Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Afgelopen week hield van het een op het andere moment de USB aansluiting van mijn Scenic III ph1 Bose Edition ermee op. de aansluiting is de versie met USB en jack plug onder in het bakje. Een andere USB stick werkt ook...
Het raammechanisme aan de bestuurderszijde werkte niet meer ik heb deze vervangen en het raam werkte weer, alles terug geplaatst inclusief de bekleding. Nu wil ik de auto starten maar dat wil dus niet hij probeert het wel maar het lukt niet krijg...
Vandaag heb ik een speaker en versterker kabels getrokken door de auto.(dikke +, remote draad)
Alles aangesloten en ineens bij het startten van de auto storing stuurbekrachtiging en ruitenwissers blijven aanstaan.
Alle zekeringen...
Mijn vader heeft een renault scenic uit 2007 gekocht.
Maar sinds kort doen de ramen aan de bestuurders kant en bijrijders kant het niet. De ramen achter werken wel, en kunnen worden bedient door de bestuurder.
Ik heb de zekeringen...
Ik heb een renault megane coupe 1.4 Tce bj 12-2009.
Ben erg blij met de auto, knap ding en erg luxe. (Voor mijn doen dan :p)
Helaas is er 1 min puntje, wanneer ik muziek aan het luisteren ben via de radio (standaard radio, niks aan...
Binnen enkele jaren gaat de FM frequentie weg en wordt alles DAB.. nu is mijn vraag. Als ik een nieuwe radio wil plaatsen. Moet ik dan ergens op letten ? Zoals de boordcomputer etc..
P.s.
Het gaat over een clio grandtour 20th estate.
FF de vraagjes in de juiste rubriek stellen :
Betreft onze Clio bj2000 , 1.4 benzine , handgeschakeld...
De ene keer werkt de kilometerteller , de andere keer weer niet ....dan weer wel , dan weer niet .
bvb : auto gestart en hij doet het , we...
Ik ben sinds kort in het bezit van een Renault Megane privilege luxe uit 2004. Nou wil ik een aux kabel aansluiten voor mijn telefoon.
Als ik op het expert menu druk kan ik aux selecteren. Maar waar kan ik deze kabel aansluiten?
Hoor...
Hallo,
Ik heb plots klaps een probleem! :cry2:
De Toerenteller doet het af en toe maar! Hij zwaait soms even en de schakelindicatie voor in welke stand de automatische schakel pook staat werkt helemaal niet meer!
Het probleem is plotseling...
Nieuw vraagje.......het 3e stoplicht werkt niet meer van onze Clio bj2000 , 1.4 benzine , handgeschakeld......
Ik vraag mij af of het dan wel werkte bij de autokeuring...tenzij je niet verplicht bent om dat 3e licht te laten branden....( België)
Ook...
Ik wil een aanpassing maken in mijn T1000D Trafic camper uit 1983, type T423.
Op dit moment wordt mijn accessoire accu geladen via een diode.
Dat geeft een spanningsval, waardoor die nooit echt vol raakt tijdens het rijden.
Om dat op te...
Weet iemand of er een verloopstekker bestaat tussen Scenic 2004/ Kangoo 2015 radioaansluiting? Interieur en stuirbediening zijn gelijk maar de stekkers zijn anders
Omdat ik het harde geklik van de richtingaanwijzer van mijn Scenic helemaal zat ben, ben ik op zoek gegaan naar informatie over het vervangen van het richtingaanwijzer...
Ik heb een vraagje ik heb sinds kort een Renault megane cabrio 1.6 16v ph 1 uit 2000, ik heb hem gekocht toen het dak open was . Aangezien het regende het dal afgesloten , nu wilde ik hem een aantal dagen daarna weer open doen, maar...
Ik heb parkeersensoren aan de voorzijde, echte doen deze niets.
In het menu van de auto ( ontdekt in het instructieboekje ) heb ik de optie aangevinkt, er gebeurde niets.
Later weer in het menu gekeken en de optie stond niet...
Na een tijdje weg te zijn geweest bij Renault, mijzelf een Megane III GT line estate cadeau gedaan.
Een prachtige auto in de mooie blauwe kleur, sinds 2 weken in bezit met nieuwe apk!
Bij het checken van de verlichting bleek een lampje van de...
Mijn boardcomputer van mijn scenic 2005 is op hol geslagen, veel getik van een relay en alarmpiepjes en het display gaat op zwart, ik zie dus geen snelheid e.d. Is dit voor iemand herkenbaar??
Mvg frank
Ik heb een vraag over een renault scenic parisienne.
Er zit een tulp ingang in de auto.....kan ik daar iets op aansluiten zodat ik muziek via usb stick oid kan beluisteren?
Of weet iemand een andere optie om mp3 te kunnen beluisteren??
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Renault Megane cabrio 1.6 16v uit 2000. Alleen nu doet sinds gisteren de knipperlichten aan de linkerkant het niet meer. Dit is het geval bij zowel de voor als achterzijde, en wanneer ik de...
Ik heb nu een Renault Scenic uit 2004 waar ik mijn radio uit mijn vorige Scenic uit 2003 heb ingebouwd.
Daar had ik, met een adapter, de stuurbediening weer werkend en Renault in het display. (Kenwood radio)
Ik heb een Renault clio uit 2006. Hierbij werkt de verlichting niet zoals het hoort. Mijn vraag ik wat er aan de hand kan zijn. Het gaat om het volgende :
- als ik licht aan wil doen werkt deze niet. Automatisch werkt het wel. Dus alleen handmatig...
Bij mijn Renault clio van 2006 werkt de verlichting niet naar behoren. Als ik hem op normaal licht wil doen gaat het licht niet aan. Automatisch gaat hij wel gewoon aan. Ook als ik de hendel naar me toe haal blijft het groot licht niet aan. Als ik...
Hoi,
ik wil op mijn 2001 Kangoo camper een zonnepaneel aanbrengen om dagen te kunnen kamperen zonder stroom te gebruiken van de startaccu; daartoe moet ik weten wat de diverse apparaten aan stroom gebruiken, oa een apneu apparaat 's nachts. Maar ook...
Het display tussen de twee dashboard klokken van onze Megane II 2009 knippert aan en dan weer uit enz. Weet iemand wat het probleem hiervan is?
display brandt normaal helder en is goed leesbaar, maar valt dus af en toe weg... losse verbinding. En is...
Ik ben in het bezit van een Renault Trafic van 2009.
Nu heb ik een andere radio gekocht en heb eigenlijk de kleurencode van de draden van Renault nodig om deze degelijk aan te sluiten (hou niet van 100 tussenstukken).
Kan me iemand hier aan...
:?: Hallo mijn scenic bose 2013 ook paar weken terug probleem handfree open wil niet tot nu toe alles deed wel
Met kaart open dicht starten stoppen weg lopen op slot ook doet het wel alles doet het gewoon wel allen handfee open werk niet meer...
Megane 1 1.6 16v Goedenavond, mijn naam is René en ben nieuw hier en rijd een tijdloze klassieker nl de megane 1 1.6 16v uit 2000.
Mijn probleem is alleen dat ze in een coma gezakt is het volgende is voorgevallen na het drukken op de knop van de cpv...
Zal mijzelf even voorstellen, ik ben Sjors uit omgeving Nijmegen en ben 20 jaar oud, en zit met het volgende probleem.: Ik had een Renault Clio type2 phase1 uit 1998 1.4 8v E7J, en deze was afgekeurd op teveel punten dat het nog de...
Sinds afgelopen zaterdag heb ik een vreemde storing in mijn Megane 2 grandtour 2007. Bij het activeren van de ruitensproeier achter komt er eerst niets uit en vervolgens begint de auto de voorruiten te sproeien. De ruitenwisser achter...
Hallo,
Afgelopen maand hebben wij een megane 2 1.5 dci uit 2007 gekocht.
Hiervan zijn ad voorzijde bijde raammechanieken vervangen. Helaas gaan deze 2 ramen in stapjes open door de schakelaar te bedienen. De achterramen gaan wel in een keer open of...
Ik ben opzoek naar de zekering die bij het verlaten cq opslot doe van het voertuig vertraagd of direkt de spanning onderbreekt dit ivm dashcam deze blijft nu 24/7 aanstaan en vind ik niet echt nodig. Heb hem nu via de zekering van de ramen lopen....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum