Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
:?: Hallo mijn scenic bose 2013 ook paar weken terug probleem handfree open wil niet tot nu toe alles deed wel
Met kaart open dicht starten stoppen weg lopen op slot ook doet het wel alles doet het gewoon wel allen handfee open werk niet meer...
Megane 1 1.6 16v Goedenavond, mijn naam is René en ben nieuw hier en rijd een tijdloze klassieker nl de megane 1 1.6 16v uit 2000.
Mijn probleem is alleen dat ze in een coma gezakt is het volgende is voorgevallen na het drukken op de knop van de cpv...
Zal mijzelf even voorstellen, ik ben Sjors uit omgeving Nijmegen en ben 20 jaar oud, en zit met het volgende probleem.: Ik had een Renault Clio type2 phase1 uit 1998 1.4 8v E7J, en deze was afgekeurd op teveel punten dat het nog de...
Sinds afgelopen zaterdag heb ik een vreemde storing in mijn Megane 2 grandtour 2007. Bij het activeren van de ruitensproeier achter komt er eerst niets uit en vervolgens begint de auto de voorruiten te sproeien. De ruitenwisser achter...
Hallo,
Afgelopen maand hebben wij een megane 2 1.5 dci uit 2007 gekocht.
Hiervan zijn ad voorzijde bijde raammechanieken vervangen. Helaas gaan deze 2 ramen in stapjes open door de schakelaar te bedienen. De achterramen gaan wel in een keer open of...
Ik ben opzoek naar de zekering die bij het verlaten cq opslot doe van het voertuig vertraagd of direkt de spanning onderbreekt dit ivm dashcam deze blijft nu 24/7 aanstaan en vind ik niet echt nodig. Heb hem nu via de zekering van de ramen lopen....
Dit gaat over de Clio 2 2005 1.5dci 82pk(60kw) .
Plots is het lampje blijven branden, en tot nu toe heb ik het niet in orde gekregen.
Gevolgen : de auto start niet vlot . Na enkele minuten aandringen als het niet te koud is buiten...
Mijn is Peter en sinds eergisteren ben ik in bezit van een Scenic uit 2004 nu zit hier een Cabasse Auditorium Tronic radio in.
Helaas zit er geen handleiding bij hoe hem te bedienen, nu is het bedienen natuurlijk geen probleem maar er...
Het panoramadak van mijn Twingo gaat niet meer open of dicht....
het motortje draait, de groene kabels gaan ook heen en weer, maar nemen het dak blijkbaar niet mee.
Zit er ergens een bevestiging van de kabels aan het dak, wat gebroken of...
Renault Megane Berline 2001 1.6 16v
Airbag module: Autoliv 550629400
Nadat ik een defecte airbag module heb vervangen door een nieuwe, geeft die steeds de foutmelding rear tensioners contact open . Logisch want mijn Megane heeft achter geen...
De Kachel aanjager van mijn Grand Scenic 2.0 16V werkt niet meer.
Het display geeft allees wel weer maar ook als ik handmatig de snelheid wil opvoeren gebeurt er niets.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Sinds kort gaat het lampje brandje 'motorolie binnenkort verversen' aan bij onze Renault Clio Dynamique 2005. Terwijl de olie 3 maanden geleden is ververst hoe krijgen wij wij dit lampje uit? We hebben trouwen nog geen 10000 km gereden...
Ik heb sinds kort een Kangoo 1.6/16V automaat uit 2003. Fijne auto!
Echter als ik de portieren dicht doe, treedt de automatische portiervergrendeling na 30 seconden in werking. In de handleiding staat dat dit op sommige uitvoeringen zit. Er...
Sinds kort hebben we een Kangoo 1.5 dci express 80 pk bj 2-2004.
De achteruitrij verlichting doet het niet, ik heb een ander lampje gemonteerd en ook deze doet het niet. Socket is niet geroest/gecorrodeerd. Ik heb geen apparatuur om iets te...
wij zijn sinds enige weken in het bezit van een Clio IV 1.5 dci uit 2014 en t.o.v. onze vorige auto, een Leon uit 2014 missen we de verlichting die automatisch aan en uit gaat met de...
Onze nieuwe kangoo heeft voor de blower (kachel) maar 2 standjes: vol aan of uit.
Nu heb ik het bedieningspaneel eraf gehaald en daarin zag ik dat de stekker niet fraai was (een keer sluiting gehad). Dus dit even weer mooi gemaakt en de twee zwarte...
Mocht je portiervergrendeling van de Kangoo het hebben begeven (ik heb een 2003, weet niet of dit ook geldt voor andere jaren), maar dan kan de oplossing vrij goedkoop zijn:
Hallo
Heb mijn zekeringkast onder de motorkap verwijderd, maar De grote bruine stekker bovenaan, ging daarbij uit elkaar. Nu weet ik niet hoe de draden daarvan in elkaar moeten. weet iemand het, heb dealer en sloop gebeld maar geen van alle wist...
De CV vergrendeld niet meer vanzelf bij het wegrijden. Als ik de knop van de cv op het dashboard ingedrukt hou, dan zou ikvolgens het boekje een piepje moeten horen. Maar dit gebeurdniet..
Wel kam ik met de knop vergrendelen en ontgrendelen. Dat...
Onze Grand Scenic geeft vaak een storingsmelding storing opladen accu . Zowel accu als alternator vervangen maar nog steeds krijgen we die storing. Zekering van 60 en 70A in motorcompartiment...
Hoe maak ik de accubeugel los vsn een Scenic III 2.0 CVT
Het boutje midden voor los, maar ik krijg die beugel aan de achterzijde niet los. Hoe zit dit vast?
allereerst een gelukkig nieuwjaar voor iedereen hier op het forum.
Wat betreft mijn probleem: ik ben in het bezit van een megane break van 2004 en ik heb een probleem met de centrale vergrendeling. Wanneer ik mijn wagen wil afsluiten met de...
Laatst was het dimlicht kapot aan de bestuurderskant. Tegenwoordig maar naar de garage aangezien ik het onmogelijk vind die lamp te vervangen. De monteur was redelijk even bezig nogal hardhandig en met het nodige gevloek.
Nadat de lamp...
Omdat de autoradio van mijn Grand Scenic 2008 het begeven heeft, ben ik op zoek naar een nieuw autoradio. Nu overweeg ik de aanschaf van een DAB+ autoradio. Kan deze zonder problemen geïnstalleerd worden? Hoe zit het met de werking van het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum