Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Intussen is mijn airco pomp wel drie keer vervangen omdat het bedrijf dat een jaar of 5 geleden de oorspronkelijke airco pomp heeft vervangen deze heeft vervangen door een Velsatis airco pomp en ook in de software van mij auto iets heeft aangpast....
Bij het intrappen van mijn rempedaal gaat (bij uitgeschakelde verlichting) mijn dashboardverlichting branden.Ik sta voor een raadsel daar dit spontaan gebeurde.
Wellicht weten jullie mij enig inzicht te geven wat dit zou kunnen zijn.
Bedankt...
Hallo wij hebben een renault megane scenic uit 2001 sinds van de week start die niet meer hele dag gewoon gereden sávonds weer weg
willen doet niets meer je hoort ook geen klik.Op internet zoeken misschien startonderbreking batterij van sleutel...
Hallo iedereen,
Wij hebben bij ons huis heel veel last van Steenmarters en ze hebben al onder de auto gezeten.
Wil voor de zekerheid een steenmarterverjager aansluiten wat volgens mede buurtgenoten goed werkt.
Nu is mijn vraag ik wil hem aansluiten...
Ik heb een renault modus van januari 2005 en ik heb daar een pioneer radio ingezet.
nou wil ik mijn stuurwielbediening weer laten werken en ik weet dat je er een interface voor moet kopen met radiolead alleen kom ik er niet uit welke...
Hallo, mijn naam is Erik en ik heb het volgende probleem.
Ik ben eigenaar van een Renault Mégane gt phase 2 van 2008.
Afgelopen weekend een zekering vervangen onder de motorkap, hierbij de bouten waarmee de accubak losgeboord omdat ze vastgeroest...
Hallo, ik hoop via deze weg een oplossing te vinden want via een herkende garagist lukt het niet
Ik rij met een Renault megane III COUPE bose edition
5-6 maanden geleden kwam het probleem voor dat mijn rechterkant pinkers niet werkten, na de storing...
Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn elektra .Als ik gas geef in de bocht of bij optrekken bij een stoplicht valt de dashboard verlichting uit en komt wel weer terug maar een aantal meters doen het dan niet meer . Benzine meter brand dan...
Na een aantal jaren de uitstap te hebben gemaakt naar Ford ben ik weer terug bij Renault. Binnenkort ontvang ik mijn Grand Scenic uit 2010, welke helaas zonder parkeersensoren en xenon is uitgerust.
ik heb een lastig probleem : de renault card activeerd het dashbord niet meer mijn renault megane 45 pj sp 2003 sedan 2.0 16v rijdt wel gewoon de radio gaat dus niet aan ik kan m wel aanzetten maar gaat uiteraard wel uit na 20 minuten rijden
de...
Hallo ik weet niet hoe ik zal beginnen gisteren deed het alles vanmorgen toen ik auto startde zag ik alleen olie melding en stop melding en benzine peil of temperatuur gaat niet bewegen ook km toer niks komt bewegen als ik richtong geeft brandt ie...
Na grote spullen te hebben vervoerd in de estate werkt plotseling de stuurbediening van de radio niet meer.
Met moeite ging de achterklep nog dicht.
Bij het weg rijden merkte ik het probleem direct op.
Op de heenweg werkte het nog.
In mijn Trafic 2005 zitten kleine speakertjes bij de voorruit, boven dasboard.
In de deuren waren vanuit fabriek draden gelegd.
Wat blijkt: deze zijn verbonden. Links boven en linkerdeur. Rechts idem.
De grote speakers in de deuren kunnen veel meer...
Tips van kenners gevraagd!
Mijn Grand Scenic uit 2006 staat met een geoxideerde stekker bij een universeel autobedrijf. De stekker is niet meer bruikbaar en moet worden vervangen. Helaas is deze niet als los onderdeel te bestellen, begreep ik :(
Er...
Het betreft een laguna 2 phase 2 uit 2007 1.6 16v.
Van deze wagen is het electronisch stuurslot kapot.
Nieuwe is ontzettend duur, ben van plan een gebruikte erin te zetten.
Ik weet dat de gebruikte genuld moet worden. en dat het onderdeelnummer...
Mag ik vragen waar dat het knipperlicht relais van Laguna uit 2000 zit het is een 2l en heeft ie drie pootjes of 4 want nou zei zo.n locale garage Dat het er 3 moesten zijn maar ik zie elke keer plaatjes met 4 wie kan mij even een duidelijk antwoord...
na het overlijden van de motormanagement computer ecu heb ik op de sloop een setje gehaald(computer en sleutel)
de auto rijd weer alleen gaan de ramen niet meer open
het kastje onder het dashboard (SAGEM BMT) is van een clio zonder...
Ben geen technicus , dus alvast mijn excuses als ik iets niet goed over breng !
Maar ik heb een Renault megane 2012 Tce 115 (119) e5
Sinds een week loopt mijn temperatuur meter snel op af en toe niet percee na veel kilometers rijden maar...
Morgen ga ik mijn Clio occasion ophalen.
Deze heeft geen lichtsensor.
Mijn huidige auto ook niet, maar daar gaan de lichten uit als ik het contact uit zet en weer aan na het starten als ik de schakelaar aan laat.
In de Clio werkt dat niet merkte ik...
De ruitensproeier van mijn Megane uit 2000 werkt helaas niet meer, nu zou het voor de hand liggen dat het motortje defect is maar helaas denk ik dat het in de schakelaar bij het stuur zit.
Normaal als je de ruitenwisser hendel...
Een goede dag ik heb een renault scenic bj 2005 nu doet deze helemaal niet meer als ik de kaart in de houder doe en op start klik
Hoor wel een klik en dan komt er soms elektrische defect te staan
Wat zou er aan de hand kunnen zijn
Sinds gisteravond werkt ineens de climate control niet meer normaal.
Functie off werkt niet.
Normaal kan je het systeem uitzetten maar dat gaat dus niet meer. Blower blijft draaien. Niet voluit maar middenstand. Normaal...
Mijn ventilator werkt niet en na het verwijderen van het handschoenenkastje kwam ik een losliggende stekker tegen. Alleen weet ik niet en kan het ook niet vinden waar deze in moet. Heeft iemand een idee??? Alvast bedankt
Sinds vanochtend weigert mijn aanraakscherm. Gistermiddag rond 19.00 uur thuis gekomen, niets aan de hand, vanochtend de auto gestart maar er is geen leven in te krijgen. Iemand ervaring en eventueel een oplossing?
Hoi, ik heb een fijne Renault clio estate, Bouwjaar 2009, met een cd en radio, nu vroeg ik mij af of een simpel aux stekkertje volstaat om mp3's af te spelen via mijn mobiele telefoon.
Mijn Samsung Galaxy S6 is tussen mijn proefrit en de geleverde auto opgewaardeerd tot Marshmallow. Tijdens de proefrit werkte alles perfect, in de geleverde auto niet (de bluetooth verbinding viel elke 10 seconden weg).
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum