Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Zoals je in een eerder artikel kunt lezen kun je van 16 juli tot en met 4 september 2016 genieten van Exhibition Alpine in Autoworld Brussel. In samenwerking met Autoworld Brussel heeft Renault Actueel een mooi aanbod voor alle Alpine bezitters.
De Espace wordt flink vernieuwd.
In een interview in de Figaro van gisteren heeft de nummer twee van Renault, Patrick Pélata, bevestigd dat de Espace vernieuwd zal worden. Het project, dat voor de crisis van 2008 bijna afgerond was,...
Interessant voor de Espace bezitters onder ons. Er zijn in een paar dagen tijd al 5!! terugroepacties gestart voor de Renault Espace V (2015-). Je kunt ze allemaal terug vinden op Ik zag zelf iets over verkeerde draagarmbouten voorbij komen en...
Ik kan geen evenementen sectie vinden, dus maar even zo...
Via mijn werk bij Munsterhuis kreeg ik het volgende onder de aandacht. Misschien niet direct iets voor de mensen hier, maar niet geschoten is altijd mis ;-) Wellicht weten jullie wel iemand...
RETROFEST – 26 JUNI 2016
De eerste editie van Retrofest is een feit! Trafficport te Venlo zal het centrale punt zijn voor alle young- en oldtimer voertuigen waarbij de focus voornamelijk zal liggen op de jaren 50 t/m 80. Het terrein beschikt over...
Voor Renault is de auto salon te Brussel dit jaar één van de belangrijkste sinds jaren. Zo zal de nieuwe Renault Mégane te zien zijn, maar ook de 'opvolger' van de Laguna, namelijk de Renault Talisman. Feitelijk is de Renault Talisman overigens niet...
22:13 – Lotus gaat in 2016 definitief verder als het fabrieksteam van Renault. Beide partijen hebben donderdag laten weten dat de overname van de formatie uit Enstone door de Franse autofabrikant is afgerond. Eind september hadden Lotus en Renault...
ROOSENDAAL - De testrijders van Renault beproeven de nieuwe generatie Scénic momenteel op de Brabantse wegen, getuige deze foto's van Autovisie-lezer Jack Burremans. Een setje van twee Scénics werd vandaag op de Graaf Engelbertlaan in Breda gespot...
Kan het juiste topic niet vinden dus maar even zo... :roll:
Vandaag is het Alpine Renault Classic Car Collection bij Autohaag Zeeuw in Delfgauw, Exportweg 2.
Van 11:00 tot 17:00 uur. Ik sta er ook met de 19 16v, samen met heel veel ander moois! Dus...
Voor een artikel in AutoWeek Classics zoek ik een Renault 16 van begin jaren 70, bij voorkeur nog van voor de facelift (oude neus), liefst een TS of TL. Omgeving midden-Brabant zou het meest praktisch zijn. Houd er rekening mee dat we...
Gemeenten moeten mensen meer bewust maken van de negatieve effecten van het wassen van hun auto op straat. Daarvoor pleit de Bovag, de brancheorganisatie van garagehouders en autowasbedrijven.
30kmzone.jpg Antwerpen - Antwerpen gaat vrijwel de hele stad versneld omdopen tot een zone 30. Over het hele grondgebied, van Berendrecht-Zandvliet-Lillo tot Wilrijk-Hoboken, zal in 95 procent van alle straten de maximumsnelheid teruggebracht worden...
Ja, Renault doet het weer: Nu een wereldrecord 'verspringen'/'jumpen' maar met een Renault truc MET aanhangwagen. Je ziet de brokken wel een beetje ervan af springen, maar ze doen het toch maar weer! Met formule 1 wagen ernaast. En... nee, dit is...
29.jpg STRAATSBURG – Auto’s in Europa worden vanaf volgend jaar voorzien van een kastje dat bij een ernstig ongeval automatisch hulpdiensten oproept. Privacy First is woest en noemt het een spionagekastje .
Ik wou langs deze weg Renault bedanken voor de cadeaucheque die ik van hen kreeg voor een antislipcursus en waarbij ik oplegde om een duurdere Driving Control PRO les te volgen heel de dag in Yoez - Andenne (België, niet zo heel ver van Namur) bij...
Ga deze zomer onbezorgd op reis. Als ANWB-lid kunt u op vertoon van uw ANWB-lidmaatschapskaart gratis gebruikmaken van het Autotaalglas Servicepakket t.w.v. €34,95. Kom vóór 31 juli 2014 langs bij één van de 54 vestigingen van Autotaalglas en maak...
Sinds het bekendmaken van het nieuwe regeeraccoord van het komende kabinet (VVD en PvdA), waarij ook de afschaffing van de vrijstelling Motorrijtuigenbelasting voor oldtimers en klassieke voertuigen is...
In Nederland rijden relatief veel energiezuinige auto's rond, maar die hebben de CO2-uitstoot niet zoveel laten dalen als verwacht. Door de belastingkorting op 'groene' auto's zijn namelijk iets meer auto's verkocht .... Bron:
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum