Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb sinds een week een megane uit 2002 die de kvs er werkelijk doorheen jaagt nu heb
Ik gevonden waar hij lekt namelijk aan de zijkant van het blok bij de riemen.
Het is een kunst of kapje maar ik heb geen idee waar dat voor diend .
Bijgaand...
Model/uitvoering : Renault Megane Scenic 2.0
Bouwjaar : 26-3-1999
Brandstof : Benzine
Aangezien ik een auto wilde met hogere instap en comfort, is er dus besloten om voor deze wagen te gaan.
Rijd lekker heeft ook aardig wat trekkracht. Maar nou...
Ik heb zojuist mijn Laguna met de autoambulance opgehaald vanwege het feit dat ik gisteren met een kapotte waterpomp ben gestrand. Probeerde de auto te starten maar wil nu niet meer aanslaan , draait wel rond maar...
motor wil niet aanslaan
motor gaat vlot rond nokkenas draait ook rond
er zitten ook geen luchtbelletjes in de brandstofleiding
heb beide sleutels geprobeerd vanwege startonderbreking
heb ook startpilot in het luchtfilterhuis...
Model/uitvoering : _kangoo
Bouwjaar : _ 1998
Brandstof : _diesel
hoe kan ik deze afsluiter het makkelijkste los krijgen? is hiervoor speciaal gereedschap nodig?
MEGANE SCENIC/JA0F05 : _
1998 _
Benzine _
Wij hebben een Renault Megane Scenic waarvan de kachel niet meer warm word. Hij word alleen nog maar lauw. We hebben de kvs vervangen en de thermostaat. Alle slangen worden warm/heet. Na deze vervanging is...
Ik heb een kubistar die wat bekende probleempjes heeft gekend.
Zo heeft de stekker van de gaspedaalsensor wat storing veroorzaakt en ook de stekkers van de gordelspanners onder de...
Renault Laguna Estate Initiale 2.0 170pk Aut. 2008
Als ik voor een stoplicht sta en heb mijn voet op de rem en de hendel van de automaat in D, dan trilt en bromt de auto/motor behoorlijk. In het begin was het alleen als de motor koud was, maar...
Goedendag medeforumgebruikers. Ik ben sinds pas eigenaar van een Renault Megane Estate 1.5Dci uit 2012. Fijne auto. Nu hoor ik steeds dat je snel al een vervuilde Egr klep en roetfilter kunt krijgen. Omdat...
ik hoor alsmaar bij stationair draaien een vreemde tik aaan de kant van de distributieriem
auto heeft altijd goede service gehad en heeft 282000 km op de teller
Het volgende doet zich met name bij koude start voor: bij 1ste keer op de startknop duwen maakt hij startend geluid maar slaat niet aan. Ik heb tot nu toe 1 keer...
Model/uitvoering : Grand Scenic 1.5 dCi Tech Line
Bouwjaar : 2008
Brandstof : diesel
Al enige tijd heb ik de melding 'Inspuiting controleren' in beeld staan. De auto rijdt verder prima, enige vervelende is dat de cruise control nu ook niet werkt...
Hallo, mijn auto geeft aan defect remsysteem, doch remblokken zijn net vervangen.
Krijg de koppeling los ingeduwd maar niet meer in versnelling?
Wat kan dit zijn .
Deze totale leek vraagt het volgende:
Weet iemand van onze lezers hoe ik op een redelijk gemakkelijke manier bij deze auto handmatig de olie kan peilen ?...
Sinds ik de Scenic heb, en dat is drie jaar, is er het volgende aan de hand: Als ik na een stuk gereden te hebben bij een stoplicht sta en de motor dus stationair loopt draait er door de auto een brom of resonantie heen...
Ik heb een lastige vraag over mijn scenic uit 1998. Als deze goed warm is gereden en als de auto stationair draait dan knipperen de lampjes van water en olie zwak. Zodra ik gas geef gaat het over....
Model/uitvoering : MEGANE I Coupe 1.6-16V
Bouwjaar :1999-2000
Mijn Megane wil niet meer starten. Al enige tijd problemen gehad met wel of niet starten en wanneer ik dacht het opgelost te hebben, geeft de auto de brei eraan vandaag. De startmotor...
Hallo,
Vorige maand het volgende probleem gekregen.
Wij reden een parkeerplaats op en de motor stopt zonder waarschuwing en gekke geluiden. Probeer opnieuw te starten zonder resultaat, dit later...
Bij het klooien aan de Megane heb ik per ongelijk een leiding van het koelcircuit los gehad en daardoor is er wat koelvloeistof verloren gegaan. Het was gelukkig niet veel, maar het niveau in het expansievaatje is wel tot net onder...
Tijdens de het vakantieritje ging het motor en service lampje branden. Op de vakantie locatie even de lokale Renault dealer bezocht om de ernst van de melding te laten...
Sinds enkele weken moet ik het reservoir voor de koelvloeistof zeer regelmatig bijvullen, daar ik toch graag wil weten of er sprake is van een lekkage ben ik afgelopen vrijdag bij de Renault Dealer geweest, waarbij ze...
Model/uitvoering : _semi automaat
Bouwjaar : _2005
Brandstof : _benzine
hr
Hallo ik heb een probleem met me twingo,zodra ik in de automaat stand gas geeft dan wilt die in houden maar met schakelen heb ik er geen last van heb de bougie s al...
Ben in bezit van een grandtour(2005) met een k4m 1.6 motor kan ik hier een megane2(2004) F4R 2.0 motor in plaatsen incl. 6versn. bak? Past dat zonder aanpassingen?
Graag een reactie
Model/uitvoering : _Megane - Scenic 2.0
Bouwjaar : _2002
o de Wit
Goedendag
Ik ben een totale leek op auto gebied vandaar dat ik graag de kennis van dit forum wil raadplegen met het volgende probleem.
Op weg naar onze...
Model/uitvoering : _megane 2 cc 2.0
Bouwjaar : _2007
[/hr
ik heb een vreemd iets met mn megane en ik kan het met de zoekfunctie niet vinden.
Als ik accelereer heb ik het idee dat de motor in houdt. Ik merk dat in de 3e en 4e...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum