Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn Renault Kangoo 1.6 16v Privilege uit 2003 vertoont (opnieuw) een vreemde storing.
De toerenteller en de temperatuurmeter vallen soms samen uit. Als dit gebeurd en ik stop, krijg ik de auto ook niet opnieuw gestart.
De...
Is het mogelijk om via de OBD2 poort in de instellingen van mijn bus te komen?
Ik ben benieuwd of er het een en ander aan te passen is zoals automatisch ramen dicht bij portiervergrendeling.
Ik heb een megane 3 van 2011 met halogeen lampen en heb een setje complete xenon koplampen op de kop getikt echter hebben deze een 3de stekker voor bochtenverlichting. En dat is iets wat moet werken anders hoeft xenon niet.
Weet iemand waar...
Grand Modus 2011 met zo'n beetje alle opties: bochten assist, stoelverwarming, clima control, regensensor, cruise control, ESP, ASR, etc.
Is hier iemand die weet hoe het kan dat de ledjes in de raamschakelaars niet branden? Ze doen het wel in...
Kleine vraag, mag dat hier omdat hier goed gelezen word.
Ik had gedacht dat de opberglade (magic drawer) recht voorin in mijn nieuwe captur verlicht zou zijn. Dat die witte soort balk op zou lichten maar ik zie eigenlijk geen verlichting. Weet...
Na het starten van de auto schakelt mijn audio systeem steeds vaker over naar de USB stick.
In het begin had ik dit heel af en toe, maar sinds enige tijd 9 van de 10 keer.
Dus ik zet de auto uit met de audio op radio (Dab) en als ik dan weer start...
Goedenavond ,
Mijn Scenic 1.6 uit 2000 heeft het volgende probleem.
Als ik tijdens het rijden gas bij wil geven reageert hij nergens op, nv tijdens inhalen maar ook bij wegrijden bij stoplichten.....het reageert alleen als ik langzaam het gas intrap...
Ten eerste weet ik niet of het een vraag is voor op dit forum; er was nergens een subforum over radio/geluid, vandaar de post in het elektronicagedeelte. Ik hoop dat het hier mag staan.
Ik heb zonet een radio van Sony geïnstalleerd in de...
Hallo de twingo uit 2004 blijft de startonderbreker knipperen.
Deuren geopend met sleutel en wilde niet starten.
Met de tweede sleutel wilde het wel.
Batterij overgezet van de ene naar de andere sleutel. Van de reserve sleutel was batterij op....
beste, ik heb een nieuwe gsm aangekocht ( Samsung galaxy s5 ) en deze kan ik niet instaleren in de wagen ( r-link zegt verbonden en dan direct niet verbonden en dan opnieuw verbonden en zo constant ! )
bij vorige gsm geen problemen.
Geacht Forum, ik ben nieuw hier, dus vergeef me als ik niet op de juiste manier mijn vraag stel
Ik heb bij het venieuwen van de accu per ongeluk met aandraaien van de plus klem de massa geraakt, nu start hij niet meer als ik de sleutel omdraai,...
op internet zie ik Can Clip nieuw tekoop voor €89 V174 + V151 als cadeau
is dat wat voor leken
8) graag hoor ik jullie reactie 8)
In mijn belevenis om een garage te vinden (die ook clip hebben)wordt mij een beetje te VAAK nee verkocht :discuss:...
hallo,
Kan iemand ons vertellen waar we bij de Trafic 2.0 dci l2h2 uit 2012 een bruikbaar stroom signaal kunnen halen? Via achteruitrijversnelling
Het is een buscamera van Van Zwitserland
hopelijk weet iemand dit! Alvast bedankt
Hallo waar zit de kaartlezer ergens van een Clio 3.Soms doet hij het wel en soms niet.
Kan wel ewoon starten verder geen probleem. pas een nieuwe batterij in de Key gedaan.
Deze auto heb ik 2de hands januari 2013 gekocht bij een officiele Renault dealer. Na een maand kreeg ik de melding ''Storing opladen accu op het dashboard te zien.
Daarmee naar de garage geweest en ze hebben de accu...
Ik heb sinds een paar dagen een Renault Megane Scenic Sport uit 2002. Alles inclusief airco/kachel klokje boven in het dashboard deed het in eerste instantie. Bij het verwisselen van de oude radio (was niet het standaard ingebouwde model) bleek dat...
Goede middag, ben in bezit van een clio III, bouwjaar 2010, sinds vandaag springt automatisch de kofferbak los als we met de afstandsbediening de auto openen, en tijdens wegrijden dan vergrendeld automatisch de deuren maar springt de klep van de...
beste lezers,
ik heb af en toe startproblemen, hoor dan alleen een klik en verder gebeurt er niets, na de startknop een tijdje ingedrukt te houden start de motor dan uiteindelijk toch. Ik heb er al een nieuwe accu in gezet en begreep later dat het...
Sinds 2 weken stoort de radio als ik de achterruitverwarming aanzet.
Ook is het ontvangst af en toe slecht en heb hiervoor een andere antenne erop gedraaid, maar dit had geen effect.
Ik heb wel mijn 3e remlicht eruit gehad omdat ik hier lekkage had...
Hallo beste lezers ik heb een probleem met het uitlezen van de auto het gaat om een Renault Mégane 2 grand tour uit 2006. Bij het uitlezen van de auto krijg ik de melding kortsluiting op de CanLow massa. Nu denk ik dat er een beschadiging aan de...
scenic 2.0 8v 1999 eerste model
het begon met dat de cv het niet meer deed met de sleutel maar het lampje op de sleutel deed het wel (fm sleutel)
de auto deed verder normaal
nieuwe bat in de sleutel gedaan maar dat gaf geen vooruitgang
min pool 30...
Hallo. Mijn Renault Megane 1.6 uit 2002 slaat sinds enige tijd niet bij de eerste keer aan. Pas geleden de Distributierien incl spanrol en waterpomp vervangen. De BDP Sensor is ook vervangen (Blauwe versie) maar het euvel is er nog steeds.
Vorig...
Ik heb een Trafic. De accu zit onhandig onder de vloer. Als ik voor een paar maanden opslag, een druppellader wil aansluiten (via extra kabel), MOET ik dan de accupool losmaken, OF maakt dat niet uit?
(gewone simpele druppellader van Lidl of zo)
Sinds een week heb ik problemen met de startonderbreker op mijn Twingo. Volgens RDW komt 'ie uit 2000, dacht dat ik een infrarood afstandsbediening heb.
Soms blijft het lampje van de startonderbreker knipperen. Zolang hij knippert, is...
Heb een clio 1.5dci 75pk 2012 die koud zeer slecht start, gloeibougies en batterij zijn nieuw.
Van zodra een eerste keer gestart slaat hij de volgende keren direct daarna gelijk aan.
Als hij de eerste maal slecht start draait hij gelijk...
Sinds een maand of twee heb ik een probleem met mijn Renault Megane uit 2004. In oktober dit jaar deed zich de situatie voor dat tijdens het rijden de electronica van de auto uitviel. Dit is toen door de garage (Renault dealer)...
Als ik mijn knipperlicht naar links aan doe dus dan druk ik de schakelaar naar beneden en zodra die weer terug springt na het nemen van de bocht gaat mijn verlichting heel even aan en vanzelf weer uit, want op de...
Goedemiddag,
Bij mijn Twingo 2 Diesel uit 2011 gaan soms direct bij het starten of pas na een paar minuten of na een half uur de waarschuwingslampjes van het motormanagement, gordels en accu heel zwak branden. niet tegelijk en soms maar 1 of 2 .
Als...
De motor loopt niet lekker, zowel op benzine als LPG. Hoe verder ik het gaspedaal induw, hoe erger het wordt. De motor trilt en bromt. Weinig vermogen, bijna alsof...
Ik sta voor een enorm raadsel. Het zit namelijk zo, wanneer ik de dimverlichting van mijn Twingo uit 2008 aanzet, gaan mijn ruitenwissers voor ook aan. Deze gaan dan langzaam omhoog, soms tot halverwege de voorruit, soms...
Ik heb een megane estate type 3 , ik wil een marterverjager aansluiten. Volgens de handleiding moet die op pin 15 komen (hier komt spanning op te staan als de auto uit staat).
Weet iemand hoe ik die aansluit onder de motorkap ?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum