Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mag ik vragen waar dat het knipperlicht relais van Laguna uit 2000 zit het is een 2l en heeft ie drie pootjes of 4 want nou zei zo.n locale garage Dat het er 3 moesten zijn maar ik zie elke keer plaatjes met 4 wie kan mij even een duidelijk antwoord...
na het overlijden van de motormanagement computer ecu heb ik op de sloop een setje gehaald(computer en sleutel)
de auto rijd weer alleen gaan de ramen niet meer open
het kastje onder het dashboard (SAGEM BMT) is van een clio zonder...
Ben geen technicus , dus alvast mijn excuses als ik iets niet goed over breng !
Maar ik heb een Renault megane 2012 Tce 115 (119) e5
Sinds een week loopt mijn temperatuur meter snel op af en toe niet percee na veel kilometers rijden maar...
Morgen ga ik mijn Clio occasion ophalen.
Deze heeft geen lichtsensor.
Mijn huidige auto ook niet, maar daar gaan de lichten uit als ik het contact uit zet en weer aan na het starten als ik de schakelaar aan laat.
In de Clio werkt dat niet merkte ik...
De ruitensproeier van mijn Megane uit 2000 werkt helaas niet meer, nu zou het voor de hand liggen dat het motortje defect is maar helaas denk ik dat het in de schakelaar bij het stuur zit.
Normaal als je de ruitenwisser hendel...
Een goede dag ik heb een renault scenic bj 2005 nu doet deze helemaal niet meer als ik de kaart in de houder doe en op start klik
Hoor wel een klik en dan komt er soms elektrische defect te staan
Wat zou er aan de hand kunnen zijn
Sinds gisteravond werkt ineens de climate control niet meer normaal.
Functie off werkt niet.
Normaal kan je het systeem uitzetten maar dat gaat dus niet meer. Blower blijft draaien. Niet voluit maar middenstand. Normaal...
Mijn ventilator werkt niet en na het verwijderen van het handschoenenkastje kwam ik een losliggende stekker tegen. Alleen weet ik niet en kan het ook niet vinden waar deze in moet. Heeft iemand een idee??? Alvast bedankt
Sinds vanochtend weigert mijn aanraakscherm. Gistermiddag rond 19.00 uur thuis gekomen, niets aan de hand, vanochtend de auto gestart maar er is geen leven in te krijgen. Iemand ervaring en eventueel een oplossing?
Hoi, ik heb een fijne Renault clio estate, Bouwjaar 2009, met een cd en radio, nu vroeg ik mij af of een simpel aux stekkertje volstaat om mp3's af te spelen via mijn mobiele telefoon.
Mijn Samsung Galaxy S6 is tussen mijn proefrit en de geleverde auto opgewaardeerd tot Marshmallow. Tijdens de proefrit werkte alles perfect, in de geleverde auto niet (de bluetooth verbinding viel elke 10 seconden weg).
Sinds vorige week heb ik een raar probleem met mijn Renault Megane (2003).
De auto valt compleet uit bij het richting aangeven. Dit gebeurd niet elke keer, de ene keer wel de andere keer niet.
Hij geeft af en toe hierbij aan...
De toerenteller van mijn kangoo doet het niet. Soms doet hij het gewoon weer vele dagen en dan in ene weer niet. Waar zou dat kunnen zijn of waar zit de sensor. En is die makkelijk te vervangen.
De snelheidsmeter van mijn megane berline 1.6 16v expression (2001) is niet in orde, of althans de naald daarvan. Bij stilstand staat-ie diep onder het nulpunt, als ik 50 rijd geeft hij 35-40 aan, en als ik 130 rijd hangt hij net...
Heb op mijn Clio IV van apr 2014 door extern bedrijf (LnR Carservice / James Band) heel netjes en goed werkend achtersensoren en Bosal trekhaak laten monteren. Werkt prima, totdat ik mijn fietsendrager erop plaatste voor een trip naar...
Hallo iedereen,
mijn dynamo heeft het begeven , de lagers zijn zo slecht dat ik hem met moeite rond krijg.
Nu is mijn autootje 13 jaar oud en wil ik graag een goedkopere dynamo terug plaatsen dan de dure originele valeo.
Ik heb sinds kort een Renault Clio III (2005), prachtig ding, mijn eerste auto. Ik ben er heel blij mee behalve dan dat vandaag de ventilator voor het interieur (kachelfan?) het sinds vandaag in geen enkele stand meer doet.
Beste forumleden,
Ik heb een mégane grand tour uit 2006, het betreft een 1.5 DCI motor 103pk
Sinds eergister ruik ik een diesellucht wanneer de motor draait. Ik heb onder de motorkap gekeken en ook gevonden waar het vandaan komt.
Er zit een...
Hallo,
Heeft iemand ervaring met het koppelen van telefoons met R-Plug? Ik heb een LG K4, deze koppelt wel maar de carkit werkt niet goed. Het volume moet nu op voluit staan maar het blijft heel zacht.
Ik heb al het een en ander proberen op te zoeken en uit te spitten op dit forum maar echter nog weinig succes gehad. Ik heb de volgende vraag/probleem. Ik heb pas een Renault Megane 2 (2e hands) gekocht en deze was nog in prima staat....
Ik ben momenteel heel hard aan het kijken naar een renault megane II 2.0 16v
Graag zou ik willen weten hoe het zit met een andere radio inbouwen ondanks dat er navigatie in de auto ingebouwd zit?
Wat zie ik nog op het scherm op het...
ik ben nieuw hier op het forum met een brandende vraag. Mijn vriendin heeft een renault clio. Helaas is ze haar slutel verloren. bij de dealer om de hoek 250 euro.... in nog geen 250 jaar!!:) ik heb een bedrijf gevonden die de...
Hallo!
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Het slot van de achterklep (automatisch) was defect. Palletje was afgebroken. Inmiddels een nieuw slotje vd sloop gehaald. Nu is het zo dat hij het precies andersom doet zeg maar. Hij gaat niet gelijk op...
Ik heb een Laguna II uit 2006, met een Cabasse Audiotronic 6 CD wisselaar MP3.
Hier wil ik een AUX aansluiting op maken.
Heeft iemand een aansluitschema van de connector? Een technical reference manual van deze radio? ...
Alvast bedankt....
Vorig jaar heb ik voor mijn Grand Tour een nieuwe sleutelkaart (bij niet-dealer) aan laten maken, omdat de twee originele beide al eens gerepareerd waren en weer kuren vertoonde. Nu gingen van de aftermarket sleutelkaart al snel de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum