Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Scenic 3 is na een regenbui nat onder de motorkap. Het water loopt langs de voorruit naar benenden en lekt dan op de geluidsisolatie onder de paravan. De oorzaak lijkt een slecht aansluitend rubber van de goot aan de onderkant van de voorruit....
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...
ik heb lekkage in mijn auto gehad, het water kwam via de ventilatie naar beneden met als gevolg een natte bodem en de kachelweerstand kapot. Inmiddels is die vervangen, maar ik kwam erachter dat bij de voorruit een soort isolatiedoek...
beste mensen,
waar kan ik een tweedehands paravan (net onder de voorruit) vinden. die van mij is verrot door vocht. een nieuwe kost 250 euro wat ik dus te veel vond. de paravan vangt het vocht/ water op en voer deze naar de beide zijkanten af.
MVG...
Wij zijn in het bezit van een Grand Scenic 2010 1.4 tce. Bevalt verder prima maar krijg nu wel wat reparaties.Zo heb ik een nieuwe remschoen moeten plaatsen want de achterrem bleef steeds “hangen”. Recent de condensor...
Voor in onze Scenic III 2009 zoek ik een telefoonhouder die ik kan bevestigen in de ventilatieroosters. Ik lees echter regelmatig reviews waarin staat dat een bepaalde houder niet in alle modellen past.
Voor een aantal weken geleden heb ik een renault grand scenic 3 aangeschaft, de auto bevalt me tot op heden boven verwachting prima!
Het betreft een 7 zits 1.6l.
Nu is mij de riem van de stoel afgebroken ( de riem die je aantrekt bij...
Kan iemand mij helpen aan de handleiding om de dakdragers te monteren?
Heb ze van iemand overgenomen maar er zit geen handleiding bij. Met name hoe vast je ze moet draaien.
Rechtsvoor is het tapeinden al dol waar je de inbus in vast zet...
Bij deze wagen net als bij onze vorige het befaamde water kan niet weg via afloopjes achter ruitenwissermotoren en gaat dan vlotjes de binnenruimte in probleem gehad. :cry2:
Ik ben in herbezint van een grande scenic III uit 2009 met schuif/panoramaraam. Nou ben ik aan het kijken naar een dakkoffers maar krijg van verschillende kanten te horen dat het niet kan ivm de spanning op het dak dat dan de...
Vandaag een uitwijkmanouvre moeten maken en in greppel terecht gekomen.
Bij uitrijden met bodem over vloer gegaan.
Dirdet naar de garage gegaan een geen schade kunnen vinden.
Thijs alles nog eens nagekeken en een ding viel me op.
Aan de...
Heeft iemand foto's of een how to hoe je de binnenspiegel vervangt van een renault scenic 3 2011 vervangt ?
Hoe zit bijvoorbeeld het kapje aan het raam vast ? Waar de regensensor inzit.
Zijn er meer mensen die klachten hebben over een rammel van de middelste achterstoel in een Renault Grand Scenic 3 bouwjaar 2012 (van voor de facelift)?
Ik zou graag een kabel voor een DAB+ ontvanger mooi wegwerken in mijn scenic III van 2011. deze moet ik op de voorruit kleven en van daaruit een kabel naar de aux en sigarettenaansteker. Kan er iemand mij zeggen hoe ik dit het beste doe om...
Hoi allemaal,
bij het vervangen van de schuur zijn de rubbertjes die de lak van mijn mooie Grand Scenic iii beschermen kwijtgeraakt. Weet iemand of deze los leverbaar zijn? Ze zitten rond het metaal met de pen die het dak in gaat.
Wie helpt me uit...
Kan iemand mij helpen aan het bestelnummer van de rubberen strip tussen de carrosserie en het raam mechanisme van een Scenic 3 fase 1 svp?.
De huidige is vervormd.
Screenshot_2017-06-24-23-02-45.jpg
Ik heb een grand scenic van 2009 en het clima control systeem is van slag.
Omdat de airco het niet meer deed heb ik hem weggebracht naar de garage en daar hebben ze zowel de verdamper als ook de pomp vernieuwd.
dat was een...
Ik heb een 4 maanden oude Scenic III met een 130Pk 1.6 diesel, in vergelijking met de Scenic II waar ik er 2 van heb versleten vind ik dat de airco/ontwaseming veel minder goed werkt.
Ik heb de ervaring dat ik onderweg telkens de airco...
Sinds een week of twee bezit ik een tweedehands scenic 15dci van 2010. Nu heb ik daarstraks gemerkt dat de bodem van mijn koffer warm wordt. De oorzaak is duidelijk de knalpot die eronder hangt. Maar mijn vraag: is dat normaal dat de bodem warm...
Mijn Scenic Bouwj 2010 65000 Km op de teller nooit problemen gehad tot nu .
Sinds een kleine week is mijne Scenic precies ne aqarium maar dan zonder vissen erin.
Het water staat tot in de kleine berg ruimtes in de vloer met alle gevolgen van dien...
De knoppen van onder andere de audio hebben een soort rubberachtig laagje. Dit laat los en ziet er nu dus lelijk uit. De auto heeft nog garantie tot eind mei. De dealer zegt dat dit niet onder de garantie valt, want optisch. Heeft de dealer gelijk?...
Al geruime tijd last van een airbagstoring, nu vermoed ik dat het in de stuur airbag zit.
Nu wil ik deze contacten eens nakijken maar vraag me af hoe ik de airbag moet verwijderen.
Mochten jullie nog tips hebben hoor ik het natuurlijk graag.
ik heb een scenic 2010 automaat en wil de middenconsole openen dit is gelukt ,alleen het gedeelte van de pook met de hoes,maar hoe haal ik het nog verder open.
ik wil naast de binnen verlichting een 12volt aansluiting ,hoe kom ik met een kabel onder de bekleding vanuit de aansteker achter in de kofferruimte onder de hoedenplank links naar voren
Aangezien mijn Grand Scenic van 2009 nogal groot en grijs is, denk ik erover het dak te wrappen of te Plastidippen. Zelf denk ik aan Carbon wrap of mat, danwel glanzend zwart.
Heeft iemand dit al eens gedaan en zijn er voorbeelden van beschikbaar?
Ik heb sinds kort een tweedehands Scenic 3 gekocht.
Nu ben ik het een en ander aan het bekijken maar ik weet niet goed hoe de koordjes van de hoedenplank losgaan van het kofferdeksel.
Dit staat niet in de handleiding.
Is dat gewoon met kracht...
Weet een van jullie misschien hoe ik zonder al te veel sloopwerk de grijze plastic kappen rond de mistlampen, kan loskrijgen van de bumper.
Ik moet eerlijk zeggen dat het een design feature is die ik niet mooi vind en ik zou...
Ik heb een Grand Scenic III uit 2011. Na de recente winter is het panoramadak aan het rammelen.
Alleen als het dicht is, open is er geen probleem. Het treedt ook alleen op op slecht wegdek.
De dealer roept meteen 100 tot 300 euro maar dan...
Ik ben in het bezit van GS 2011 .
Sinds enkele weken hoor ik steeds water klutsen wanneer ik een bocht neem . Ik hoor het water echt van de ene naar de andere kant lopen . Het geluid lijkt me te komen vanuit de motorruimte, achter het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum