autoradio, centrale vergrendeling,.. werken...
De schakelaar van mijn kachel in de auto heeft sinds de zomer kuren. Hij blaast enkel nog maar op stand 1, wat toen geen probleem was, maar met het vochtige weer en de winter op komst is dit een uitdaging. Inmiddels heb ik er een nieuw motortje in...
Ik rijd een Renault Megane Scenic uit 2002. De centrale deurvergrendeling van de achterklep blokkeert en opent niet meer :cry:
Ik dacht dat de achterklep ontgrendelt kon worden aan de binnenkant. Maar alles zit goed verstopt. Volgens de garage zeer...
Sinds kort gaat de passagiersdeur (RV) van onze Scenic Phase 1 niet meer open vanaf de buitenzijde met de centrale deurvergrendeling. Wel is deze te openen via de deurhendel aan de binnenzijde van de auto. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?...
Ik heb een Scenic van bouwjaar 2008 met een cabase radio cd speler en met navigatie die op de midden armsteun word bediend.
Nu werkt het niet goed meer .
de tekst staat op zijn kop op het beeldscherm Ik krijg de tekst : system is not yet configured...
Hallo . vanmorgen op weg naar mijn werk . bij het stoplicht ging de motor ineens onregelmatig lopen . heb uit een ver verleden een monteurs achtergrond . wist dus ook direct dat hij op 3 cilinders liep .was bekend met het verhaal dat de bobine bij...
Wie kan mij helpen. De ruit in de achterklep van mijn Scenic kan in principe open. Kort geleden werkte de drukschakelaar ik de achterklep (net boven de kentekenplaat) niet meer. Mijn vraag: wie weet of er een zekering in het circuit zit en zo jaar...
Intussen is mijn airco pomp wel drie keer vervangen omdat het bedrijf dat een jaar of 5 geleden de oorspronkelijke airco pomp heeft vervangen deze heeft vervangen door een Velsatis airco pomp en ook in de software van mij auto iets heeft aangpast....
Bij het intrappen van mijn rempedaal gaat (bij uitgeschakelde verlichting) mijn dashboardverlichting branden.Ik sta voor een raadsel daar dit spontaan gebeurde.
Wellicht weten jullie mij enig inzicht te geven wat dit zou kunnen zijn.
Bedankt...
Hallo wij hebben een renault megane scenic uit 2001 sinds van de week start die niet meer hele dag gewoon gereden sávonds weer weg
willen doet niets meer je hoort ook geen klik.Op internet zoeken misschien startonderbreking batterij van sleutel...
Hallo iedereen,
Wij hebben bij ons huis heel veel last van Steenmarters en ze hebben al onder de auto gezeten.
Wil voor de zekerheid een steenmarterverjager aansluiten wat volgens mede buurtgenoten goed werkt.
Nu is mijn vraag ik wil hem aansluiten...
Ik heb een renault modus van januari 2005 en ik heb daar een pioneer radio ingezet.
nou wil ik mijn stuurwielbediening weer laten werken en ik weet dat je er een interface voor moet kopen met radiolead alleen kom ik er niet uit welke...
Hallo, mijn naam is Erik en ik heb het volgende probleem.
Ik ben eigenaar van een Renault Mégane gt phase 2 van 2008.
Afgelopen weekend een zekering vervangen onder de motorkap, hierbij de bouten waarmee de accubak losgeboord omdat ze vastgeroest...
Hallo, ik hoop via deze weg een oplossing te vinden want via een herkende garagist lukt het niet
Ik rij met een Renault megane III COUPE bose edition
5-6 maanden geleden kwam het probleem voor dat mijn rechterkant pinkers niet werkten, na de storing...
Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn elektra .Als ik gas geef in de bocht of bij optrekken bij een stoplicht valt de dashboard verlichting uit en komt wel weer terug maar een aantal meters doen het dan niet meer . Benzine meter brand dan...
Na een aantal jaren de uitstap te hebben gemaakt naar Ford ben ik weer terug bij Renault. Binnenkort ontvang ik mijn Grand Scenic uit 2010, welke helaas zonder parkeersensoren en xenon is uitgerust.
ik heb een lastig probleem : de renault card activeerd het dashbord niet meer mijn renault megane 45 pj sp 2003 sedan 2.0 16v rijdt wel gewoon de radio gaat dus niet aan ik kan m wel aanzetten maar gaat uiteraard wel uit na 20 minuten rijden
de...
Hallo ik weet niet hoe ik zal beginnen gisteren deed het alles vanmorgen toen ik auto startde zag ik alleen olie melding en stop melding en benzine peil of temperatuur gaat niet bewegen ook km toer niks komt bewegen als ik richtong geeft brandt ie...
Na grote spullen te hebben vervoerd in de estate werkt plotseling de stuurbediening van de radio niet meer.
Met moeite ging de achterklep nog dicht.
Bij het weg rijden merkte ik het probleem direct op.
Op de heenweg werkte het nog.
In mijn Trafic 2005 zitten kleine speakertjes bij de voorruit, boven dasboard.
In de deuren waren vanuit fabriek draden gelegd.
Wat blijkt: deze zijn verbonden. Links boven en linkerdeur. Rechts idem.
De grote speakers in de deuren kunnen veel meer...
Tips van kenners gevraagd!
Mijn Grand Scenic uit 2006 staat met een geoxideerde stekker bij een universeel autobedrijf. De stekker is niet meer bruikbaar en moet worden vervangen. Helaas is deze niet als los onderdeel te bestellen, begreep ik :(
Er...
Het betreft een laguna 2 phase 2 uit 2007 1.6 16v.
Van deze wagen is het electronisch stuurslot kapot.
Nieuwe is ontzettend duur, ben van plan een gebruikte erin te zetten.
Ik weet dat de gebruikte genuld moet worden. en dat het onderdeelnummer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum