Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een vraagje... ik heb een Scenic uit juni 2015 op het oog, er zit TomTom op met EU kaarten is mij verteld. Verder weet ik nog niks, en ik probeer me te verdiepen in welke systeemsoftware op deze modellen kan zitten? Het zou geen rlink...
Eerst even voorstellen: sinds kort in het bezit van een Scenic III 1.6Dci 130pk Parisienne uit 2011. Een heerlijk exemplaar met vele opties. Nu mijn vraag, sinds een paar dagen hoor ik nadat de auto een (werk)dag (of nacht) heeft stilgestaan een...
Mijn rechter groot licht doet het niet meer van mijn GSIII Ph1, Nu weet ik dat het groot licht bij bi xenon dmv een klepje bediend wordt. Even de Renault dealer vragen leverde me een €700.- reparatie indicatie op....slik.
Iemand een...
Sinds enige tijd valt me op, dat hoe ver ik ook rij, het startstop systeem de motor niet meer uitzet.
Als ik de schakelaar bedien zegt hij wel, dat het systeem uit of aan gezet wordt, maar ik krijg alleen...
Vandaag is mijn renault scenic 3 bose uit 2013 TCE 120 PK naar de garage geweest omdat
de achteruitrijcamera,parkeersensoren achter, achteruitrijligt het niet meer doen.
Nu waren wij op vakantie waar dit probleem al was en bij deze dealer...
Beste allemaal,
Mijn grand scenic uit 2012 1,5tdc heeft iets vreemds. Net voor het eerst mee op vakantie geweest na de auto dik 6 weken in bezit. Twee dvd schermpjes die in mijn vorige auto het altijd prima deden aan de hoofdsteunen gebonden en...
Sinds kort hebben ik als ik achteruit rij met mijn Renault scenic uit 2013.
Dat er staat controleer parkeerhulp. Ik krijg dan een piep te horen van ongeveer 5 seconden lang.
De achteruitrijcamera gaat niet meer aan en de parkeersensoren...
Ik heb recent een Renault Scenic 3 (van eind 2009) gekocht (van een particulier) en hij vertelde me daarbij dat eens in de zoveel tijd er een waarschuwing komt met 'STOP accu spanning laag' (of iets in die trant). Dat had hij al langere tijd last...
Goede avond. Ik ben in het bezit van een Scenic 1.4 Tce uit 2011. Sinds vandaag doet het lampje in het portier aan de bestuurderszijde het niet meer. De overige binnen verlichting en de verlichting in de andere deuren werken allemaal nog wel. Ik heb...
Ik zit nog met volgende vraag.
Ik heb sinds kort een tweedehands Scenic 3, nu heb ik het volgende gemerkt.
Als ik de auto stilzet is het volgens het instuctieboekje nog bepaalde tijd mogelijk om bv. de elektrische ruiten te bedienen.
Dit zou...
best forum leden,
na 7 jaren de grand espace uit 1999 gereden te hebben met erg veel pech onderweg.
Nu in het trotse bezit van een grand scenic 1.4 tce 130 van jan. 2010 90.500km.
mijn vraag is de volgende, als de auto een paar minuten zonder...
Hallo,
Sinds kort in het bezit van een Scenic grand uit 2010.
Nu valt mij op dat het lampje achter de rechter knop van het temperatuur, ventilatie en uitblaas paneel defect is.
hoe kan ik dit vervangen.
Ben gewend om aan auto's te sleutelen (Zafira,...
Vandaag bezig geweest om een aftermarket Xenonset H7 van 6000K te plaatsen in mijn Grand Scenic 1.4 Tce Celsium uit 2010
Deze set kwam vanuit mijn Citroen C3 Picasso uit 2009 en heeft het zonder problemen gedaan.
Echter nu het volgende:
Contact...
Sinds vandaag synchroniseert het telefoonboek van mijn iPhone 4s nog maar deel met de auto. De letter a t/m t en dan stopt het. Ik heb de bluetooth verbinding verwijderd en opnieuw ingesteld, helaas blijft het probleem.
Heeft iemand een suggestie?...
Binnenkort kan ik mijn Scenic PH III, TCE 130 S&S Bose ophalen (bj 12/2013). In 2013 is dit type in verschillende uitvoeringen geleverd en verschilt ten aanzien van de achteruitrijcamera. In enkele uitvoeringen is de camera wél en in enkele...
Ik merkte gisteren tijdens het rijden dat mijn rechterkoplamp defect was. Bij mijn vorige auto (Seat Alhambra) had je dan gelijk een waarschuwing op het dashboard. Het verbaast me dan ook zeer dat ik die in mijn Scenic (S3 uit 2009)...
Vandaag op de snelweg met cruise op 130: auto houdt (motorisch) kort in, cruise valt uit en direct daarna herstart het complete dashboard. Alles terug naar eerste settings, bericht dat ESP weer ingesteld is, dat Traction Control weer actief is,...
Ik ben nieuw hier en ben sinds augustus in het bezit van een Grand Scenic 2013 Bose uitvoering (1.2 TCe). De reden was voornamelijk om zuiniger te willen rijden en een grote auto (7 zits) voor 3 kids.
Nu is mij opgevallen sinds ik...
Model: Grand Scenic Bose start Stop 110 Dci, phase III
Bouwjaar 2012 dus.
Hoi, ik heb al sinds aflevering bijna 4 maanden geleden problemen met mijn radio. Als ik mijn telefoon (HTC Wildfire) via BT heb gekoppeld, gaat regelmatig de radio uit,...
Ik heb een Scenic-model uit 2010 met achteruitrijcamera en laatst constateerde ik dat mijn camera, als ik mijn caravan aangekoppeld heb, het doet als ik de auto in zijn achteruit zet. De...
Weet iemand of onze radio uit onze Scènic uit 2009 te upgraden is naar een zelfde model met USB ?.
Deze heeft ook een draaiknop voor de volume wat veel handiger is. Tevens een vraag hoe de huidige te verwijderen is?.
Gisteren heb ik gemerkt dat het led gedeelte van het rechterachterlicht het niet meer doet. Het hele bovenste gedeelte van de achterlamp brand niet. Het onderste halogeen deel doet het wel, evenals het knipperlicht en remlicht.
Ik denk er over om een Navdy te kopen - deze werkt op de OBD II aansluiting - heeft de Scenic (bouwjaar 2013-05 - laatste facelift) deze? en zo ja, waar kan ik de connector hiervoor vinden?
Mijn telefoon (een samsung S3) is aangesloten via Bluetooth® op RADIOSAT FIRST AUDITORIUM
3D SOUND BY ARKAMYS® (Grand scenic 2012 serie). Geen probleem. Maar mijn vraag is, kan ik ook audio streamen via Bluetooth® en zoja, hoe moet ik dat doen?...
Hallo forummers,
Ik heb sinds kort een Scénic uit 2010. Heel veel lijkt op de Megane III die ik tijdelijk had, dus kom ik overal wel uit, op één ding na. In het instellingen menu, waar ook parkeersensoren, automatisch portier vergrendelen etc. in...
De melding onderhoud uitvoeren verschijnt bij mij steeds op het display als de accu is leeggeweest.
De auto is 10.000km geleden voor onderhoud geweest. Vorige keer heb ik de melding verwijderd. Vandaag, nadat de auto bij de poetser was geweest, en...
Ik ben sinds kort eigenaar van een Grand Scenic (III) Bose Edition 20123 . Gisteren speelde ik voor het eerst een mix CD in de ingebouwde CD speler af en tot mijn verbazing stopt de CD speler eventjes na iedere track om dan naar de volgende te...
Model/uitvoering : Renault Grand Scenic
Bouwjaar : 2013
Brandstof : Diesel
Beste,
Sinds een paar weken ben ik de gelukkige eigenaar van een Renault Grand Scenic.
Ik heb er voorlopig maar 1 klein probleem mee: de deurklink sensoren werken...
Hallo, ik heb een scenic 1.4Tce 130 privilege van2010.
Als ik tijdens het rijden de schakelaar bedien van de Snelheidsregelaar/begrenser, krijg ik alleen in de stand begrenser wat te zien in het display maar in de stand Snelheidsregelaar niets en...
Ik ben met mijn scenic III op vacantie in Zwiserland.
Maandag 5 aug een retourrit gemaakt met de autotrein van Kandersteg naar Goppenstein.
Je blijft dan in de auto zitten dus in het begin blijft het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum