Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds een aantal dagen heeft mijn Clio last van kuchjes...
Bij normaal rijden is er niks aan de hand, maar zodra ik vermogen vraag en het gas dieper intrap begint hij te hikken en verschijnt het bericht Injectie storing en een rood stop...
Vandaag heb ik mijn Clio laten keuren en een kleine beurt gegeven.
Daarbij kwam aan het licht dat mijn distributieriem (+waterpomp) vervangen dient te worden. Grapje gaat me €693.-...
Heb een Clio 2 1.9 D gekocht met een kapotte brandstofpomp.
mijn vraag is wie weet hoe je zo,n brandstofpomp moet vervangen en waar moet ik nog meer op letten eventueel...
ik ben in het bezit van bovenstaande Renault Clio. Sinds kort heeft deze auto wat startproblemen, die erg onregelmatig voorkomen.
Bij omdraaien contactsleutel...
renault clio 1.4 bouwjaar 1999 bensine
Hallo ik heb een renault clio waar witte rook uit de uitlaat komt het is niet extreem veel maar volgens mij wel meer dan normaal.
Mijn Auto word niet warm dus in de auto zelf!
temperatuur loopt goed op van mijn koelvloeistof daar heb ik geen probleem! als ik me blower aan zet dan heb ik een heel heel klein beetje warme lucht (maar het is net genoeg...
Nu ik bijna 8000 km met de wagen heb gereden, merk ik een tikkend geluid uit het motorblok bij het stationair draaien en het net gelost hebben van de gas, dit...
Tijdje geleden, denk ongeveer bijna een jaar nu, is me de distributieriem er afgelopen (een lager oid was vast komen te zitten, riem naderhand gezien, was wel wat...
Model/uitvoering : clio II phase II
Bouwjaar : 2001
Brandstof : 1.2 16 v benzine
is het mogelijk om de 2 lambda sensor die de katalysator controleerd te omzeilen of uit te schakelen
ik heb gehoord dat je deze kan afplakken en aan de onderkant...
Mij Clio 1.2 uit '93 lekt bovenop de tank bij de deksel waaraan (volgens mij) de brandstof toevoer zit. Weet iemand of er een pakking tussen deze deksel en de tank zit? Want volgens mij lekt deze.
Ik heb s'ochtends na een periode van +/- 8 uur stil te hebben gestaan problemen met opstarten. de sleutel moet dan wel twee a drie keer omgehaald worden. Vreemd genoeg lijkt dit nu de temperaturen iets hoger worden erger te zijn.
Goedemorgen Renault eigenaars.
Ik heb een clio 1.2 rt uit 1999 met 98.000 km. Een prima boodschappenwagentje om het zo maar te zeggen. In 2 jaar 8000 km gereden.
Nu moet ik de distributieriem vervangen omdat die precies 5 jaar is geleden met 67.000...
heb de kleppendeksel zelf ingesmeerd met vloeibaar pakking,en heb een en ander gemonteerd,
nu heb ik eindelijk de auto gestart,en de tik was over maar na een paar uur,begon het te tikken,...
Weet iemand de elektrodenafstand van de bougies voor een clio II 1.2ltr van 2002. Ik vind deze gegevens niet terug in de manual.
Dank bij voorbaat,
Walter
Ik ben sinds vorige week dinsdag, de trotse eigenaar van een Renault Clio 1.5 DCI uit 2005 ( Clio II, phase II ) en ik weet niet welke olie erin moet omdat in 't bijgeleverde boekje 2 soorten staan.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum