Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Als ik in mijn scenic 3/2011 bose luidsprekers plaats die in een bose editie zaten ga ik dan een beter geluid krijgen dan bij de standaard luidsprekers, of zit er bij de bose editie nog iets bij van versterker ofzo?
Grtz.
Auto maakt geen verbinding meer met telefoons.
Al reeds gekoppelde telefoons staan héél licht grijs aangeduid. (Bijna niet zichtbaar).
Als je op 1 van die telefoons...
Sinds een week tikt er iets zan de rechter luidspreker in de deur van mijn scenic 3/2011. Het geluid valt er soms ook weg dus denk ik dat deze zijn beste tijd heeft gehad. Is er hier iemand die goede ervaring heeft met een bepaald type van...
Overal op internet en youtube gezocht, maar ik kom er niet uit. Ik wil de parrot inbouwen, echter weet ik niet waar ik het scherm moet plaatsen. Alles zit zo strak ingebouwd dat ik niet weet hoe of waar ik het kan wegwerken. Wil geen kabels...
Dag allemaal, kan iemand mij wellich tvertellen hoe ik mijn Renault Scenic Fase III, van 2010 , 2.0 liter Privilege uitleg dat ik geen TomTom wil zien, maar wel de radio cq handsfree bellen kan gebruiken..? Ik vind alleen in de handleiding ( niet...
Ik heb geen spanning staan op de rode draad van de autoradiobekabeling (Grand scenic 2011) < eerste gok is dat de zekering is gesprongen maar die kan ik niet vinden. het zekeringschema in het boekje komt niet overeen met het mijne en een aantal...
Omdat de standaard radio van mijn auto versleten is en geen bluetooth heeft heb ik een nieuwe pioneer gekocht mét iso stekker. Ik moest eerst de parrot verwijderen (is gelukt) maar nu zie ik dat de bekabeling in de auto naast twee...
Ik heb sinds kort een Scenic 3. Heerlijke update van onze Scenic 2. Er is 1 raar ding aan de hand. Als de telefoon gaat, dan neemt de auto automatisch op, en dan hoort de beller: de gene die u probeert te bellen zit momenteel . achter het...
Ik rij inmiddels al weer een paar maanden blij in mijn ‘nieuwe’ Grand Scenic III Dynamique uit 2014. Wat mij opvalt is dat het verbruik volgens de boordcomputer van geen kant klopt. Zei mijn vorige Scenic dat er 50 liter was verbruikt, dan kon ik...
Hoe kom ik bij een Renault Scenic 2017 het gemakkelijkst bij de ruitenwisserpomp onder/achter het ruitensproeierreservoir onder de motorkap? De pomp van de achterruitsproeier werkt wel maar de vloeistof loopt bij het bedienen van de...
Ik heb sinds enige weken een Grand Scenic III Dynamique uit 2014. De auto bevalt prima, maar wat ik mis t.o.v. mijn vorige Scenic is de keyless entry. Mijn auto heeft geen knopjes op de handgrepen, maar wel de zwarte 'ogen' achter de handgrepen. Ik...
Sinds een paar weken heb ik 2 problemen met de grand scenic uit 2010 aut 2.0.
1. Het raam links voor ging eerst stotterend open, nu gaat hij maar open tot de helft waarbij ik een hoop gekraak hoor wanneer ik hem open wil zetten. Als ik mijn deur...
Ik heb even een vraag die hier misschien wel makkelijk beantwoord kan worden .
Ik heb een renault scenic dynamic uit 2011 gekocht en nu was mijn vraag is deze auto al voorbereid op parkeersensoren achter . Er zit namelijk een aansluit boekje bij...
Beste,
Ik ben sinds kort eigenaar van een Renault Grand Scenic III van 2010. Aangezien ik veel kilometers doe en ik erg van muziek hou wil ik de audio wat verbeteren. Ik heb er reeds een aftermarket radio in geplaatst, nu wil ik ook graag mijn...
Ik ben in het bezit van een Grand Scenic uit 2010 en deze is voorzien van een alarm systeem (met binnen detectie). Nu heb ik het probleem dat wij onze auto parkeren in een automatische parkeergarage (auto wordt op een band gezet en dan door...
Hallo,
ik ben nieuw hier op t forum, dus als het hier niet goed staat, verplaats het rustig..
Sinds gisteren de eigenaar van een tweedehands gr scenic uit 2011. Nu hadden wij hiervoor ook een scenic uit 2005 en daarvoor hadden we een radiocode...
Goedemorgen allemaal,
Gisteren kwamen wij na een lange reis vanuit Oostenrijk weer Nederland binnen rijden ( dus na zo’n 8 uurtjes) en de losse Garmin navigatie, verbonden via de sigarettenaansteker, viel uit. Direct de spanning gecheckt via een...
Hallo allemaal,
Heb sinds 2 mnd in onze Grand Scenic 2.0 uit 2012 led-lampen geplaatst ipv de normale 5w21 lampjes voor de dagrijverlichting.
Schakeling op automatisch en zag er keurig uit op de dag. Echter sinds dit weekend dagrijverlichting uit,...
Graag info hoe ik de functie follow my home kan instellen.
Het gaat hier om het recentste model van renault scenic 1.5 Dci.
Er staat in de handleiding :stand 0 zetten en dan naar je toe trekken,maar dit blijft niet in het geheugen...
Obstakel blijft knipperen in mijn Scenic III display
Iemand enig idee?
zijn dat de parkeersensoren, of een Radar?
wat kan daar fout gaan?
Ik heb 3 sensoren op de bumper schoon gemaakt.
Dit stopt als ik wat harder rij als 20 KM ofzo.
ik heb een scenic gekocht uit 2013 met hierop een 7polige aansluiting.
nu wil ik deze 13polig gaan maken, waarbij alleen de achteruitrijlamp en mistlamp erbij moeten komen, een conntinu + heb ik niet nodig voor een aanhanger en fietsenrek....
Forummers,
Op mijn Scenic 2010 zit een achteruitrijcamera, maar het Carminat display geeft een te donker beeld weer. Het is daardoor moeilijk zichtbaar wat er achter je gebeurt.
Het TomTom display is niets mis mee, dat is duidelijk onder alle...
Aan de kant van de bijrijder zit onderaan het dashboard (kant van de middenconsole, tegen de vloer aan) een paneel dat je kunt verwijderen.
Ik zie dat een kabelboompje lopen, maar weet niet welke kabel...
Ik rijd in een Grand Scenic uit 2013 (BOSE uitvoering). Deze heeft een USB aansluiting op de radio.
Mijn probleem is nu dat de MP3 bestanden in een folder op willekeurige volgorde verschijnen op het scherm van het dashboard. Heeft iemand enig idee...
zit een achteruitrij camera standaard op de grandscenic met Bose pakket?
ben kijkende naar model 3.1 of 3.2 dus vanaf 2010, het liefst rond 2012 model zoek ik, maar zie de achteruitrijcamera niet veel genoemd of gefotografeerd staan.
Mijn achteruit rij lamp doet niks meer.. Heb deze verwisseld met ene nieuw lampje maar nog steeds niks.
Vraag is mijn achteruitrijschakelaar kapot en waar kan ik deze vinden?
Heb op de scenic automatische ruitenwisser..Achter de vooruit ook de sensor..Als.ik de ruitenwisser inschakel wist deze 1 keer..Voor de rest.niet..Met het kiezen van een andere snelheid instelling in de automatische mode wordt er maar 1 keer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum