Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : J63 Espace RT 2.2 Automaat Bouwjaar : 1995 Brandstof : Benzine
Mijn eerste post als trotse eigenaar van een Renault Espace
Ik heb 'm gekocht met een kapotte aircopomp. Die begint nu wel erg veel herrie te maken dus ik wil 'm graag ontkoppelen. De v-snaar loopt van het motorblok via een andere poelie onder op t blok naar de aircopomp, en ik kan niet vinden waar die poelie voor dient...
Kan iemand me daarmee helpen? En me dus vertellen of ik de v-snaar kan weghalen of moet vervangen voor een kortere?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een megane Berline uit 2000.
Nou doet de airco het niet. Volgens de garagist komt er geen spanning op de pomp. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...