Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Tijdje geleden gespot in Amsterdam
Ik vond hem wel gaaf.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Nieuw hier.
Na proefritten in de Peugot 2008 , nieuwe Clio estate en de Renault Captur EDC, hebben wij gekozen voor de Captur met 1200CC motor met automaat..
Bij het proefrijden hebben we de eco uitgeschakeld om de kracht van de 1200 EDC motor te testen.
De captur heeft met de turbo veel power is dan razendsnel bij de 120km .
Daarnaast wat een fijne zit achter het stuur, de Captur rijdt en zit fantastisch!
Afgelopen zaterdag 9 augustus 2014 de auto gekocht.
Vandaag mijn ordernummer ontvangen en gaan het productieproces volgen op my Renault. Tegelijk ook chassisnummer ontvangen.
Zie Via Configurator van Renault:
Captur Dynamique
TCE 120 EDC
Pack city
Trekhaak
Vier seizoenenbanden
Exterieur: Beige Cendre/Noir (Wij vonden dat de mooiste combinatie)
Interieur: Zipperbekleding Noir
Heeeeele mooie kleuren combinatie.
Trekhakie met chrome dop en skitplates zouden het helemaal afmaken.
Alleen je bent dan niet meer uniek.
Dan moet je wat anders verzinnen.
Wij hebben gekozen voor de Adventure wielen. Skitplates staat wel stoer.
Wij hebben in eerste instantie gekozen voor de wat sterkere 1200cc EDC automaat.(maakt de auto duurder)
Kijken nog wel , accesoires worden er bij de dealer opgezet
Mooie auto heb je wimmoltje!
Knappe auto, maar dat kenteken?
Een een mooie avatar boven je naam.
Volgens mij worden Dusters zowel onder de merknaam Dacia zowel als Renault gemaakt.
Twee maanden geleden reed ik in de buurt van Brussel toen ik een hele colonne autotrailers voorbij reed.
Sommige geladen met Dacia Dusters, sommige met Renault Dusters..., helaas geen foto van.
Afgeleverd: 9-4-2015, Opel Mokka 1.4 Parelmoer wit, alle opties...
Aldus de RDW: Volgens het kentekenregister is dit een Renault Duster (stationwagen) uit het jaar 2011. De in 2013 geïmporteerde personenauto is voorzien van een 1598cc benzinemotor enz.
Kleur van de wagen zou volgens het kenteken overigens wit moeten zijn.
Versie Dynamique met skidplate voor en achter, Pack Style en Pack City Camera.
Ik heb de type aanduiding door de dealer laten verwijderen, dat is iets wat ik nog niet bij andere gezien heb.
Verder heb ik om een auto met Michelin banden gevraagd, bij de dealer stonden er alleen met Continental.
Reserve wiel heb ik later met krik via Marktplaat besteld, wilde de auto "snel" hebben en op alle voorraad auto's zat geen reservewiel pakket en als je die los wilde bestellen was hij bijna 2x duurder dan af fabriek.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Mooie foto's, dan heb je waarschijnlijk een 3-cilinder-versie, want de 4-cilinders hebben standaard wel een reservewiel.
Zelf heb ik juist l.a. het turbo-logo geplakt om aan te duiden dat het een turbo is, dat geeft het TCe-logo ook aan (Turbo Controlled Energy), maar minder duidelijk voor niet-ingewijden.
CAPTURBO.png
@hbnillesen Deze heb ik recent in een showroom in het echt gezien (met een wit dak). Erg mooie kleur, zal behoorlijk zeldzaam worden "in het wild" . Heel veel plezier ermee...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...