Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het raam aan de bestuurderskant gaat niet meer automatisch open of dicht.
Dat wil zeggen, het schakelaartje moet tig keer ingedrukt worden eer het raam open of dicht is.
Heb laatst dit verhaal ergens gelezen van een "lotgenoot"kan het echter niet meer terugvinden.
Ik zit te denken om het relais te wisselen om te kijken of ik gelijk heb,......maar waar zitten die relais??..
na het vervangen van je accu werken je sneltoets voor je ruiten niet meer.
dit verhelp je door de knoppen ong 5 tellen vast te houden in de omhoogstand ( met gesloten ruit ), dan werken ze weer.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Ik heb een Renault Megane 1.4 16V TCE130 uit 2010.
Nu is de motorcomputer kapot en na vele telefoontjes en mailtjes, kan niemand deze maken.
Het gaat om motorcomputer: 237102922R
Ik wil niet geloven dat mijn geweldige goede auto...
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....